رواية غيرت حياه الشيطان الفصل السادس عشر 

غيرت حياه الشيطان (16)

كمال...... حبووب منع الحمل
ريسيليا...... ايييه
كمال...... زي ما سمعتي انا مش عاوز اطفال انا هكتفي ببيرلي ولو ماختيش الحبوب وحملتي هنزله ياريسيليا
نزلت دموعها غصب عنها وفي لمح البصر رفعت اديها وصفعته بقوه ...... ليه ليييه تعمل كده مش من مستواك انك تخلف من بنت الملجأ  
كمال بصدمه من فعلتها لكن وقف مكانه ينظر اليها بصدمه كان دلو من الثلج وقع عليه منعه من الحركه..... اهدي
ريسيليا بصراخ......متقوليش اهدييي سااامع ملكش دعوه بيا
كمال...... اي في اي انا حررر قولت مش عااااوز اخلف اي مبتفهميش
ريسيليا مسحت دموعها قائله...... طلقني
كمال مسكها من اديها ولواها خلفها........ كلمه طلاق تيجي علي لسانك تاني هقطعولك سااامعه 
ريسيليا....... وانا بقولك طلقني ياكمال لو راجل طلقني
غضب بشده وهو في قمه غضبه صفعها بشده جرح بجانب شفتيها وغادر سريعا 
ريسيليا ببكاء....... ماشي ياكمال انا وانت والزمن طويل 
نزل كمال وهو غضبان وزهقان
قابله مصطفي..... مالك في اي
كمال بعصبيه وحده..... سبني في حالي الله يرضي عنك وسابه ومشي طلع مصطفي وراه
مصطفي..... اهدي يابني في اي
كمال...... تعبت يامصطفي تعبت معنتش قادر مراتي وحبيبتي بتروح مني
مصطفي...... انت عملت اي
كمال...... قولتلها مش عاوز اخلف منها وغير كده ادتها حبوب منع الحمل وفوق كده ضربتها 
مصطفي بصدمه...... يخربيتك اي اللي هببته دا
كمال بدموع...... اعمل اي الدكتور كلمني وقالي ان الوقت خلاص في الاخر ونسبه النجاح قليله 
مصطفي بصراخ وحده....... انت ازاي تستني كل دا حرام عليك 4 سنين بتحايل تعملها
كمال بوجع......... كنت هعملها لمين قولي كنت هعملها لمين 
لمراتي كانت سابتني ومشيت ومحدش ليا كنت مستني لحظه قضاء ربنا لحد ما جت ريسيليا نورت حياتي بس في الاخر للاسف
مصطفي...... كنت اعملها علشان نفسك واللي زاد وغطي انك حريقه سجاير وانت المشكله عندك في الراي
كمال...... عادي بقا لو حصلي حاجه خلي بالك من مراتي وبنتي يامصطفي
مصطفي. بزعيق...... انت هتعمل العمليه وانا هحجزلك اول طياره لامريكا
كمال....... موافق بس بشرط ريسيليا متعرفش حاجه عن العمليه
مصطفي..... موافق بس صالح مراتك هيا ملهاش ذنب في كل دا
كمال...... مش هرجع السرايا دلوقتي
مصطفي....... قوم ياكمال مراتك محتجاك
كمال..... انا كسرتها لتاني مره يامصطفي
مصطفي..... ريسيليا هتسامحك هيا طيبه وقلبها طيب وحنينه
كمال بعصبيه وغيره...... اي يامصطفي ما تروح تصالحها انت
مصطفي بضحك..... بهزر معاك
كمال...... طب يالا بينا
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
رجع كمال السرايا كانت ريسيليا قاعده تحت
كريمه...... ما تشيلي يابنتي النقاب محدش هنا
ريسيليا...... لا ياماما انا مرتاحه كده
كمال عارف هيا ليه مش عاوزه تخلع النقاب
كمال...... سبيها براحتها ياامي كانت ريسيليا تنظر اليه نظرات كلها لوم وندم وعتاب
كمال...... انا طالع










طلع كمال وثواني وكانت احد الخادمات تنادي علي ريسيليا
ريسيليا..... نعم
وحيده...... استاذ كمال عاوز حضرتك
ريسيليا..... حاضر 
طلع ريسيليا الجناح كان كمال جالد علي احد الكراسي وينظر الي الارض ويضع يده علي شعره يشده بشده
ريسيليا بجمود وبرود...... نعم
كمال....... اقعدي عاوزك
ريسيليا..... مش فضيالك
كمال بصدمه...... اي
ريسيليا بنفس الرد...... مش فضيالك
كمال...... اي ياشيخه ريسيليا هيا دي المعامله اللي كانتي بتقوبي عليها وانك هتعملي اي حاجه علشان تكون نفس معامله النبي وزوجاته
ريسيليا بسخريه....... والله سيدنا النبي مضربش زوجته مقلش لزوجته مش عاوز اخلف معملش كل دا
كمال...... طب اسف
ريسيليا كان جنبها فازه وقعتها علي الارض..... اتفضل كلها بقت قطع ازاز علي الارض لو رجعتها هسامحك اسامحك علي اي ولا اي ياكمال هو انا لحقت انسي جروحي اللي فاتت علشان انسي دلوقتي انسي اي ولا اي طلقني وكل واحد يروح لحاله ياكمال لو سمحت
كمال بعصبيه...... برده هتقولي طلاق بصي يابنت الناس طول ما انتي علي اسمي مفيش طلاق ولو موت هوصي ان محدش يتجوزك لانك ملكي انا
ريسيليا ببكاء..... امال بتعمل فيا ليه كده حرام عليك ليه كده انا حبيتك والله
صعبت عليه ريسيليا اقترب ليهدئها لكن صرخت في وجهه قائله..... اااااابعدددددد عنييييي
كمال برجاء...... طب اسمعيني انا اسف اسمعيني
ريسيليا...... مش عاااااوززززه اعررررف حاجه
كمال....... اسمعيني بس والنبي طب اعرفي السبب لو سمحت
ريسيليا..... ابعد ياكمال
شالها كمال غصب عنها وهيا تضربه بيداها علي صدره بقوه لاول مره يري كمال الوجه القوه عندها لكن استرخاء جسدها بين يده علم انها لاتقدر علي التكمله
طلع علي الفراش واحتضنها كا الطفله وهيا تبكي في حضنه
كمال خلع النقاب وانصدم من شكل وجهها فا بشرتها بيضاء لدرجه ان اي شئ يظهر فيها يده ظاهره علي خديها ويوجد جرح بجانب شفتيها
قبل مكان الجرح قبلات رقيقه وبعد كل قبله ينطق بقول اسف
كمال...... انا هتكلم واسمعي من غير مقاطعه لو سمحت ولما اخلص احكمي
انا من 4سنين عرفت اني عندي مرض في الري ساعتها كان عندي مشاكل في الشغل وشاهي تخلت عني مكنتش عارف اعمل اي قولت هستني قضاء ربنا وخلاص بقيت اعمل اي حاجه حرام لحد ما جيتي انتي كنت كل نا اهينك او ازعلك كان قلبي بيوجعني عليكي اوي بس اقول لنفسي اوعي تحب تاني اوعي
بس برده كان قلبي بيوجعني عليكي لحد ما بدات اني خلاص مش عارف ولا اكرهك ولا اذيكي معملش حاجه غير اني احبك وانتي تتحبي فعلا بدات ارجع للعلاج تاني لما بدات حياتنا ترجع طبيعيه بس من فتره الدكتور قالي ان العلاج خلاص مش هيجيب نتيجه ولازم عمليه بس نسبه النجاح قليله فهمتي ليه مش عاوز عيال ليه خايف اجيب بنت او ولد معرفش هيتربوا ازاي ولا هتعملي بيهم اي لوحدك دا انا خايف عليكي وانتي لوحدك هزود حملك كمان وخانته دموعه قائلا انا مش خايف من الموت انا خايف عليكي وزعلان ان مشبعتش منك ولا هشبع منك انتي حبيبتي وبنتي وكل حاجه انا في حضنك برجع عيل صغير انا محتاجلك اوي متسبنيش
خلص كلام وانفجرت ريسيليا في البكاء
حطت اديها علي فمها لتكتم شهقتها
كمال...... ريسيليا اهدي...... اهدي...... خدي نفسك براحه لو سمحت
ريسيليا...... انا..... انا اسفه
كمال بيمسح دموعها...... اهدي اسفه علي اي اهدي ياروحي انا بحبك
ريسيليا..... وانا كمان متسبنيش ياكمال انا بحبك 
كمال......... وانا مش هسيبك متخافيش اهدي كده 
بدا كمال يهدي في ريسيليا ويقرا لها بعض الايات القرأنيه لي تهدي ونامت بحانبه
قبل راسها قائلا....... انا اسف علي كل اللي هعمله 
نام كمال بجانبها وكان يحتضنها بشده خوفا من ان تهرب منه
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
مريم....... اي االي چابك اهنيه ياراجل انت
مصطفي...... ما تهدي كده
مريم......يالا من هنيه
مصطفي...... بتعملي اي هنا
مريم..... ملكش صالح
مصطفي........ طب ما تحكيلي بدل ما انتي بتحكي لميت
مريم...... الميت بيحس بيا اكتر من البشر ياعديم الدم
مصطفي..... مين عمر
مريم بعصبيه...... وه انت قاعد تتصنت عليا ولا اي
رفع يده باستسلام قائلا........ لا سمعتك صدفه
مريم....... ملكش صالح بيا 
مصطفي...... ليه طب ما تخليني جمبك اعتبريني صاحب ليكي
مريم...... مهصحبش ولاد
مصطفي..... اخ
مريم..... معنديش غير كمال
مصطفي...... انتي رخمه يابه وسابها ومشي،
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
في صباح يوم جديد استيقظت ريسيليا لكن اتخضت عندما لم تجد كمال بجانبها









ريسيليا....... كمال...... كمال كمااااال. اكيد نزل تحت
قامت دخلت المرحاض وطلعت لبست اسدال وعليه نقاب ونزلت تحت
ريسيليا...... ماما..... ياماما. ياعمووو يا بيرلي
وجدت بيرلي تبكي بشده
ريسيليا بقلق...... بتعيطي ليه ياحبيبتي
بيرلي..... بابي
ريسيليا بقلق..... ماله
بيرلي...... بابي مشي وساب بيرلي لوحدها
ريسيليا جريت علي بره...... عمووو عمو كمال فين
يوسف بحزن علي ما شافته الصغيره..... مشي 
ريسيليا بعدم فهم.... مشي فين 
كريمه..... سافر 
نزل الخبر علي ريسيليا بصعقه شديده 
ريسيليا ضحكت بصوت عالي...... لا اكيد كدب بتهزروا صح 
جاي مسچ لريسيليا من كمال ريكورد 
كمال...... ريسيليا انتي طاااالق 
ريسيليا....... 

تحميلات

أختر ما تريد:

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق