رواية مصيبة سكنت قلبي الفصل السادس  

و#البارت6❤         
           

=مبروك ي عروسه بس متفرحيش اوي كده عشان مش هخليكي تتهني بيه 
_وانتي مين بقي ي حلوه
=انا خطيبته 
_ضحكت وقولتلها :سابقا دلوقتي دبلته في ايدي انا عن اذنك بقي عشان رايحه ارقص مع خطشيبي 
روفان بغيظ : حيوا*نه
رنا : تعالي يعروسه ارقصي معانا 
_ -يلا 






غيري مني وولعي صعب جداا تلمعي استحاله تقابلي ستك انتي اخرك تسمعي .......
(طبعا انا كنت برقص علي الاغنيه ومتعمده اغيظ البت الملزقه دي قال مش هتخليني اتهني بيه قال )
  
اشتغلت اغنيه رومانسيه وهنرقص سلو 
يوسف : ارفعي وشك ي بنتي باصه في الارض ليه 
_مكسوفه 
يوسف : اموت انا في الكسوف ده😂
_بس ي يوسف بقي الله والله هسيبك وراح اقعد 
يوسف : طب خلاص خلاص بس اي ده مكنتش اعرف انك بتعرفي ترقصي 
_ شفت رقصي حلو صح 
يوسف : حلو بس ترقصي معايا انا بس اياك اشوفك بترقصي مع عز تاني 
_ هو عز عاملك اي حاطه في دماغك ليه
يوسف : هو كده ملكيش دعوه بيه 
_ هي اللي قاعده جنب مامتك دي بنت عمك الحكتلي عليها 
يوسف : اه هي اسمها روفان 
_ عينها طالعه عليك 
يوسف : هي مش فاهمه اني خلاص مش ليها 
_ طب خلاص بقي خليها تلم نفسها عنك بدل والله هبلعها #بقلمي_اميره_رمضان
يوسف : اي ده اي ده انتي بتغيري 
_لاء طبعا 







يوسف : لاوالله امال اي الدخان اللي طالع ده 
_ اه بغير وبغير اووي كمان خليها بقي تتلم احسن لها 
يوسف : طب امسكي نفسك بقي 
- انت هتعمل ااااااي لاء بلااااش والنبي هقع 
(هوووب يوسف شالني ولف بيا والشباب صفرو)
(يوسف نزلني واصحابي وقفو جنبي )
_يوسف امسكني انا دايخه وحاسه اني هرجع 
يوسف : هههههههههه كل ده من لفه
ساره : يابنتي ملافظك شويه الله يقرفك 
يوسف : طب تعالي نقعد 
_يوسف هي مامتك مجتش باركتلنا ليه 
يوسف : عادي هي بس مش بتحب الزحمه لما الناس تقل شويه هتاجي تباركلنا طبعا 
احمد : مبروووك ي عرررريس 
يوسف: دي رابع مره تباركلي فيها مالك ياااض 
احمد : بس انت بقولك ي عروسه هي البنت ام عيون زرقه دي صحبتك 
_انهي 
احمد : اللي واقفه هناك دي 
_اها دي مش عيونها زرقه 
احمد : امال اي لينسز 
_ لاء هي عنيها ملونه كده محدش يعرفلها لون معين لانها حسب الطرحه اللي لابساها عنيها بتدي اللون بتاعها المهم مالها 
احمد : مخطوبه 
_بتسأل ليه😄
احمد : اصل العيون دي مستحيل اسيبها 

_لاء مش مخطوبه الطريق فاضي😂 
احمد : بجددد شالله يخلكي والله لااجبلك حاجه حلوه
يوسف : خلصت يلا غور بقي 
________
ساره : بت ي ميرا الواد اللي كان سايق العربيه مش شايل عينه من عليك
ميرا : اعملو اي يعني 
ساره : يختي شكل الصناره غمزت😂
ميرا : صناره اي وبتاع اي ده مجنون 
ساره : هو فيه احلي من المجانين 
ميرا : بس مش كدددده
______




_يوسف هي التورته دي هيخلولي منها وحده ولا افضحكم هنا
يوسف : 😂لاء هياكلوها 
_ بتتكلم بجد طب وانااااا
يوسف : يابت وطي صوتك بهزر ايوا هتخديها 
_ طب الحمد لله طمنتني 
(خلصنا الخطوبه وروحنا انا كان بقالي يومين منمتش كويس مصدقت يوسف روحني غيرت الفستان واترميت علي السرير )
_____
تاني يوم
_الو 
يوسف : حبيبت قلبي وحشتيني 
_بس ي بكاش احنا كنا لسه مع بعض امبارح لحقت اوحشك 
  
يوسف : اه طبعا وحشاني انتي بتوحشيني كل ثانيه 
_ يالهووي علي الكلام الجامد ده
يوسف : مكنتش اتخيل ان هياجي عليا يوم واقول الكلام ده لحد😂









_ منا مش اي حد بقااا
يوسف : طبعا 
_ بقولك متنساش انت واهلك معزومين عندنا بليل 
يوسف : ودي حاجه تتنسي 
_ طيب تعالي بدري عشان عايزه اتكلم معاك شويه 
يوسف : من عيوني 
_________
هدي : ميراا اطفي النار  علي الفراخ 
ميرا: حاضر 
ريم : اي رايك في البسبوسه ي بت 
_ هاتي حته 
ريم : والله لو مديتي ايدك عليها لتضربي 

_واطيه  امال امل بتسأليني ليه 
ريم : بسالك علي شكلها مش طعمها وغوري برا طلاما مش هتعملي حاجه 
_ علفكره انا العروسه يعني لازم ارتاح 
ريم : غوري ي ببببببببت
_طالعه😂 فين ساره 
ريم : بتقطع البطاتس في الصاله 
_ بت ي ساااااااره  (شفتها عيونها حمرا )
مالك ي بت 
ساره : لاء ابدا عشان كنت بعمل بصل 
_ والله طب سرحانه ليه كده 
ساره : مفيش 
_ علفكره انا اخدت بالي امبارح ان طول اليوم عينك علي عز 
ساره : قال يعني هو حاسس بيا
_ طب خليني اقوله 
ساره : لاء طبعاا اوعي تقوليلو 
_ طب حلو الانتي فيه ده 
ساره : اه حلو وانسي الموضوع بقي خااااالتو كفايه بطاتس كده 
ميرا : تعالو ي بناااات لقيت تورته في التلاجه 
_اااااعاااا سيبي التورته دي بتاعتي 
ريم : هو من ايمتي في حاجه بتاعتك اصلااا هاتي جاي ي بت  (وافترسو التورته😂)
_____
بعد العصر 








_اي ي بني كل ده جاي في الطريق 
يوسف : خلاص والله طالع علي السلالم اهو افتحي الباب 
طلعت فتحت الباب كان جايبلي علبه شوكولاته وشنطه تانيه 
_ اي ده 
يوسف : ده الورد ودي العلبه اللي هتزرعيهم فيها 
(العلبه كانت تحفه مكتوب عليها اسمي )
_جميله اوووي تسلملي
دخل وسلم على الموجودين 
 _ تعالي نقعد في البلكونه وبالمره نزرعهم انا وانت 
يوسف : اشطاا 
_اقعد عايزه اقولك حاجه 
يوسف : قولي 
_ بس اوعدني انك مش هتزعل مني 
يوسف : في اي 


تحميلات

أختر ما تريد:

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق