رواية مصيبة سكنت قلبي الفصل الواحد والعشرون  

#البارت21❤
#بقلمي_اميره_رمضان 

_ ساااااااااااااااره 
ساره : نع.....وبتلف رجليها عشان تشوف مين بس رجليها بتخونها وبتقع من علي السلالم 
ساره : ااااااااه  وبتوصل للارض ودماغها كلها دم 
جاسر بصدمه: ساااااااااااااااره ساااااااره فووووووقي
(زين جه وكل الفي الشركه اتجمعو )
جاسر شالها بسرعه وطلع علي المستشفي ومعاه زين 
يوسف : الو بدءت الاجتماع 
زين : لاء انا مش في الشركه اصلا 
يوسف : امال فين 
زين : ساره وقعت من علي السلالم ودماغها نزفت ودناها المستشفي 
يوسف : ااااي😳طب وهي عامله اي دلوقتي
زين : مش عارفين لسه الدكتور مطلعش من عندها 
يوسف : طب انا جاي حالا










زين : ماشي  وقفل معاه    (وجه احمد )
احمد: اي اللي حصل لساره 
زين : عرفت منين 
احمد :رحت الشركه وعرفت  قولي حصلها اي 
زين : وقعت من علي السلالم 
احمد : طب وهي عامله اي 
زين : لسه مش عارفين لما الدكتور يطلع هيطمنا 

(احمد بص لجاسر شافه زعلان اوووي وساكت)
احمد : مالك 
جاسر : وقعت بسببي 
احمد : ليه 
جاسر : ندهت عليها وهي طالعه جات تلف تكلمني وقعت 
زين : قولتلك مية مره مش انت السبب وهي هتفوق وهتبقي كويسه ادعيلها وبلاش التشاؤم الانت فيه ده 
_______
يوسف : الو 
_ نعم 
=ساره وقعت من علي السلالم وفي المستشفي 
_ اااااااي  يالهووووووي حصلها ااااااااي #بقلمي_اميره_رمضان
=اهدي هي كويسه مفهاش حاجه 
_ هي في مستشفي ااااااااي 
= بلغي امها وانا هعدي عليكم اخدكم 
(طبعا انا عرفت الدنيا كلها 
ويوسف جه وخدنا انا وام ساره وامي وبلغت ميرا وريم كانو في الجامعه )
______
بعد شويه 
الدكتور طلع من الاوضه 
خير ي دكتور 
الدكتور : هي كويسه خالص متقلقوش خدت بس كام غرزه مكان الجرح وعملنالها اشاعه علي الدماغ كلها نطمن ومفهاش اي حاجه الحمد لله 
جاسر : الحمد لله شكرا ي دكتور هو عادي ندخلها 
الدكتور : طبعا 
جاسر دخل سرعه واحمد وراه 
زين : رايح فين 
احمد : داخل اطمن 
زين : خلي عندك شويه فهم جاسر قلقان عليها اووي خليه يطمن  وبعدين ندخا نطمن احنا 
احمد : تفتكر 
زين بغمزه : طبعااا
دخل جاسر وشافها من غير طرحه 
مسك الطرحه وحطها علي راسها بسرعه وقال بعصبيه للممرضه 
انتي مش عارفه انها محجبه سيباها كده لييييييه 
الممرضه : انا مكنتش اعرف ان حد داخل انا اسفه ماهو محدش شاف مراتك غيرك متعصب كده ليييه 
ساره بوجع: مراته اااااااي اااااه يااااانااااا ياااااامااااااا
جاسر بضحك: انتي في اي ولا في اي عامله اي دلوقتي 
ساره : حاسه ان فيه حد بيخبط في دماغي   
جاسر : الف سلامه عليكي قلقتيني والله  
ساره : الله يسلمك 
جاسر : اي اللي وقعك كده 
ساره :اصل انا لابسه هيلز وبصراحه مش بعرف امشي في الكعب 
جاسر : طب بتلبسيه ليه اللي متحبهوش بلاش منه 
ساره : ماهو بصراحه البنات بقي بتلبسه وكده وهو شيك 
جاسر: شيك بس هيتعبك بلاش منه انتي علفكره احلي في الكوتش بتكوني شيك اووي فيه 
ساره بفرحه : بجد 





جاسر : اه والله بحس ديماا انك بنوته كيوت فيه 
احمد : لاء وانت الشهاده لله حساس اووي 
زين : اهدي ي زفت انت داخل مش ناوي علي خير ليه كده 
جاسر : خليه عشان شكلي هفتحلو دماغه هو كمان 
(دخلت ميرا وريم)  
ريم : ساره حبيبة قلبي اي اللي حصلك 
ساره : انا كويسه ي بت في اي اهدي 
ميرا : انا قلبي كان هيقف والله لما عرفت انك في المستشفي 
احمد : سلامت قلبك ي قلبي 
ميرا بصتله بغيظ : تلااااقيك انت السبب في اللي حصلها 
احمد ، وربنا منا انا لسه جاااي هنا مشفتهاش في الشركه 
ريم : انت وش المصايب ديما المره اللي فاتت كنت هتموتها بالعربيه والمرادي فتحت دماغها 
احمد : اي ي بوتوجاز انتي وهي والله العظيم مش انا ده جاسر 
ميرا : انت ي جااااااسر 
ريم : يعني احنا بعتينلك البت تعلمها تقوم تعلم عليهاااااا
ساره : اااااااااااي اهدووووو ادوني فرررررصه اتككككككلم 
جاسر : متعليش صوتك عشان دماغك هتتعبك اكتر 
ساره : ماهم عصبوني 
ميرا : هدينا اهو قولي حصل اي 
ساره : وانا طالعه السلالم جاسر نده عليا بلف بسرعه رجليا فلتت ووقعت 
ميرا : اهوووو يعني جاسر السبب 
ساره : لاء طبعااا ده هو اللي جابني المستشفي 
ريم : يقتل القتيل ويمشي في جنازته 
زين :اااااااااي هو انتو جاين تتخانقو وخلاااااص يعني الراجل شالها لحد هنا وانتو لازم تتخانقو 
ساره 😳: شااااالني 
احمد : امال هيجرك يعني 







(وصلنا وكانو كلهم متجمعين في الاوضه )
ام ساره : ي حبيبتي ي بنتي حصلك ااااي 
ساره : انا كويسه ي ماما والله 
_ الف حمد لله علي سلامتك ي قلبي 
ساره : الله يسلمك ي مزتي      وبعتتلي بوسه في الهواء
امي : شكرا ي ولاد انكم جبتوها المستشفي علطول 
جاسر : شكرا اي بس ي طنط ده واجب 
وبعد كلام كتير وخناقات كتيره روحنا ساره اخيرا  والشباب راحو الشركه 
_______
عز : شفتي قولتلك الهيلز ده مش لايق عليكي مصدقتنيش عاجبك كده اللي حصلك 
ساره اتضايقة من كلامه : اعمل اي يعني 
عز بضحك : متحاوليش تقلدي البنات لانك مش شبهم 
ساره اتضايقت وفي بالها : شوف الفرق بين جاسر وعز واحد قالي بلاش منه طلاما مش بتحبيه والكوتش احلي عليكي وبتبقي بنوته كيوت فيه وواحد بيقولي اني مش شبه البنات اصلا 
_ عز قولتلك هزارك بقي تقيل اووي ويلا بقي عشان ساره هتنام شويه 
(طلعنا كلنا 
وكان يوسف مستنيني في بيتنا )
_ انت مستنيني من بدري 
=اي بقي مش هتحن ي جن 
_ امممم لسه بفكر 
= اقسم بالله لو مقولتي سامحتك ي يوسف لارزعك بوسه حالااااا
_😳انت قليل الادب 
= طب منا عارف 
_ هقول لبابا وهخليه يفسخ الخطوبه 
=واهون عليكي تسيبيني 
_ ماهو عشان انت قليل الادب 
يوسف بيقرب اكتر = طب متربيني 😉
_ يوسف ابعد
= شوفي انا قولت اي واعمليه 
_ هههههههههه لاء مش هقول 
= بطلي ضحك ودلع قدامي انا مش مسؤل عن اللي هيحصل 
_ هيحصل اي 😳انت سافل وقليل الادب 
يوسف بمكر = هو انا قولت حاجه ي قلبي انتي اللي دماغك شماااال 
_ اااااااعاااا هتجنني 
= هااااااا  









_ خلاااااص خلاااص امممممم سامحتك ي يوفي 
= يخربيييييت اهلكككك قوليهاااااا من غيررررى دلع
_ ههههههههههههه يالهووووي هموووووت 😂
= غوررررري من وووووشي وابعتيلي ابوكي  يخربيت حلااااااوتك
______
شويه ودخل بابا وانا وميرا ووريم بنتصنت عليهم 
يوسف : بصراحه ي عمي انا عايز اكتب الكتاب بكرا 
بابا : بكرا اي ي بني مالك مستعجل ليه 
يوسف : طب وليه التاخير طلاما كل حاجه جاهزه وبعدها بشهر هنعمل الفرح 
بابا : طب متاخدها من دلوقتي احسن 
يوسف : ياااريت يلا ي مووووكااااا
دخلت انا واصحابي كلنا في صوت واحد : لولولولولولولووووووووووووووووي 
بابا : يلا ي بنت الكاااااا* ااالب انتي وهي علي جواااااااا
ااااعاااااااا وجرينا بسرعه 😂


تحميلات

أختر ما تريد:

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق