رواية احببت شبح الفصل العاشر 

ملك : اتفضل .
تيدي : انا انا .......
ملك : ايه يسطا .
تيدي : انا بحبك .
ملك : ب.ب.بس .
تيدي : ممكن لوسمحتي تديني فرصه .
في نفس اللحظة دي كان احمد بيسمع : 
احمد : ينه*ار ابي*ض لو وافقت هقتلها .
في نفس اللحظة دي يوسف : 
يوسف : انيل ايه انا دلوقتي انيل ايه .
اللي قاطعهم كلهم صوت رن التليفون طبعا كلو عرف ده تليفون مين ( قولولي في الكومنتس عرفتوا ولا لاء 🤔) 
يوسف : ينه*ار اب*يض ايه الهبل ده ازاي مقفلتهوش .
( مقفلتهوش لانك طيب و مش وحش زيهم " ده علشان صعب عليا 😂 " )








 
تيدي : مين هنا مين هنا .
يوسف : يارب الارض تنشق و تبلعني .
تيدي خرج من البلكونه : ايه يا صحبي متتكلم .
يوسف : انا....انا...انا كنت بدور عليكوا بس جاتلي ماستج فوقفت .
تيدي : انا مصدققك .
يوسف : ايه ده ؛ ده والد ملك هو اللي بيرن .
ملك : ايه ده ليه .
( طبعا كلنا عارفين أن احمد يكاد هيقع من البلكونه علشان يسمع ) 
يوسف : الو يا عمي .
والد ملك : يوسف في مصيبه . ( العيله دي مش بتفتكر يوسف الا لو في مصيبه ) .
يوسف : في ايه 
بقلم : ملك نزيه .
والد ملك : في حادثه علي الطريق الصحراوي .
يوسف : طب احنا مالنا 🤔 .
والد ملك : لاء مهو امير في الاتوبيس اللي اتقلب .
يوسف : ينه*ار ابي*ض .
والد ملك : ونبي يا احمد تروحلوا مفيش طياره نرجع عليها قبل اسبوعين و اموا منهاره .
يوسف : حاضر حاضر يا عمي ؛ بس هو نزل ليه .
والد ملك : كان عايز يسلم علي تيدي .
يوسف : طب سلام .
يوسف قفل الموبيل و كلهم ودنهم معاه .
ملك : في ايه .









يوسف : اخوكي عمل حادثه علي الطريق الصحراوي .
ملك بزعيق : متهزرش .
يوسف : لاء بجد .
ملك بعياط : طب هو رجع ليه .
يوسف : علشان يشوف تيدي .
ملك مسكت تيدي من الياقه : لو اخويا حصلوا حاجه هقتلك يلا انت فاهم .
تيدي كان في حاله صادمه .
ملك : يلا يا يوسف نروح .
احمد سمع الكلام كلوا و اخد لبسوا و غير و اخد مفتاح العربيه بتاعتوا و نزل ليهم .
ملك و يوسف كانوا لسه خارجين من الشقه .
احمد : انا جاي معاكوا .
يوسف : انت عرفت منين .
احمد : كنت في البلاكونه و سمعتكوا .
ملك : بس بلاش خناق يلا نلحق المستشفي .
فجاه جه لملك مكالمه .
ملك : الو .
المشفي : حضرتك اخت امير صح .
ملك : اه في حاجه .
المشفي : احنا كلمنا والدتوا و والدوا و قالوا إنهم مش في مصر فمحتاجين حد عندوا نفس فصيله الدم بتاعتوا .
ملك : هو ايه فصيله دموا .
المشفي : A+ .
ملك : بس انا مش كده .
المشفي : طب نعمل ايه .
ملك : طب سلام عليكم انا هدور علي اي حد .
المشفي : سلام عليكم .
ملك : جماعه مين فيكم فصيله دموا A+ .
احمد : انا .
ملك : طب يلا بينا بسرعه .
احمد و ملك و يوسف طلعوا بسرعه علي المشفي .
البنت اللي علي الاستقبال : اقدر اساعدكوا ازاي .
ملك : في شاب اسموا امير عمل حادثه و انا جايه اشوفوا .
البنت : في الاوضه رقم ٣٢٠ .
ملك : شكرا .
ملك و يوسف و احمد طلعوا علي الاوضه .
ملك : ها يدكتور هو عامل ايه .
الدكتور : الحمدلله بقي كويس بس محتاج نقل دم .
احمد فعلا نقل الدم لامير .
الدكتور : ياريت تروحوا و تيجوا تاني بكره الصبح اصل مفيش مكان هنا .
ملك : بس .
احمد : اسكتي يلا بينا .
كلهم روحوا و كل واحد لسه داخل ينام .
تيدي : ها امير عامل ايه .
يوسف : الحمدلله .
ملك بصت لتيدي بصه غدر .
تيدي : انا مليش دعوه .
ملك برقت لتيدي اكتر .
يوسف : يلا يا ملك ادخلي نامي .
ملك : لاء انا هفضل هنا .
يوسف : ليه .









ملك بزعيق : ادخلوا اتنيلوا انتوا انا مش عايزه .
يوسف : حاضر حاضر .
يوسف اخد تيدي و دخل يناموا .
ملك بدأت تعيط : انا بس تخيلت انوا ممكن يموت .
عند تيدي و يوسف : 
تيدي : انا بجد مكنش قصدي .
يوسف : ملك هتسيبك بس هي حالا خايفه علي اخوها .
تيدي : علشان كده انا مش بتكلم .
ملك راحت في النوم و يوسف قام يطمن عليها و غطاها كمان وراح شايلها و منيمها علي السرير .
( روز و جوني نايمين علي سرير تاني و جاسيكا نايمه لوحدها علي سرير مختلف " اه هما دخلولهم سراير تاني الاوضه " ) 
تاني يوم الصبح ملك صحيت ولقت احمد نايم جانبها .
ملك بهدوء : قوم بسرعه قبل اما حد يشوفك .
احمد : في ايه .
ملك : يلا .
واحمد خارج من الشباك سمعوا صوت .
جاسيكا : ايه ده انتوا بتعملوا ايه .
ملك ..............


تحميلات

أختر ما تريد:

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق