رواية مصيبة سكنت قلبي الفصل الخامس  



"خبطك اي انتي الماشيه عاميه مش شايفه قدامك 
ريم : نهاااااار الجا*بوك اسوووود انا عاميه 
احمد : بت احترمي نفسك 
زين : خلاص ي احمد حصل خير ي انسه 
ريم : انا اسفه مره تانيه  وانت بت اما تبتك وانا محترمه غصب عنك ياض 
احمد : لاء والله شكلي همد ايدي عليكي 
ريم : جرب كده وانا هخليها توحشك 
احمد : بت انتي متستفزنيش انتي مفكيش خبطه اصلا 
زين : احمممممد خلاص بقي عيب كده 
احمد : وهي تعرف العيب اصلا 
ريم : ياض انت جبت اخرك معايا اقسم بالله لو ما سكت لاخبطك بالكوبايه دي علي دماغك
ميرا : ريم في ا





ااي 

احمد بتوهان : الله اكبر ده اي العيون دي 
ريم : اللطخ ده خبطني فكبيت المايه علي الكابتن ده وبعد كل ده هو المتعصب وبيزعق 
ميرا : طب خلاص ي ريم لمي الموضوع مينفعش كده عشان ملك 
علعموم احنا اسفين ي كابتن وحصل خير ي استاذ 
احمد : طبعا حصل خير واحلي خير كمان 
زين : لا والله
ريم : يلا ي بنتي عشان انا ضغطي ارتفع منه
(ومشو )
زين : مالك ي بيضه 
احمد : اي الجمال ده ياض
يوسف : انتو واقفين هنا بتعملو اي اي الغرقك كده ي زين 
زين : اعمل اي البنت غرقتني بسبب الزفت ده 
يوسف : عملت اي ي زفت 
احمد بسرحان : عليها عيون لا بتنافق ولا بتخون 
يوسف : لا والله مين دي 
زين : هههههههه دي بنت صاحبه البنت الهزقته 
يوسف : انت لحقت تتهزق وتشقط داحنا لسه مرحناش القاعه 
زين : سيبك منه العروسه فين
يوسف: داخل اجيبها اهووو
___(بقلمي /اميره رمضان 🖤)
_كل ده ي ريم فين المايه 
ريم : اتكبت 
ساره : يلا ي روحي انتي اللي موتره نفسك علي الفاضي العريس حنطت برا خلصي بقي 
_ طب يلا خليه يدخل 
ميرا : طيب يلا اقفي وخلي ضهرك للباب عشان الفريست لوووك
ريم : فيرست لوووك الله يرحم
ساره: ادخل ي عرررريس 
ميرا وساره : لولولولووووووووووووووووووي    (ملحوظه اللي معندوش صحاب بيعرفو يزغرطو يبقي معندوش صحاب😂)







(يوسف دخل وطلعت عينه لحد ملفيت وشي وشافني )
يوسف :😳
_اي مالك ي بني 
يوسف : اي القمر ده معقوله القمر ده ملكي اناااااا       وكان هيحضني 
_ ااااااي يوسف هتعمل اي 
يوسف : هما بيعملو كده في الوقت ده
_طب ده هما مش انا شايف عز وبابا عينهم علينا ازاي 😂
يوسف : منور ي حااااج
رنا : بسم الله ماشاء الله قموررررره اووي ي روحي 😘
_وانا اجي جنبيكي فين اي ي بت الحلاوه دي

(طلعنا وركبنا العربيه تصدقو ان احساس ان الوحده تبقي عروسه حلو اووي تحس انها ملكه😂المهم اصحابي ركبو في عربيه تانيه )
يوسف : زين سوق انت العربيه بتاع البنات 
احمد : ومسوقهاش انا ليه ي اخويااا
يوسف : انا مش عايز مشاكل 
احمد : مش هعمل حاجه والله هسوق وانا ساكت 😂
زين : خليه ي عم يسوقها ده هيصدعنا
يوسف : امري لله ربنا يستر 
_____
ريم : هو انت اللي هتسوقها انا هنزل 
احمد : انا اسف ي اخت انتي انا كنت مزودها شويه فوق 
ريم : لاء كنت مزودها اوووي 
ميرا : خلاص بقي ي ريم 
ساره ورنا : في اي 
ميرا : هبقي اقولكم بعدين 
احمد : طب انتي اسمك ريم انتي بقي اسمك اي 
رنا : مين ي احمد 😂
احمد : ام عيون زرقه دي 
ميرا بصتله باستغراب 
احمد : ولا دي لينسز 
رنا : اسمها ميرا ي احمد ودي عنيها مش لينسز ودي ساره اظن خلصت اسأله بقي ركز في الطريق 
احمد : اي ي بت متهدي شويه بدل مرميكي من العربيه 
ساره : هو ده قريبك ي رنا 
رنا : للاسف يبقي ابن عمي 
_______
يوسف وملك راكبين في العربيه وزين سايق وعز قاعد قدام جنب زين







يوسف : هو ابن عمك ده هيفضل لازقلنا كده 
عز : سامعك علفكره
يوسف : منا قاصد اسمعك 
عز : ايوا هفضل لازقلكم امال مفكر اني هفرط فيها كده
يوسف : يابني هو انا خاطفها دانا خطيبها 
عز : ولو برضو هفضل لازق علي قلبكم كده 
_براحتك ي زيزو 😂
يوسف : ماشي كلها كام شهر وتبقي مراتي وساعتها لو جيت جنبيها هنفخك 
____
وصلنا القاعه اخيييرا
طبعا الاغاني اشتغلت ورقصت مع اصحابي ورقصت مع يوسف كنت بطنطت من الفرحه والكل فرحان حوليا
وبعدها قعدنا نلبس الدبل 
يوسف : مبروك ي قلبي 
_الله يبارك فيك عقبالك 
يوسف : عقبال مين ي هبله 
_ يختاااااااي قصدي مبروك عليك انااا😂
يوسف : انتي في قلبي 
_بس بقي عشان والله بتكسف 
(واحنا قاعدين الناس جات باركتلينا ولقيت وحده جات حضنتني وقالت)
=مبروك بس متفرحيش اوي كده عشان مش هخليكي تتهني بيه😏 

تحميلات

أختر ما تريد:

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق