رواية عشقت فهد الصعيد الفصل الثالث عشر  

part 13
______________________♡

قامت ضحي من النوم علي صوت زغاريط وأصوات عاليه 

ضحي بنوم - إيه الصوت العالي ده أنا عايزه أنام 

بصت جمبيها لقيت فهد ، شهقت وراحت ناحيه فهد تصحيه

ضحي - فهد فهد قوم بسرعه 

فهد - في إيه يا ضحي 

ضحي بخجل - أمي وأمك جايين علي هنا 

فهد - وفيها إيه ما يجوا 

أحمرت خدود ضحي من الخجل وبصت في الأرض 
فهم فهد قصدها 

فهد بخبث - أه قصدك علي ، وغمز ليها 

أحمرت وجه ضحي وبقي زي الفراوله من الخجل

ضحي بخجل - طب طب هما زمانهم جايين 

فهد بخبث - خلاص تعالي نعملها دلوقتي

بصت ضحي ليه بصدمه وكانت تكونت طبقه علي عيونها من الدموع

قرب فهد منها - متخافيش عمري ما هجبرك علي حاجه 

ضحي - طب هنعمل إيه 

بص فهد حوليه ولاحظ سكي.نه في طبق الفاكهه. 
قان نحيتها وجاب السكي.نه وراح عند ملايه السرير 
وجرح صباعوا 
مسك الملايه ومسح الد.م فيها

كانت ضحي مصدومه من الحركه إلي عملها 
راحت جريت عليه ومسكت صباعوا

ضحي بخوف - فهد أنت كويس 

فهد - أنا كويس أفرشي الملايه كويس وأنا هروح أخد شور لحد ما يجوا ويمشوا وانت حوطي حاجه علي جسمك بدل ضهرك العري.ان ده

ذهب فهد إلي الحمام وضحي عدلت الملايه وراحت جابت روب وحطتوا علي جسمها وفي الوقت ده الباب خبط 

راحت ضحي تفتح الباب لقت أمها وعمتها ومرات عمها وشيماء

زينب وهيا بتحضن ضحي - ألف مبروك يا بنتي عقبال ماشيل عيالك 

ضحي - ربنا يخليكي ليا يا ست الكل 

فخريه - مبروك يا حبيبتي 

ضحي - الله يبارك فيكي يا عمتي

فاطمه - مبروك يا بنتي أمال فين فهد

ضحي - الله يبارك فيكي فهد بياخد دوش 

كل ده وشيماء واقفه عند الباب وعمال تضحك وضحي بتبص ليها بصات تواعد

راحت زينب عند السرير وشافت الملايه مسكتها وفضلت تزغرط 

فخريه - مبروك يا بنتي 

ضحي بكسوف - الله يبارك فيكي 

زينب - أنا هاخد بقي الملايه تمام 

بصت ضحي ليها بصات كلها خجل 

فاطمه - أحم مش يلا أحنا وانتي يا ضحي غيري هدومك وانزلي انت وفهد 

ضحي - ماشي يا مرات عمي 

طلعوا الجميع وكانت زينب عمال تزغرط 

ضحي بغضب - تعالي هنا بقي يا حيوانه









شيماء - إيه يا حاجه انا عملت إيه

ضحي - بقي متخليش ليا ولا لبس غير اللانجري أنت حيوانه

شيماء - ما عشان انا عرفاكي كنتي هتلبسي عبايه سوده لي فهد وبعدين مش ده جي بي فايده وغمزت ليها 

ضحي بسخريه - أتنيلي 

شيماء - مش فاهمه هوا محصلش حاجه

ضحي - بعدين أحكيلك دلوقتى فين هدومي أكيد مش هنزل كده 

شيماء - لا يا ختي هدومك كلها جوا 

ضحي - إزاي ده 

شيماء  بضحك - ما هوا انا خبيت هدومك كلها عند فهد ومخلتش غير اللانجري 

ضحي - يابنت *****

شيماء - سلام بقي يا عروسه أسيبك أنا ولينا كلام مع بعض انا وانتي ونور

ضحي - تمام صحيح أخبار نور إيه وغمزت ليها 

شيماء - كويسه يا ختي مش زيك

ضحي - غوري يابت 

مشيت شيماء وقفلت ضحي راحت عند السرير وقلعت الروب وبقت لقت فهد طالع من الحمام ولافف فوطه كبيره حولين وسطو 

شهقت ضحي ولفت للجها الاخري 

أبتسم فهد وراح نحيتها أحست ضحي بجسد صلب يرتطم بي ظهرها ويد تتحرك بعشوائيه علي ظهرها 

فهد وهوا بيقرب من ودنها ويهمس - كدا أنا ليا جميل عندك ولازم ترضيه ليا 

لفت ضحي بسرعه من غير ما تفكر 

ضحي - وهوا إيه ده 

تشنجت ضحي من شكل جسموا ومن عضلات البطنو والمحندرات التي في جسموا

فهد - إيه عجبك جسمي 

ضحي بتوهان - أوي أ أ أقصد إيه الجميل الي عايزني أرادوا ليك 

شاور فهد علي خدوا 

فهد - عايز بوسه

ضحي - نعم لا طبعا

نظر لها فهد نظره أرعبتها 

ضحي - طيب مافيش باديل 

فهد - لا 

ضحي في نفسها - روح ياشيخ وانت حلو كده طب أنا أعمل إيه أنا أحسن أبوسوا عشان أخلص 

فهد - ها يلا الناس مستنيه تحت هيقولوا بيعملوا كل ده إيه وغمز ليها 

أحمرت وجنتي ضحي وقربت منه وباستوا من خدوا وقالت بهمس 

ضحي بهمس - شكرا 

قالت الكلمه دي وجريت علي الحمام 

أبتسم فهد علي فعلتها وبعدها أتجه إلي غرفه الملابس أرتدي ملابسوا التي كانت عباره عن 
بنطلون أسود قطني و تشيرت أبيض وكانت عضلاتوا بارزه منوا 
سرح شعروا بطريقه جميله ووضع عطره الجذاب وأتجه إلي الاريكه ينتظر ضحي وهوا فاتح الاب توب 

بعد مده خرجت ضحي وكانت ترتدي دريس زيتي كع طرحه صفره وتضع مرطب شفايف ومسكره والكحل الذي جعل أعينها مثل اللؤلؤ

ضحي - يلا يا فهد 

رفع فهد بصره وأنصدم من كتله الجمال التي أمامه سرح في جمال ضحي وفاق علي صوتها الناعم 

ضحي - فهد روحت فين 

فهد - أنا أهوا يلا ننزل 

أستقام فهد واقترب منها 









ضحي - في إيه 

فهد - طالعه زي الملاك 

أبتسمت ضحي بخجل وقالت 

ضحي - شكرا يلا عشان أتأخرنا 

فهد - يلا صحيح أول وأخر مره تحوطي حاجه في شفايفك انا سمحت المره دي عشان انت عروسه لسه ودي صباحيتك 

ضحي - حاضر 

وضعت ضحي يدها في يد فهد ونزلوا تحت 

               ~~~☆°°♡°°☆~~~

كان الجميع جالسين علي طاوله الطعام منتظرين نزول فهد وضحي 

بعد دقائق نزل فهد هوا وضحي 

سالم - اتأخرت كده ليه يا ولدي 

حازم - معلش يا جدي ليه عريس جديد

فهد - حط لسانك جوا بقوك بدل ما أجي أنا

حازم - حتي بتأمر يوم صباحيتك

عمر - دا ميكونش فهد لو معملش كده 

فهد - خلاص خلصتوا حديث عليا يلا ناكل 

سالم و محمد  - صباحيه مباركه يا ضحي أنت ونور

ضحي ونور - الله يبارك فيكي يا جد محمد انت وجدي سالم 

سالم - يلا بسم الله 

وبدأ الجميع في تناول الطعام 

كانت الجميع يتناول الطعام وكانت نور وضحي وشيماء عمال بيبصوا لي بعض بخبث لحظ فهد ده 

فهد بهمس - بتبصوا لي بعض كده ليه

ضحي - ها مافيش حاجه 

فهد - أمم 

وبعد مده حست ضحي إن في حد بيمسك إيدها من تحت الصفره بصت لقت فهد 







ضحي بهمس - فهد شيل إيدك لحد يلاحظ 

فهد - ما يلحظوا أنت مراتي 

ضحي - طب أنا هاكل إزاي 

سالم - كفياكم حديث يلا كلوا 

فهد - كولي يا ضحي يلا 

بصت ضحي ليه بغيظ وهيا بتحاول تفك إيدها بس مش عارفه والكل لحظ وبيضحك من تحت لي تحت

عمر بهمس - خلي أهوكي يسيب ضحي تاكل 

نور - وأنا مالي 

عمر - طب ما أعمل زيوا 

نور - نعم 

ولقت إلي مسك إيدها

نور - عمر أبعد 

عمر - لا 

سالم بضحك - سيب يا عمر أنت وفهد إيد البنات خليهم يكلوا ليكوا أوضه فوق أعملوا إلي انتوا عايزينوا 

فهد - أحم أنا مكنتش ماسك يد حد 

بص جدوا ليه بخبث وبعد كده رجع يتناول طعاموا 
كل ده تحت أنظار ضحي ونور إلي هيموتوا من الكسوف وشيماء إلي عمال تضحك 

كانت شيماء بتاكل وهيا كل شويه ترفع عنيها تلاقي حازم عمال يبص عليها كانت بتنزل راسها بكسوف ولاحظت ضحي ونور ده وبصولي ليها بصات كلها خبث 

خلصوا الجميع تناول الطعام وكلوا راح الصالون أما البنات راحوا الجنينه الخلفيه

~~~~~~~~~~~~~~~

تحميلات

أختر ما تريد:

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق