رواية مصيبة سكنت قلبي الفصل الثالث والعشرون 

والبارت23❤ 
هدي وهي بتلطم علي وشها : ملك مش موجوده البت بينها اتخطفت
يوسف : ااااااي 
______
امال قاعده تبكي الباب خبط 
قامت فتحت 
امال : ملك
_ مش هتقوليلي اتفضلي 
آمال: اتفضلي 
_شوفي بقي انا عملت مصيبه عشان اجيلك 
امال : خير عملتي اي 









_ اول حاجه جيت من غير مقول لحد لاني عارفه انهم هيرفضو اني اجيلك 
امال : وانتي تعملي كده ليه 

_ عشان اجيلك 
امال : جايه تشمتي فيا 
_ يعني انا سيباهم قلبين الدنيا عليا ولما اروح هاخد علقه موت وتقوليلي جايه عشان اشمت 
امال : طب جايه ليه
_ جايه عشان اخدك معايا عشان تحضري كتب كتاب ابنك 
امال : بس ابني مش عايزني
_ متقوليش كده هو عايزك طبعا  وبعدين  انا عايزه حماتي تحضر عايزه الناس تقول عليا اي حماتي خايفه مني 
امال: عايزاني احضر انتي مش زعلانه مني 
_ امممم زعلانه بس لو ادتيني حضن وقولتيلي مبروك هسامحك علطول 








امال : بس كده 
_ اه طبعا امال انتي مفكره اي 
حضنتني حماتي وعيطت كتير 
امال : انا اسفه والله اسفه علي سوء الظن فيكي وعلي اللي عملتو 
_ خلاااص كفايه كفايه كده هنتاخر اكتر وهيحصل مشاكل 
امال : مكنش ينفع تطلعي من غير متعرفي حد كده 
_ منا قولت لصاحبتي لو حصل حاجه قوليلهم انا طلعت مشوار ضروري وراجعه 
امال : طب يلا بسرعه 
_ استني اي رايك في فستاني 
امال : جميل اوووووي مخليكي ملاك فعلا 
_ ابنك اللي جايبه اصلا
امال: طول عمر ابني ذوقه حلو كفايه انه اختارك انتي 
_ لاء كلمه كمان وخسيبهم وقعد معاكي 
امال: لاء طبعا يلااا عشان ميقلقوش اكتر 
_______
يالهووووي البت هتكون راحت فين 
ميرا : اهدي ي خالتي هنلاقيها جايه دلوقتي 
وحده من الجيران : والنبي تلاقيها هربت 
ريم : بقولك اااااااي انتي تخرسي خالص 
يوسف : انا هنزل ادور عليها 
هدي بدموع : طب لو ملقتهاش 
يوسف : هبلغ الشرطه 
هوووب انا جيييت       (طبعا مش عايزه احكيلكم عن الريأكشن اللي كان علي وشهم )
يوسف بيمسك اعصابه بالعافيه : كنتي فين 
امي : انت لسه هتسالها دي تضرب كده 
_ ااااه ي ماما الطرحه هتبوظ 
امي : انطقي ي بت كنتي فين 
_ ادخلي انتي مستنيه اااااي 
دخلت حماتي 
يوسف : انتي اي اللي جابك هنا 
_انا اللي روحت جبتها 
يوسف بعصبيه : وتجبيها ليييه انا مش عايزها تحضر 
_ بس انا عايزاها تحضر 
امال بدموع : بلاش كلامك ده يابني عشان بيوجعني اوووي 
يوسف : جايه بعد مشتمتيهم واتهمتيهم بالباطل 
_ حماتي مكنتش تعرف حاجه روفان هي اللي عملت كل ده 
هدي : خلاص ي ابني عيب كده دي مهما ان كان امك 
امال : انا اسفه ي ام ملك انا فعلا ظلمت بنتك وغلط فيك انا اسفه 







هدي بشفقه : استغفرالله العظيم خلاص بقي حصل خير 
امال : سامحتيني 
هدي : انتي حمات بنتي يعني في مقامي وانا اتمني انك تعامليها كويس وانا مش هزعل منك ابدااا
بابا : خلاااص بقي ي جماعه اتفضلي ي ام يوسف 
الكل كان فرحان وابتدو يكتبه الكتاب  
المؤذون : موافقه ي بنتي 
_ يعني بعد كل الدراما اللي حصلت والفستان ده بتسالني موافقه ولا لاء 
المؤذون : ههههههه لازم اسمعها منك 
_ موافقه موافقه موافقه موافقه موافقه موافقه 
المؤذون: خلااااااااص هما تلاته بس 
وخلصو كتب الكتاب 
البنات : لولولولووووووووووووووووي 
رنا : مبروك ي مرات اخويا 
ميرا : كده بقيتي مدام يوسف الهلالي 
باركولنا كلهم 
جات حماتي عشان تبارك ليوسف بس هو سابها وجه عندي 
يوسف : ممكن نقعد لوحدنا شويه 
سمعهم عز : مستعجل علي اي 
يوسف : اديني كتبت الكتاب اهووو وبقت مراتي رسمي اقسم بالله ي يعز لو خنقتني ولا قربت منها لانفخك عشان انت خنقني طول فتره الخطوبه 
_خلاص خلاص تعالي نقعد في البلكونه
(طبعا انا عارفه انه عايز يولع فيا بس كنت بارده)
_ اي رايك في الورد ياختي اسم الله كبر اهو 
يوسف : اي اللي خلاكي جبتيها هنا 
_ كان لازم تكون موجوده معاك في يوم زي ده 
يوسف : بس هي كانت هتبعدني عنك
_ كلنا بنغلط احنا مش ملاك وبعدين انا سامحتها خلاص انت كمان سامحها 






يوسف مسك ايدي جامد : مقولتليش ليه انك طالعه
_ عشان عارفه انك كنت هترفض 
يوسف : بعد كده اي حاجه قوليلي عليها انتي متعرفيش كام سيناريو جه في دماغي كنت هموت من القلق عليك 
اتكلمت بدلع : خلاص بقي ي يوفي الله
يوسف خطف بوسه من شفايفي مره وحده 
انا وقفت لحظه في صدمه 
_ اااااعاااا اي اللي عملته ده 
يوسف بضحك رجوليه  : دي عشان تبقي تعملي حاجه من غير متعرفيني تاني 
_ انت واحد قليل الادب وانا شكلي اتسرعت انا هجيب المؤذون ياجي يطلقنااا 
يوسف : خدي هنا ي بنت الهبله 😂
#

تحميلات

أختر ما تريد:

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق