رواية حياة ظابطة الفصل الثاني والعشرون  

#حياة_ظابطة_♥️
#البارت_٢٢_♥
وقفنا لما يوسف باشا قال حاجة لحياة وهي اتصدمت ..
يوسف بهدوء....في مهمه هتقومي بيها انتي وحمزة 
حياة بصدمه....اييه 
يوسف بأستغراب....ايه يا انسة حياة منا قولت قبل كدا ان في مهمه 
حياة....اه بس انا استغربت شوية طيب ايه المهمه 
يوسف....انا هقولكم كل فترة معلومات بس دي المعلومات الي هتقوموا بيها المهمه دلوقتي 
مراد....طيب وانا ويونس حضرتك كمان هتعوزنا 
يوسف....اه وهتعرفوا دلوقتي 
وقفوا كلهم لي بأستماع
يوسف....عسكريي 
العسكري دخل 
العسكري بأحترام....ايوه يافندم
يوسف....عاوز اللواء حازم في اوضة الاجتماعات 
العسكري...تمام يافندم 
وخرج وكلهم راحوا اوضة الاجتماعات وجه حازم باشا وقعد عشان يشرحوا.. وطلعوا صور لشب
حازم بجدية....دا عاصم ماجد العامري ابن ماجد العامري اكبر تجار سلا**ح ومخد**رات وكانو تبع جزء من المافيا الي انت يامراد قضيت عليهم بس هما عرفوا يهربوا
مراد في نفسه....اه يولاد ***هربوا ازاااي 
يوسف بجدية....احنا عندنا معلومات عنهُ بس عاوزين معلومات اكتر من كدا هو دقيق جدا في شغلهُ دا وعاوزين اوراق الشغل بتاعهُ دا تكون عندنا في اسرع وقت 
حازم....ف طبعا لازم حد يدخل حياتهُ ويقدر يخلي يثق في واحنا اختارنا حد للمهمه دي 
يوسف....انتي ياحياة 
حياة....انا 
يوسف....ايوه انتي مينفعش اي حد منهم مراد من المستحيلات لأنو معروف وهو الي قضى على المافيا بتاعتهم وحمزة ويونس معروفين انتي لسه مش معروفة ف اكتر وحده ممكن يثق فيها 
حياة بجدية ....تمام امتى 
حازم....كمان 3ايام وبكرة تيجي تدريبك واحنا هنقولك بقيت المعلومات 
يوسف....بالنسبة ليونس وومراد ف هيوصللوُ ليكي المعلومات كل فترة وهما متنكرين 
حمزة....وانا يا باشا هعمل ايه 
حازم....بكرة هتعرف وبس كدا خلصنا
يوسف....تقدروا تتفضلو 
بعد ما خرجوا...
حمزة....اول مهمه ليكي يا انسة حياة ربنا ينجحك فيها يارب 
حياة بأبتسامه.... شكرا لحضرتك 
مراد.... يلا ياحبيبتي تعالى اوصلك وارجع تاني 
حمزة.... انا مروح مش ورايا حاجة ممكن اخدها في طريقي 
مراد.... لا لا متتعبش نفسك 
حمزة.... ولا تعب ولا غيروا 
حياة.... لا لا انا هروح لوحدي 
حمزة.... يلا يابنتي انا هخطفك 😂
مراد.... لما تروحي طمنيني عليكي 
حياة.... حاضر 
.... 
في عربية حمزة.... 
حمزة... مبسوطه بئا للمهمه ولا ايه 
حياة.... مبسوطه جدا 
حمزة... وانا عندي 22 سنه في نفس عمرك كنت بطلع مهمات و كنت ببئا مبسوط جدا اني بخدم بلدي الحبيب 
حياة..... اه بجد قد ايه شعور حلو لما نخدم وطنا 
حمزة.... ان شاء الله تبئي قدها 
حياة.... شكرا ليك 









فضلو يتبادلو اطراف الحديث لحد ما وصلوا.... 
حياة.... اتفضل اشرب فنجان قهوة 
حمزة.... مره تانية بأذن الله 
حياة.... ان شاء الله وشكرا مرا تانية 
حمزة.... عفواً 
وطلعت واتصلت بمراد اطمنوا عليا زي ما قال.... 
حياة.... مامااااااا
اية.... ياساتر في ايه 
حياة بضحك😂.... انا جيت🙂
نعمة.... خشي يحبيبتي بدلي لبسك وتعالي اقعدي معانا 
حياة.... حاضر
دخلت بدلت هدومي وخرجت قعدت معاهم وكلمنا ياسين وقال انو هيجي كمان اسبوع 
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♕•
في شقة حمزة.... 
بعد ما روح بدل هدومه ودخل يجهز اكل وسرح شوية 
حمزة لنفسه... اد ايه حياة دي بنت محترمه اوي 
ايه دااا انا بقول ايه 
وفاق لنفسه واتصل على مراد ويونس قالهم لما يخلصوا يعدوا عليهم 
༺༺༺༺༻༻༻༻
في الشركة عن يامن ونورا.... 
يامن في فون المكتب.... سلمى ابعتيلي البشمهندسه نورا
سلمى السكرتيرة.... حاضر يافندم 
بعد ٥جت نورا... 
طق طق طق
يامن.... ادخل 
دخلت نورا... 
نورا.... قالولي انك طالبني 
يامن... اه بقولك في ٢مهندسين جاين بكرة ل Interview
(مقابلة شخصية)  ف محتاجك معايا بكرة متتأخريش بئا 
نورا... تمام اسمائهم ايه 
يامن.... ونس محمد عبد الحميد الوزير و شادي  مصطفى عمرو البشري 
نورا.... تمام 
يامن.... تمام لو خالصتي وعاوزه تروحي تمام 
نورا.... اه خلصت 
يامن.... تمام روحي 
نورا.... ماشي  سلام
يامن.... مع السلامه 
༺༺༺༺༻༻༻༻
في ايطاليا🇮🇹.... 
في شركة ياسين... 
في اوضة مكتب ياسين... 
ياسين في الفون.... انتي فين ياجيسيكا 
جيسيكا.... جاية في الطريق 
ياسين... تمام 
قفلو وبعد ١٠جت جيسيكا
جيسيكا.... Yasin Bih Jawa.(ياسين بيه بالداخل) 
السكرتيرة... Io è preferito(ايوه اتفضلي) 
جيسيكا دخلت لياسين.... 
ياسين.... ازيك ياجيسيكا
جيسيكا.... بخير وانت 
ياسين.... الحمد الله اتأخرتي ليه
جيسيكا.... الطريق بئا 
ياسين.... طيب يلا نمشي 
جيسيكا.... يلا 
ونزلنا عشان هنروح نتغدا 
روحنا اتغدينا وقعدنا سوا وكل واحد رجع بيته 
ياسين في بيته.... 
ياسين في الفون.... عاوز في اسرع وقت انقل الشركة مصر 
الي بيكلموا.... حاضر يافندم بأذن الله 
وقفل....









༺༺༺༺༻༻༻༻
في بيت حياة..... 
سارة بصوت عالي.... حياااااااااااه 
حياة بخضة... فييي ايييه يابنتيي 
سارة..... هاتي الطرحة بتاعتي النبيتي احسنلك 
حياة بضحك.... عاملة كل دا على الطرحة 😂
سارة....انتي عارفة مش بحب حد ياخد حاجتي + انتي مقولتليش وانتي اصلا عندك زيها 
حياة....بتاعتي في الغسيل وكنت نازلة مستعجلة خدت بتاعتك خديها جوا في الاوضة🙂
دخلت سارة تاخدها وخرجت قعدت جنبي وكان شكلها مضايق 
حياة.....مالك 
سارة بخنقة.....مافيش 
حياة....لا قولي مالك بجد شكلك مضايق
سارة....اصل في مشروع عندنا مع دكتور رخم وشديد والمفروض يخلص بسرعه والمشروع معقد وعاوزه حد يساعدني 
حياة....طيب متضايقيش هنلاقي ح
قطع كلامها فونها وكان نورا عملته سايلنت وكملت كلام 
حياة....هنلاقي حل بأذن الله متضايقيش 
سارة.....ان شاء الله قومي ردي على فونك انا تمام 
حياة....طيب هرجعلك تاني 
سارة....تمام 
قامت حياة ترد على فونها وانا قعدت ...
حياة في الفون....الو يانورا ازيك 
نورا....بخير الحمد الله وانتي 
حياة....الحمد الله 
نورا....ديما ايه اتأخرتي في الرد ليه 
حياة....سارة كانت مضايقة ف كنت بتكلم معاها 
نورا....مضايقة ليه خير 
حياة....اصل وحكتلها
نورا.....امممم طيب ما تيجي الشركة نساعدها انا ويامن ومنها كا تدريب مش هي ديزاين بردو 
حياة....اه صح فكره لحظه  اندهلها تقوللها 
روحت اندهلها وجت وسلمت على نورا وقالتلها ...
نورا....ها ايه موافقة 
سارة....تمام موافقة 
نورا....تنوري ياروحي❤️
سارة....حبيبتي❤️
قعدوا يتكلموا التلاته وقفلوا....
༺༺༺༺༻༻༻༻
عند نورا....
نورا في الفون.....يامن بقولك 
يامن....قولي 
نورا....سارة اخت حياة ....وحكتلو 
يامن ببعض الفرح....اه تمام كويس جدا 
نورا....شكرا 
يامن....العفو على ايه 
نورا....يلا مع السلامه
يامن....سلام 
....
༺༺༺༺༻༻༻༻
عند حياة....
حياة....اي خدمه 
سارة بضحك....حبيبتي ربنا يخليكي ليا 
حياة....يارب ياحبيبتي 
༺༺༺༺༻༻༻༻
في شقة حمزة....








مراد ويونس جم ل حمزة البيت..
حمزة...تشربوا ايه ياشباب 
يونس....احنا ناكل على طول😂
حمزة....مين جاب الواد دا هنا😂
مراد....بعد ما ناكل نحلي بئا😂
حمزة....انا غلطان اني قولت تيجوا😂
يونس....نتكلم جد شوية بئا انت متعرفش حاجة عن المهمه الي عمي يوسف وحازم باشا بيقولوا عليها 
حمزة بصدق... لا والله مش عارف 
مراد....هنعرف بكرة بأذن الله 
يونس...بأذن الله 
حمزة....يلا نقوم نصلي وبعدها نشوف هنعمل ايه 
مراد....يلا 
قاموا يصلوا...
༺༺༺༺༻༻༻༻
في فيلا احمد الهواري....
في اوضة عائشة....
قاعدة سرحانه دخلت عليها ايمان....
ايمان....عيوشة....اش...عائشههههه
عائشة بخضة.....ايه ايه ياماما في ايه 
ايمان....سرحانه في ايه يا عش عش 😂😂
اش...مافيش ياحبيبتي كنتي عاوزه ايه قولي 
ايمان....ماشي ياحبيبتي تعالي يلا عشان نتغدا 
اش....حاضر جاية 
༺༺༺༺༻༻༻༻
عدا اليوم والليل عليهم براحه بال وكلو كان سعيد واشرقت شمس يوم جديد ملئ بالمفاجأت ...
حياة صحيت هي ومراد بدلو لبسهم وفطروا وقعدوا مع اهلهم شوية ونزلوا يوصلوا سارة الشركة...
༺༺༺༺༻༻༻༻
في فيلا احمد الهواري...
في اوضة يامن..
ترن ترن 
المنبة بيرن..
يامن بنعاس....امممم اففف 
بيبص في الساعة 
يامن بفزع....يلاااااهوي الساعه 11 ونط من على السرير 
خد شاور بسرعة وبدل هدومه ونزل بسرعه 
يامن....ماما فين بابا 
ايمان...مشي من ساعتين وقالي اصحيك حاولت اصحيك ما قومتش 
يامن...اففف طيب انا ماشي بسرعه سلاااام 
وراح ركب العربية وراح الشركة 
......
حمزة راح الشغل








......
يامن بعد ما وصل الشركة
دخل لوالده 
احمد...لا لا كنت تعالى العصر احسن 
يامن....اسف يابابا راحت عليا نومه 
احمد....تمام تمام فين الملف بتاع المشروع 
يامن.....مشروع ايه 
احمد....الله الله نسيتوا هو كمااان 
يامن...اوببببس انا اسف جدا لحظه هتصل ب يونس يجيبوا 
اتصل بيونس....
يونس....استغفر الله حاضر يا يامن هجيبوا 
يامن....تسلم والله 
وقفلوا 
نزل يونس قبل ما يروح الشغل راح الشركة ليامن بالملف بس فجأةةةةة





تحميلات

أختر ما تريد:

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق