رواية حور الاسر الفصل الخامس  

البارت ٥
حور الأسر

في الصباح عند حور خرجت حور من الغرفه وظلت تبحث عن اسر حتي وجدته في مكتبه 
حور : اسر يلا علشان تروحني
أسر : انتي ايه اللي خرجك من اوضتك 
حور : خرجت علشان عاوزه اروح 
أسر : مش هتمشي ي حور 
حور : لا همشي انت عاوز مني ايه عاااااوز مني ايه وظلت تبكي 
أسر بحزن: ماشي يا حور 
حور : ماشي ايه هتروحني 
أسر : اه 
حور : بجد طب يلا بسرعه 
أسر : ماشي بس انا عندي شرط  
حور : شرط ايه دا 
اسر : هاجي اطمن عليكي كل يوم 
حور بعصبية: ودا ليه دا انشاء الله شايفني عيله صغيره 
أسر : لا علشان انتي مجنونه 
حور : مين دي اللي مجنونه ليه شايفني بشد في شعري قدامك 






أسر : لا شايف واحده عاوزه تموت نفسها بسبب جنونها 
حور بصوت منخفض : والله محدش مجنون غيرك وسمعها أسر 
أسر برفع حاجبه : بتقولي حاجه 
حور : بقول خلاص اوعدك أن انا مش هموت نفسي تاني ومفيش داعي انك تشوفني كل يوم 
اسر ببرود : دا اللي عندي ياما مفيش مرواح
حور وهي تدبدب علي الارض برجلها : ماشي خلاص يلا بقا روحني 
اسر وهو يضحك علي منظرها: ماشي يلا 
وعندما خرجوا وجدوا زين 
زين : انت واخد البنت ورايح فين 
أسر : هروحها ومحدش يعرف ان انا اللي مشيتها فاهم 
زين : ماشي وذهب ناحيه حور ومد ايده ليسلم عليها 
زين : اهلا انا زين صديق أسر  
أسر وهو يسلم على زين : معلش مبتسلمش 
زين ابتسم وعرف أسر بيفكر في ايه 
زين : انا هاجي معاك وانت بتوصلها
أسر : لا 





حور : ليه يا أسر دا شكله لطيف خليه يجي علشان خاطري 
أسر بنفاذ صبر : ماشي يلا اقدامي منك ليها 
حور : ماشي يلا 
وظلت تضحك مع زين كتيرا في الطريق مع غضب أسر وغيرته على حور وهو يستوعد لزين 

عند فاطمه ياسر يا ماما انا رايح اقدم البلاغ وفجأة رن جرس الباب 
فاطمه: روح افتح يا ياسر 
ياسر: حاضر يا ماما 
عندما فتح ياسر الباب وجدها زوجت عمه عائشه 
عائشه : ازيك ي ياسر 
ياسر : الحمد لله  
عائشه : مالك يا ياسر وامك فين 
ياسر: ماما جوه اهي اتفضلي 
عائشه : بت يا فاطمه وصدمت عائشه من منظر فاطمه 
عائشه: مالك ي فاطمه بتعيطي ليه وعيونك وارمه كدا في ايه 
فاطمه ببكاء: حور مش باينه من امبارح 
عائشه: ازاي يعني 
فاطمه بصويت : يعني مش رجعت البيت من امبارح واكملت ببكاء انا خايفه عليها اوي مش عارفه ايه اللي حصلها انا عااااااوزه بنتبييي
عائشه بصويت: ياااا لاااااااهوووووي 
هنا سمع الجميع صريخ عائشه واتجمعت باقي العائله 
العائله: في ايه يا عائشه بتصوتي ليه 
عائشه ببكاء : حور مش باينه من امبارح 
الكل بصدمه : ايه طب ازاي كل دا حصل وانتي مش قولتوا لينا ليه 
عائشه : انا لسه عارفه دلوقتي 
عم حور : وانتي يافطمه انتي وياسر مش قولتوا لينا ليه 
ياسر : يعني دا مش وقته المهم نعرف حور فين 
عمه : طب روح بلغ الشرطه 
اسر : روحت قالوا مش ينفع نبلغ قبل ما يعدي ٢٤ ساعه علي اختفائها وانا كنت لسه رايح دلوقتي 

عند حور : بس ي اسر اقف هنا 
اسر : بيتك هنا 
حور : لا بس متنساش انا كنت مخطوفه يعني مينفعش انزل قدام البيت 
اسر بتفهم : ماشي خلاص
زين : ايه دا دانتي طلعتي ذكيه  
حور : ميرسي سلام بقا
أسر : سلام وظل واقف بالسياره 
حور : انت واقف ليه ماتمشي 
أسر : انا هستني لحد ما اشوفك داخله البيت 
حور : ليه بقا انشاء الله هو.... وقاطعها أسر
أسر : حور انا قولت ايه  






حور : ماشي خلاص سلام 
اسر : حور خدي بالك من نفسك
حور : وانت كمان سلام ي زين 
أسر : زين ناولني المنظار 
زين : ليه 
أسر : عاوز اشوف رد فعل عائلتها 
زين : ماشي خد اهو 

عند ياسر : انا رايح ابلغ تاني ي عمي 
عمه : ماشي خدني معاك وفجاه رن جرس الباب 
ياسر: انا هقوم افتح 
عندما فتح الباب 
ياسر بصدمه : ____


تحميلات

أختر ما تريد:

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق