رواية غيرت حياه الشيطان الفصل الرابع 4

 غيرت حياه الشيطان (4)

ريسيليا.......... انا مش بتاعت تسليه ياكمال بيه انا ريسيليا
كمال بانفعال........ هو انا اللي حصل فيا شويه انا مراتي  اول ما قولتلها تعبان وممكن امو*ت في اي وقت والشركات هتعلن افلاسها سابتني ومشيت...... عارفة حتي ابني ولا بنتي قالت هتنزل البيبي واكيد نزلته انا كان نفسي في بيبي انا عارف اني بهدلتك وظلمتك كتير بس انا مكنتش كده ومش عاوز ارجع لكده انا هفضل زي ما انا ياريسيليا وانتي هتفضلي معايا عارفه حتي لو مو*ت انا هوصي انك متتجوزيش من بعدي ومسكها بتملك من خصرها لأنك ليا وجس*مك ليا لوحدي محدش هيلمسك غيري
ريسيليا باشمئزاز وقر*ف..... انا مش ملك حد ياكمال انا ملك اللي خلقني وبس
كمال زقها بعن*ف....... غو*ري من وشي بقا انا تعبت
دخلت ريسيليا علي الجناح جري وهيا بتحاول متبكيش دخلت وبدأت تفتكر اول مشهد ليها مع كمال
فلاش باااك
كانت ريسيليا طالعه من الملجئ وماشيه في الشارع شافها كمال







بقلم /ندا الشرقاوى 
كمال بقرف........ انتي
ريسيليا بقر*ف...... نعم 
كمال........ عاوزك
ريسيليا بعدم فهم....... نعم
كمال....... انتي هتعملي محترمه كلكوا شبه بعض هاتوها وأمر الجارد بجلب ريسيليا وتزوجها غص*ب واتم 5شهور على زواجهم
Fact
ريسيليا جالسه خلف باب المرحاض تبكي بشده علي حالها
دخل كمال وسمع صوت بكائها احس بشئ في قلبه لكن رفض علي الفور
كمال...... مش هتبطلي عياط بقا ولا اي هتفضلي كل شويه تعيطي ما تعقلي كده 
ريسيليا مسحت دموعها وطلعت 
دخلت غرفه الملابس لبست بجامه حرير لونها pink
ووقفت امام المراه ورفعت شعرها لاعلي وحطت كريم مرطب علي وجهها وعنقها وتتمايل باغرا*ء 
وكان كمال بشاهدها بصدمه شعرها البني عندما يتعرض لاشعه الشمس ياخذ لون سبائك الذهب 
ثغرها التي زينته بمرطب شفاه ورائحه الاڤندر التي تفوح منها 
اتجهت ناحيه الفراش ابتسم كمال بخبث ومكر
لكن خاب ظنه واخدت غطاء الفراش واتجهت ناحيه الاريكه وجلست عليها تستعد للنوم
كمال بسخريه...... ودا اي اصله دا
ريسيليا ببرود...... افهم زي ما تفهم اقفل النور علشان عاوزه انام
ومن هنا ورايح انا مش هنام جمبك لحد ما تطلقني او تتغير ياكمال
كمال........ فكراني همو*ت عليكي ولا اي
لم تعطي له اي اهتمام ونامت
قام كمال من علي الفراش بعصبيه ودخل المرحاض وطلع دخل غرفه الملابس غير ملابسه ونزل 
وهو نازل ريسيلسا سمعته بيتكلم في التلفون 
كمال.........ايوه يازفت ابعتلي وحده علي شقه المعادي 
كتمت ريسيليا شهقتها 
ودخلت ضمه نفسها علي الفراش وتبكي في صمت 
وصل كمال شقه المعادي ودخل كان يوجد بار عليه بعض الكحو*ليات اشعل لفائفه (سجا*ير) 
وبدا يدخن بشر*اسه ويشرب رن جرس الباب قام كمال يفتح وفي يده الكاس فتح واطلق صفاره عاليه وكانت توجد فتاه ترتدي فستان قصير للغايه مفتوح من عند الصد*ر عاري الكتف وعاري الظهر يصل لاعلي الركبه بكثير 
كمال......... شكلها ليله عسل 
الفتاه بمياعه ودلع.... اول ما قالوا كمال بيه عاوز وحده قولت 
مفيش حد يطلع الطلعه دي غيري ولا اي ياباشا وانهت كلامها بغمزه وقح*ه للغايه
بقلم /ندا الشرقاوى 
كمال ضحك ضحكه عاليه رجوليه......... طب ادخلي ادخلي لحد يطلع يشوفك كده نتمسك اد*اب 
الفتاه بشهقه...... ليه ما انا لبسه 
كمال......... باين باين
دخلت الفتاه واتجهت ناحيه البار واخدت كاس 
كمال...... انتي لسه هتشربي تعالي 
ضحكت الفتاه بمياعه...........فعلا انا بحب الفعل تعال يابيبي 
ودخلوا الغرفه ليفعلوا ما حرمه الله 
مرور فتره قصيره كان كمال يجلس علي الفراش عاري الصدر يدخن بشده
الفتاه بسخريه......... عادي بتحصل
كمال بعصبيه........ اخرسييييي
الفتاه......... مالك بس ياكمال باشا دا انت الدنجوان
كمال........ مش عارف اتهدي بقا
حضنته الفتاه من الخلف وتمشي اديها علي صدره باغر*اء
نفر كمال من  لمستها وابتعد عنها
وطلع الفلوس رماها علي الفراش
كمال........ اطلع من الحمام لو لقيتك مش هتطلعي سليمه
دخل كمال المرحاض ثواني وكان يوجد صوت كسر في المرحاض






شهقت الفتاه بخوف واخدت ملابسها وغادرت المكان
طلع كمال من المرحاض وهو في قمه غضبه....... مش عارف المس غيرررررك عملتيلي اي لييييييه كل مقرب علي وحده تيجي في خيااالي وفضل يشرب لحد ما غلبه النوم
عند ريسيليا قلقه علي كمال  فالساعه 4فجرا
ارتدت اسدال ونزلت عند الحرس
ريسيليا.......... لوسمحت حد معاه رقم مصطفي شريك كمال
الحرس....... ايوه يافندم اتفضلي 
اخدت الرقم وطلعت جري علي الجناح 
جابت التلفون ورنت علي مصطفي 
مصطفي بنوم....... الو مين 
ريسيليا...... استاذ مصطفى انا مرات كمال 
قام مصطفي سريعا...... خير يامدام ريسيليا كمال حصله حاجه 
ريسيليا سريعا....... لا بس حابه لسال حضرتك سوال واسفه علي الازعاج والله هو عنوان شقه المعادي اي 
مصطفي بقلق......... المعادي 
ريسيليا...... ايوه 
مصطفي حب يتوه في الكلام........ ليه يامدام خير 
ريسيليا...... محتاجه اروح لكمال ضروري 
مصطفي...... طب اجي اوصلك
ريسيليا برفض......... لا هروح مع الجارد
مصطفي برفض تام....... ازاي تركبي مع الحرس الساعه 4الفجر مش هينفع انا هاجي اوصل حضرتك
ريسيليا....... تمام
قفل مصطفي ورن علي كمال اكتر من 15مره........ رد بقا مراتك هتيجي لو لقت معاك وحده منظرك هيكون اي يارب انا مش عارف اعمل اي ولا موقفهم هيكون اي بس لازم يحصل كده وقام يبدل ملابسه 
قفلت ريسيليا وبدات تجهز لبست جيبه بيضاء وعليها كنزه منقوشه وخمار يليق عليهما وشوز ابيض واخدت الشنطه الخاصه بيها والفون ونزلت
جت تطلع من الڤيلا وقفها الحرس
الحرس..... اسفين ياهانم ممنوع تطلعي
ريسيليا...... ازاي
الحرس..... كمال بيه مانع حضرتك من الخروج
جاء مصطفي...... افتح البوابه المدام هتخرج معايا
الحرس .......يامصطفي بيه
قاطعه مصطفه بصرامه..... انا قولت افتح
فتح البوابه وخرجت ريسيليا مع مصطفي
ريسيليا بحرج..... اسفه يااستاذ مصطفي بس كمال اتاخر وانا عاوزاه ضروري
مصطفي..... ولا يهمك يامدام وكمل بصوت ضعيف ربنا يستر
وصل مصطفي امام العماره 
مصطفي..... اتفضلي المفتاح ولا حابه اطلع معاكي
اجابت ريسيليا مسرعه..... لا شكرا تسلم بس شقه رقم كام
مصطفي..... الدور الخامس الشقه رقم 10
ريسيليا...... تمام
نزلت ريسيليا ودقات قلبها سريعه من مواجهه كمال
طلعت ريسيليا ودخلت الشقه وكان ازايز الكحوليات مرميه في الارض والكاسات دق قلبها بعن*ف وقفت امام الغرفه وتقدم خطوه وتاخر خطوه واتشجعت ومسكت اكره الباب وفتحت الباب وكانت ملابس كمال مرميه في الارض وكمال نايم علي الارض عاري الصدر يرتدي شورت يصل للركبه فقط
انصدمت من هيئته
دخبت بسرعه ونزلت لمستواه
ريسيليا بقلق..... كمال. كمال 
كمال...... لارد. 
بدات تضربه علي خده بخفه 
كمال بلا وعي..... ريسيليا متسبنيش..... همو*تك ياشاهي.... بنتي انا حاسس بيها 
نظرت اليه ريسيليا بحزن وحاولت تعدله تدخله المرحاض لكن لم تقدر 
دخلت المطبخ جابت اناء به ماء وقطعه من القماش ودخلت الغرفه قعدت علي الارض بجانبه وبدات تمشي المنشفه المبلله علي وجهه وعنقه لان درجه حراره جسمه مرتفعه 
وبجات حراره جسد*ه تنخفض بالتدريج نامت ريسيليا بجانبه وضمته لحضنه وبدات تقرا ايه الكرسي وتمشي اديها علي شعره 
بعد قليل من الوقت احست ريسيليا بانها تقيض بين زراعيه 
ريسيليا بخوف....... كمال 
كمال يحتضنها بشده كاد ان يكسر عظامها في يده..... ريسيليا متسبنيش..... انا... انا اسف.... ريسيليا انا........... 

بقلمي /ندا الشرقاوى 

                         الفصل الخامس من هنا

تحميلات

أختر ما تريد:

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق