رواية حياة ظابطة الفصل السابع والعشرون 


#حياه_ظابطه♡•♕
#البارت_«٢٧»♡••
وقفنا لما حد دخل على حياه وقالها بتكلمي مين... 
علياء.... بتكلمي مين 
حياه بتوتر ونزلت الفون بسرعه.... لا دا حد اتصل غلط 
علياء.... طيب تعالي يلا نفطر عاصم مشي 
حياه.... طيب يلا 






وراحوا يفطروا.... 
بعدها طلعت حياه على فوق تشوف اي ورق جديد... 
صفقة بيع البنات من سن١٠ل١٨سنه ل الاماكن اللي*ليه.... 
حياه بصدمه.... ينهار اسود حتى الاطفال الله يخ*رب بيتكوا ربنا ينتقم منكم يارب.
صورته وخرجت.... 
بعتت لحمزه رساله فيها... 
«متقلقش داده علياء الي دخلت سألت وقولتلها حد اتصل غلط وهي معلقتش» 
وقامت تجهز كل حاجه عشان فاضل ساعات على المهمه دي.... 
‌........................................... 
في فيلا احمد الهواري... 
يامن... ماما انا رايح لساره انهاردة
ايمان.... ماشي ياحبيبي
يونس نزل من فوق....ماما انا ماشي رايح شقة حمزه عشان بكره هنقبض عليهم
ايمان.... ربنا ينصركم على الاعداء يارب ويوفقكم 
يامن.... ربنا معاك ياحبيبي 
نزلت من فوق عائشه بدموع.... يونس 
وجريت عليه حضنته.. 
يونس.... ايه ياروحي انا جاي بكره 
عائشه بعياط.... انا خايفه عليك 
يونس.... متقلقيش ياقلبي بكره راجع والله 
عائشه.... ربنا معاك يارب 
وهما خارجين يوصلوا يونس للباب قابل احمد راجع من الشركه... 
احمد.... هتمشي دلوقتي 
يونس.... اه بأذن الله تعالى 
احمد.... ربنا ينصركم على الاعداء يارب ويوفقكم وترجعوا بالسلامه ان شاء الله 
يونس...امين يارب 
ومشيوا وراح يامن يركب العربيه ويونس جمبه عشان مش هيركب عربيته... 








يونس.... يامن اسمعني 
يامن بأنتباه... ايوه 
يونس.... لو يعني لقدر الله مرجعتش خد بالك من عائشه وخد بالك من بابا وماما 
يامن.... ايه الي بتقولو ده هي اول مهمه ليك 
يونس.... ياحبيبي مش اول مهمه بس انا معرفش هرجع ولا لا وانا شغلتي خطر والمهمه دي خطر يا يامن 
 يامن بعدم انتباه للطريق.... يا يونس متقولش كدا ارجوك 
يونس.... يايامن اسمعني ب حاااااسب
‌.......................................... 
في فيلا يوسف الهواري... 
نورا.... ماما انا راحه اجيب حاجات 
حنان... ماشي ياحبيبتي 
قطع كلامهم دخول حمزه... 
حمزه.... سلام عليكم 
حنان ونورا.... وعليكم السلام 
حمزه.... عاملين ايه 
حنان ونورا.... الحمد لله تمام وانت
حمزه.... بخير الحمد للله 
حمزه.... احم انا رايح المهمه بكره 
حنان بخوف.... بجد؟؟؟ 
حمزه.... اه بأذن الله تعالى 
نورا.... ربنا معاك انا واثقه فيك وفي حياه ويونس 
حمزه.... ناقص مراد😂😂ربنا يخليكي ياحبيبتي
حنان.... ربنا معاك ياحبيبي وينصركم وترجعوا بالسلامه 
حمزه.... يارب 
دخل يوسف... 
يوسف.... اهلا ياحمزه يلا يابطل جهز نفسك وعلى اتصال بيا لحد طلوع المهمه
حمزه.... ماشي يابابا انا ماشي بئا 
كلهم.... ربنا يوفقك يارب 
خرج وخرجت نورا هي كمان كل واحد ركب عربيته ومشي... 
‌..................................... 
في بيت احمد الدمنهوري.... 
مراد.... بابا انا همشي هروح شقة حمزه عشان المهمه بكره 
احمد.... ربنا معاك يابني ومع اختك يارب 
ايه.... هتبئوا بخير بأذن الله 
مراد.... امين يارب العالمين 
ساره خرجت بأنهيار.... ارجوك متروحش 
مراد....ياساره ياحبيبتي راجع ليكي تاني 
ساره.... لا ارجوك خليك 
مراد حضنها وسرح في الماضي... ياااا من ٥سنين نفس الموقف بس مع حياه واحمد ممكن فعلا انا مرجعش ويكون نفس نهايتي هي نهاية احمد يارب 
رجع تاني وقال.... ياساره ياحبيبتي بطلي عياط صلي وادعيلي بس 
ساره.... ربنا معاك يارب ويوفقك ويبارك فيك 
الباب خبط ودخل ياسين ونعمه وجيسيكا.... 
ياسين.... خلاص ماشي 
مراد.... اه ان شاء الله 
ياسين.... ربنا معاكي يارب وترجع انت وحياه بالسلامه
نعمه.... ربنا ينصركم يارب 
جيسيكا بكر*ه وغ*ل.... ترجع بالسلامه
مراد.... امين يااارب 
ونزل.... 
ياسين.... يلا نطلع بئا احنا 
ايه.... متخليكم 
ياسين.... انا عن نفسي هطلع اعمل شوية حاجات وانزل تاني 
نعمه.... هطلع احضر الغدا وانزلك 
وطلعوا كلهم... 
‌..................................... 
عند يامن ويونس في العربيه... 
يونس.... حاااااسب 
يامن مركزش في الطريق وكان هيخبط في بنت واتخبطت خبطه بسيطه لأنو فرمل بسرعه...
وقف ونزلوا... 
يونس راح لها وقال.... يا انسه انتي كويسه احنا اسفين 
رفعت راسها... 
يونس.... ونس قومي انتي بخير 
ونس قامت وعدلت نفسها.... اه اه بخير ايدي بس اتعورت مافيش مشكله 
يامن جه...... ونس انتي بخير 
ونس.... اه بخير يابشمهندس يامن
يونس....تعالي نوصلك في طريقنا 
ونس.... لا شكرا شكرا 
يامن.... يابنتي تعالي 
ونس بكسوف.... حاضر 
وركبت ورا في الكنبه وهما ركبوا كمان... 
يامن.... بيتك فين ولا المكان الي رايحاه 
ونس....راحه البيت في####
يونس.... يلا اتحرك
بعد شويه... 
يونس.... بس يايامن اسمعني في الكلام دا ومتعارضش 
يامن.... يوووه هنعمل حادثه المرادي 
يونس.... يخربيتك.. يعني يا انسه ونس يرضيكي رايح مهمه بكره بقولوا خد بالك على نفسك وعلى اهلنا يقولي اسكت افرض يعني جرالي حاجه 
ونس بصدمه....لا لا متقولش كدا بعد الشر عليك بأذن ترجع بخير 
يامن غمز ليونس بطرف عينوا... 
يونس.... بأذن الله تسلمي 
بعد شويه وصلوا وبص على البيت كويس واتحركوا بالعربيه... 
يامن.... الصناره غمزت ولا ايه 
يونس بضحك... باين كدا😂
ضحكوا ووصلوا عند بيت حمزه ويامن اتحرك وراح لساره
........................................🥀
عند نورا في العربيه.... 







نورا كانت بتكلم ساره في الفون.... 
نورا.... ياسيدي ياسيدي الحب جاي انهاردة 
ساره.... ونبي يانورا انا زعلانه اوي ولا مرود ولا حياه هنا ربنا يرجعهم بالسلامه 
نورا.... يارب امين ويرجع حمزه ويونس بالسلامه يارب 
ساره.... يارب انتي فين كدا 
نورا.... نزلت اشتري حاجات وهدية لحياه عشان لما ترجع بالسلامه
ساره.... هتغلبني اهو😂
نورا.... ياستي😂
وفجأة نورا سكتت... 
ساره.... نورا في ايه سكتي ليه 
نورا.... معرفش في حاجه في العربيه بتعمل صوت شديد 
ساره.... طيب انزلي بسرعت من العربيه 
نورا.... حاضر
فجأة نور قوي ضرب والعربيه فلتت
 ااااااااااااااه
ساره..... نووووورا في ايه ردي عليااااا 
.................................. 


تحميلات

أختر ما تريد:

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق