رواية حياة ظابطة الفصل الواحد والعشرون  

حياة ظابطة....👮🏻‍♀️♥️
البارت ....٢١🌹
(اقرأو الكلام الي في اخر البارت)💥
وقفنا لما يونس دخل يقول لمراد انو يلحق حياة 
مراد برعب على اخته....في ايييه مالهااا 
يونس.....فقدة وعيها
جريوا عليها ....
مراد بخضة.....حياة حبيبتي فوقي 
قومت شلتها بسرعه 
حمزة.....اركب عربيتي بسرعه 
ركبنا عربية حمزة بسرعه وروحنا على اقرب مسشفى والدكتور خدها يكشف عليا  
مراد بخوف......هو ايه الي حصل يايونس فهمني 
يونس.....حاضر...
فلااااااش باااااك....
يونس ....ازيك يا  انسة حياة 
حياة بأبتسامه.... الحمد اله ازي حضرتك يايونس باشا 
يونس....الحمد الله تمام.. فين مراد اومال
حياة....حمزة باشا طلبو و را
حسيت بدوخة جامدة ووقعت 
فجاة يونس اتفزع عليا 
يونس بفزع....حياة حياة فوقي 
بدأت اضرب وشها براحة بس مش بتفوق 
يونس....حياة يابنتي 
شلتها وحطيتها على اقرب كرسي وروحت على اوضة حمزة 
باااااااك....
يونس....هو دا الي حصل 
حمزة.....اهدأ يا مراد ان شاء الله هتبئا بخير 
والدكتور وقتها خرج 
الدوك.....مين يقرب للمريضة 
مراد.....انا يدكتور اخوها
الدكتور....المريضة حصلها هبوط بسبب قلة الاكل وكمان عملت اجهاد كتير اثر عليها انا ادتها محلول ولازم تهتموا بأكلها كويس وانا هكتبلها على شوية ادوية تمشي عليها 
مراد.....تمام شكرا لحضرتك جدا هي هتفوق امتى 
الدكتور....دلوقتي  ان شاء الله والف سلامه عليها 
ومشي 
حمزة.....اهو هبوط بسبب قلة الاكل متقلقش بئا 
مراد.....الحمد الله 
ودخلها عدل وهي كانت بدأت تفوق
مراد.....حياة حبيبتي انتي كويسة 
حياة بأرهاق.....الحمد الله هو ايه الي حصل 
مراد.....حكلها الي حصل....وبعدين مش بتهتمي بأكلك ليه 
حياة..... بقالي كام يوم مليش نفس بس ههتم حاضر 
الباب خبط ...
عدلت طرحتها 
مراد.....ادخل 
حمزة ويونس دخلوا....
حمزة.....الف سلامه عليكي يا انسة حياة اهتمي بأكلك بئا 
يونس.....الف سلامه عليكي يا انسة حياة 
حياة.....الله يسلمكم يارب 
حياة.....مراد انا عاوزه اخرج 
مراد.....حاضر 
وراح لدكتور ادالو الادوية الي يجبها وراح لحياة وخلص المحلول وراحوا القسم مراد جاب عربيتوا وحاجتوا وراح البيت 
...
اية  بتفتح الباب
بعدها دخلنا....
اية....اتأخرتوا ليه كدا 
مراد.....اصل ..وحكلها الموضوع 
اية....ياحبيبتي طب قومي غيري يلا عقبال ما احطلكوا الاكل 
حياة....حاضر ياحبيبتي 
ودخلت اغير....
🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾
في فيلا احمد الهواري.... الساعه 4ونص
اش....ماما ممكن انزل اروح اجيب حاجات انا وياسمين 
ايمان.....ماشي متتأخريش
اش.....حاضر ياماما 
وطلعت اللبس ونزلت وخدت عربيتي ورحت اعدي على ياسمين 
ياسمين وهي بتركب العربية.....ياسمين ايه يابنتي التأخير دااا🙂 
اش.....تأخير ايه احنا هنمثل انا اتصلت بيكي وانا فاضل على بيتك واوصل 10د اقولك انزل عشان عرفاكي بتتأخري ولسه نازلة 🙂
ياسمين بهزار.....يادي الكسوف😂امشي يلا يابنتي 
وصلو المول ودخلوا جابوا حاجتهم وفي الاخر دخلوا  مكان الاغذية.....
اش.....هتجيبي ايه 
ياسمين......هروح اجيب شكولاتات 
اش....اوك وانا في مكان الجبن 
ياسمين.....هخلص واجيلك 
وراحت كل واحده فيهم مشيت في اتجاها 
اش.....لو سمحت 
العامل.....ايوه 
اش.....عاوزه جبنة رومي و....و....و 
وطلبت حاجتي 
العامل.....تمام 5د ويكونوا جهزوا 
مشيت تشوف حاجات وهي ماشية خطبت عربيتها في عربية واحد 
هو.....انتي تااااااني 
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
في فيلا يوسف الهواري...
نورا.....مامتي يامامتي ياحتة سكره 
حنان بضحك.....اخلصي عاوزه ايه😂
نورا بضحك......سلامتك ياحنووووون😂
حنان.....امممم اشك في كدا
نورا.....بما ان انتي قفشتيني ف خلاص هقول 😂
حنان.....قولي 
نورا.....احم احم هو انا يعني عاوزه 4000
حنان بصدمه.....4000 ايه وعاوزاهم في ايه يا ختي 
نورا....هغير لون العربية عشان لونها رمادي واانا بحب الجلاكسي ف هغير لونها وكمان هجيب شوية حاجات ليا 
حنان بصدمه وصوت عالي.....وايه ياختي الحاجات التانية 
نورا.....ميك اب على هدوم 
حنان بهدوء مصطنع.....طبعا طبعا ومالو 
نورا.....هتديهملي 







حنان.....طبعا اوماااال ونزلت جابت سلاح كل ام من على الارض الشبشب😂 وطلعت تجري ورا نورا 
حنان بصوت عالي وزعيق......عاوزه 4000جنية ياحبيبتي انا بئا هديكي 4000شبشب على وشك 
نورا وهي بتجري.....ياماما اهدي كدا وصلي على النبي في قلبك 
حنان بعصبية.....علية افضل الصلاة والسلام...قال 4000قاللل 4000 عفريت يركبوكي 
نورا....كفايا غلط بئا انا سكت كتير😂
حنان....لا يا ختي تعالي اضربيني قلمين يلا يابنت الج...ز....م....ه  من وشي بدل ما اقتلك 
دخل على زعقهم يوسف...
يوسف بخضة....في ايه في ايه ياجماعة صوتكم عالي ليه كدا 
حنان.....تعالى شوف بنتك 
يوسف.....مالها بنتي 
نورا......يرضيك يا بابتي اطلب منها 4000ج اغير لون العربية واجيب لبس وميك اب تجري ورايا بالشبشب وتبئا عاوزه تضربني 
يوسف.....حنان خديها اهي كملي عليها بدل ما احطها في التخشيبة 
نورا بتمثيل.....اااااه قلبييييي واحده بتضربني وابويا عاوز يسجني انتو اكيد مش اهلي ااااه قلببببباااااي 
حنان.....تمثيلك وحش 
يوسف.....واه احنا مش اهلك لقناكي على باب جامع يلا روحي دوري عليهم 
وضحكوا 
نورا.....ديما سدين نفسي انا راحة اتصل بأخويا حبيبي يديني 4000ج 
حنان.....😂 بتحلم😂
يوسف.....ربنا يهديكي يابنتي انا رايح اصلي المغرب 😂
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀
في بيت احمد الدمنهوري....
بعد ما حياة بدلت لبسها هي ومراد راحوا يتغدوا سوا كلهم وخلصوا وقعدوا في الليفنج 
احمد....كويسة ياحياة ياحبيبتي دلوقتي 
حياة....الحمد الله يابابا 
ياسين بهزار.....لا لا مش متعود على عليكي كدا يا حياة لا😂
حياة بضحك.....بس يالا🙂
ياسين بهزار ..... يالا انا ياسين الدمنهوري يتقالي يالا
(مفاجأة مش كدا 😂
ايوه ياجماعة ياسين يبئا ابن عم حياة وابن خالة حياة لأن والد ياسين اخو والد حياة والدة ياسين اخت والدة حياة بس والد ياسين متوفي ) 
حياة بهزار.....يابني حل عني بئا😂

ياسين بهزار.....فاكرين ل
قطعتوا جيسيكا 
جيسيكا....ياسين عوزاك دقيقة 
ياسين.....حاضر بعد اذنكم ياجماعه
هما.....اتفضل يابني 
وروحنا البلكونه 







جيسيكا....Mi parla con me, quando ci capiscono 
(تحدث معي الايطاليه لعدم فهم الاخرين)
ياسين...Les in A.
(لماذا ماذا يوجد)
جيسيكا بعصبية...Perché parlare con la vita di De Kater e finirli insieme fino a I.
(لماذا تتحدث مع حياة هذه كثير حتى انك اخبرتني عنها كثير في ايطاليا وايضا هي اول من قولت لها اننا راجعون 
ياسين بعصبية......
La vita di Jessica è mia sorella e non parla con loro così
(حياة اختي ياجيسيكا ولا تتحدثي عليها هكذا مره اخرى وانتهاء الكلام)
ودخل 
جيسيكا بعصبية.... اف اف اف 
ودخلت وراه 
وقعدوا كلهم.....
سارة .....ياسو 
ياسين.....ايوه ياسرور 
سارة....عاوزه اتعلم ايطالي والصراحة جربت من على النت اتعلم التركي معرفتش ف اتعلمت من المسلسلات
ياسين بضحك....
حاضر عيوني هعلمك الاساسيات 😂
سارة.....هيه هيه يلا يلا ثواني اكتب وراك في الفون 
حياة بضحك.....اتعلمي اتعلمي😂
مراد....اهي هتقرفنا لو اتعلمت كلمتين😂
اية واحمد.....وياترى بئا هتتعلمي ياسارة😂
سارة.....خلصتوا تريقة اسكتوا بئا 🙂
نعمه.....مالكوش دعوة بسارة حبيبتي 
سارة.....حبيبتي يانعومتي يلا يابني تعالى نخرج نقعد في الصالة لأنهم مش هيبطلوا 
ياسين بضحك....حاضر يلا😂.
وخرجنا وجسيكا هتولع....
🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂
في شقة حمزة.....
دخل هو ويونس وبدلو لبسهم ودخلو عملوا اكل وقعدوا كلوا 
يونس......مراد كدا مش جاي 
حمزة.....اه اكيد يبئا يجي يوم تاني بئا 
يونس.... ان شاء الله 
🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
عند اش....
اش.....يابني انت ورايا ورااياااا 
ادهم بسخرية.....انا نش فاهم كل ما امشي اتكعبل فيكي 
اش.....ليه شايفني لعبة 
ادهم.....افف بصي انا مش فايق روحي روحي شوفي بتعملي ايه 
اش.....يعني انا الي عاوزه اقف معاك 
العامل قطع حدثهم...
العامل.....الحاجة ياانسة 
راحت اش جابت الحاجة وبصت لأدهم بقرف ومشيت 
وراحت لياسمين 
اش.....خلصتي 
ياسمين.....اه مالك 
اش.....قابلت الي اسمه ادهم دا 
ياسمين بضحك.....تاااااني 
😂







اش......مش عارفة ورايا ورايا 
ياسمين.....طب بقولك هروح اجيب بن واجيلك استنيني 
اش.....حاضر 
وهي ماشية حصل .....
استوووووووووب....
في بيت احمد الدمنهوري....
ياسين علم سارة الاساسيات والعائلة بالأيطالي وكدا 
ودخلو اليفنج تاني 
حياة بهزار.....اتعلمتي ياختي 😂
سارة.....نينيني مالكيش دعوة 😂
قامت جيسيكا تدخل wc وسابت فونها وكان جمب سارة ورن وكان صامت وسارة حست باهتزاز بصت جمبها ولقت مكتوب  ******
واتصدمت 
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍂🍂🍂🍂🍂.....




تحميلات

أختر ما تريد:

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق