رواية حياة ظابطة الفصل الرابع  

البارت الرابع...❤
حياة ظابطة...🕶💓
حياة بصدمه ودموع....ااا انت انت حقيقة مش بتخيل قولولي ماما بابا سارة انا الي شيفاه دا حقيقي
اية الام بدموع وفرحة....ايوه ياحبيبتي
حياة...يعني مراد موجود هنا
مراد....ايوه هنا ياحياة
حياة جريت عليه وحضنتو وفضلت تعيط
مراد..بس بس اهدي كدا وانا اهو جيت
حياة بدموع....انا هموت من الفرحة 
مراد...بعد الشر ياحبيبتي كنتي وحشاني اويييي
حياة....وانت اكترررر 
مراد... افرحي قدينا على الما*فيا 
حياة بفرحة....ايه بجد 
مراد....اه والله
حياة....كنت عارفة انك قدها يابطل
مراد....ربنا يخليكو لياا
حياة....يارب.
مراد...عرفت انك اتخرجتي من كلية الشرطه 
حياة...اه ودلوقتي بدرب
مراد يتصنع التكبر.....طبعا انا هراقب على تدريبك ههههه
حياة....طبعا ياسيادة الرائد هههه
مراد....ههههه
الام....ربنا يخليكو لبعض يارب
الاب....امين يارب
مراد...ست الكل بكرة تعمليلي كل الاكل الي بحبو 
الام....طبعا ياحبيبي
الاب....يلا نتعشى بئا
الام.....ماشي يلا ياحياة انتي وسارة معايا
حياة....حاضر ياماما هبدل لبسي واجي
الام اية....طيب يلا انتي معايا ياسارة
سارة.....ازاي بس يامامااا دا حتى مراد لسه جاي ولازم اقعد معاه
احمد الاب....انا هقعد معاه يابنتي قومي انتي ساعدي امك
سارة....لا طبعا اخويا لسه راجع ولازم اقعد معاه 
مراد....ياستي انا قاعد معاكي كتير قومي يلا
سارة...سيد عيب احنا اهل ههه
حياة خرجت 
حياة...بتهاتو مع مين مش هتقوم يلا ياماما نخش نحضر احنا العشاء هههه 
.........






في فيلا الهواري
....
حمزة...نورا انا هعمل شغل على الابتوب بتاعك النهاردة وابعتو عندي عشان ناسي بتاعي في البيت 
نورا ببتسامه.....ماشي ياحبيبي عادي 
حمزة ابتسم
وساعتها يونس كان نازل من فوق
حمزة....ايه يابني رايح فين 
يونس....هروح انا بئا 
حمزة... لا بات انهاردة معانا 
يونس ... يابني هروح بئا
نورا...ليه يايونس باشا حد ازعج حضرتك😂
يونس...انتي ايه الي دخلك في الحوار اصلا هه
نورا....انا ادخل براحتشي 
يونس...امشي من قدامي يانورا بدل ما اقت*لك 😂
نورا...اصلا كنت طالعة وطلعت لسانها جود باي 
يونس ضحك عليها
حمزة بضحك... ها خلصتو هبل ههه يلا اطلع نام وكمان عشان هنروح الشغل بدري 
يونس...ماشي ياحمزة 
حمزة....تصبح على خير 
يونس...وانت من اهل الخير 
وحمزة طالع شاف والدتو صاحية دخلها 
حمزة...ست الكل صاحية ليه 
حنان...كنت بصلي وبدعيلكو وبدعي ان ابوك يجي بالسلامه جاي بكرة






حمزة...ان شاء الله يوصل بالسلامه 
حنان...ان شاء الله ياحبيبي روح ارتاح انت
حمزة...حاضر ياست الكل تصبحي على خير
حنان...وانت من اهل الخير ياحبيبي
دخل حمزة اوضتو 
وقعد على السرير بيجهز نفسو انو هينام فجأة فكر في حياة والي حصل انهاردة وابتسم 
حمزة.... ايه دا انا بفكر فيها ليه 
وقام نفض التفكيرات دي ونام 
.............

في بيت حياة
.....
مراد بضحك...سارة ملاحظ انك قاعدة معايا مش مع الموبايل 
سارة بتكبر مصطنع...يابني المهم انك نولت الشرف اني قعدت معاك
مراد في سرو...قصدك نولت القرف هه
سارة...بتقول حاجة يامراااد
مراد ....بقول طبعا ياقلبي 😂

سارة بعصبية....يوووه شوفت ادي التليفون 20%
الاب...ربنا يعينك على هبلك يابنتي😂
سارة ....شكرا ياحج 
مراد بضحك......احسن وطلع لسانو 😂
سارة.... بس يالا







مراد...يالا طب احترمي فرق السن طيب
سارة .....بكرة بأذن الله بعد صلاة الجمعة😂
مراد...امشي يابت هههه
اية...ساااارة
سارة...ناااعم
اية...تعالي حولي الاكل
سارة...حااضر 
سارة قامت حولت الاكل  
 احمد الاب... احلى حاجة ان عيلتنا اتجمعت من تاني كمل بحزن والله يرحم احمد يارب 
الكل بحزن امين يارب 
سارة حاولت تخرجهم من المود دا 
سارة بمرح....احم احم تيجو بكرة نقضي اليوم كلو وانا هرتبلكو الخطة
مراد...احم اخر مرا قبل ما اسافر ورتبتي يوم انتهى بأننا انضربنا من ماما😂
حياة...ربنا يستر يارب 😂
احمد الاب... والله سارة دي البهجة بتاعت الاسرة😂
سارة...حبيبي ياحجوج
ايه الام...اه طبعا طبعا 😂
سارة....مش عجبك ياماما
اية....لا طبعا عاجبني 😂
سارة...بحسب 
سارة...المهم نصحى الصبح الساعه 10ونرتب كل حاجة 
حياة....وعلى الاساس انتي هتصحي الساعه 10ههه 
سارة...لاطبعا بس انتي روحتي فين ههه
كلهم ضحكوا  







خلصو اكل وكل واحد دخل اوضتو وجهز نفسو عشان هينام وكانت الساعه 12بليل 
تاني يوم الصبح الساعه 8ونص 
في اوضة حياة
المنبة بيرن 
حياة بضيق...اففف بئا حتى يوم اجازتي هصحى بدري 
وصحيت ودخلت تاخد شاور وبدلت هدومها وخرجت برا تحضر الفطار
الساعه 9وربع صحي مراد 
مراد...حياة صباح الخير بتعملي ايه 
حياة.... صباح النور بحضر الفطار 
مراد...اساعدك طيب 
حياة....لا خلاص انا خلصت كملت بضحك بس خدمه
مراد...ايه هيا 
حياة.... *****
مراد....يلاهوي دي تقت*لنا  

تحميلات

أختر ما تريد:

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق