رواية عزومات حماتي والمرار الطافح الفصل الثاني عشر  

عزومات حماتي والمرار الطافح البارت#12

قالها الد**جال وانتي يعني مفكرة ان دخول الحمام زى خروجه يا شاطرة قومي يلا يا بت 
قامت زهرة بخوف شديد وقالت ابعد عني انت شكلك يخ**وف اوى 
قالها الد**جال منا عارفه المهم انا مش هعملك حاجه لانك خايفه مني ودا لوحدة شي اعتز بيه انتي بقا جايه عاوزة تعملي عم*ل لمين بظبط 







قالت لضرتي عاوزة جوزي يطلقها لاني زهقت منها اوى وكمان عاوزة جوزى يحبني اوى ويكتبلي كل حاجه بإسمي 
قالها وانتي خايفه مني وانتي اللي يتخاف منك علي العموم ايدك علي 1000جنيه 
قالت زهرة خد وادتلو الفلوس وخدت الع**مل وروحت زى ما نزلت 
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
والله الناس اللي ليها في الكلام دا بيحبو الشر لغيرهم ناس مفتريه ووظالمه وعقابهم كبير اوى في الدنيا والاخرة 
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 
                         **تاني يوم في الصباح **

في غرفه دعاء كانت بتقول المخفيه اللي اسمها زهرة دى هتشاركني في الورث وبعدين مش بكفابا سيف وكريم واحمد لازم بابا يتجوزها وبعدين لو بقت حامل هتبقا كارثه كانت بتكلم نفسها وهيا بنجيب الشنطه عشان تروح الكليه ولسا بتفتح باب الشقه لقت الصدمه اللي خلت دعاء تشر**شح فعلا وتطلع اللي جواها مهما كان دى بنت مرفت 

لما دعاء فتحت الباب لقيت زهرة بتدلق حاجه كدا قدام باب الشقه 
لما زهرة شافت دعاء اتوترت وارتبكت جدا وقعدت تفرك في ايدها وقالت وهيا بتحاول تخفي التوتر فين ضرتي يا دعاء كملت كلامها وهيا حاطه ايدها في وسطها ولا لتكونش ماتت وضحكت ضحكه خبيثه 









سحبتها دعاء من شعرها ودخلتها الشقه جوا ونزلت فيها ضرب وقالت اقسم بالله العظيم انا علي استعداد اموتك دلوقتي بقا يا كلبه ياللي متسوويش في سوق الحريم فص بصله تعملي عمل لمي يرحمك دنا هموتك في ايدي متفكريش اني كيوت وكذا يعني عشان جايه من امريكا لا يا ماما دنا بنت مرفت يعني ولا اي اي ولا زى زى ف لمي نفسك بقا واتفي شر من احسنت اليه 
قالت زهرة يخربيتك سيبي شعري شعري اتقطع في ايدك وبعدين دا منظر واحدة جايه من امريكانا دنتي جايه من مقلب زباله 

اتلم البيت كلو كل اللي كان في البيت راح يشوف في اي 
دخلت مرفت غلط دعاء وزهرة لقو الاتنين ماسكين في خناق بعض قعدت مرفطيب تسال في اي محدش بيرد عليها صرخت وقالت انا قولت في اي حد يفهمني 
قالت دعاء وهيا بتضرب دعاء بالقلم البت دى يا ماما عملت ليكي عمل وكبته قدام باب الشقه حتى روحي  شوفي 

قالت رانيا بقا يا حيوانه يا زباله يا عرة النسوان بتعملي اسحار واعمال يا كلبه بتعضي الايدي اللي اتمدتلك يا كلبه 
دخلت مرفت وقعدت علي الكرسي اللي كان قدام زهرة ودعاء بظبط وقالت بس يا دعاء سبيها ونتي يا جميله اتصلي علي جوزك يجيب شيخ ويجي ونتي يا ماهي اتصلي علي عمك علي دلوقتي وخليه يجي وانتي بقا يا ست زهرة يومك معايا مش باينلو ملامح 
عدا الوقت وجه علي والشيخ وسيف وكريم واحمد 
قال علي في اي ولي جايبين الشيخ هنا ومال زهرة كدا وقاعدة لي هنا 








قالت مرفت بقا يا راجل جايب واحدة ليها في الس**حر والد**جل جايبها تسحر**لي 
قال علي بصدمه نعم دا ازاى يعني 
قالت مرفت اللي حصل بقا سايب مراتك تنزل تروح لدج**الين المهم يا شيخ اي نظام الع*مل دا 
قال الشيخ دا سح*ر يخرب البيوت ومعمول ليكي يا حجه ان جوزك يكرهك ويطلقك 
صرخت مرفت وقالت يالهوتيي طب والحل 
قال العم**ل باطل اصلا لان هوا تمسح وانتي مش عديتي عليه هاتي بس مياه عشان اقراء عليها قراءن وارشها مكان العمل 
في الوقت دا كانت زهرة بتتسحب فاجأه علي مسكها وقالها بزعيق هز البيت كلووو 


تحميلات

أختر ما تريد:

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق