رواية حياة ظابطة الفصل الثامن والعشرون 

#حياه_ظابطه♥
#البارت_٢٨♥
وقفنا لما ابطالنا اتحركوا عند موقع التسليم... 
وصلوا على اول المينا والقوات وراهم ووقفوا العربيات... 
حياه....يونس هتقف بالقناص ومعاك مجموعه على جنب السفينه بتاعتهم من ورا 
مراد هتاخد مجموعه معاك وتتحرك على موقع التسليم
حمزه هتتحرك معايا بس هتقف برا وانا الي هدخل ومعاك انت القوات
ووجت كلامها للقوات وقالت... وانتو يا اسود هتفضلو محاصرين الموقع وجاهزين لأي حركه وربنا معانا اللهم النصر ثم النصر ثم النصر 
القوات....تمام يافندم 
وكلوا عمل زي ما هي قالت وهي راحت مع حمزه موقع التسليم....
في موقع التسليم.... 
عاصم بالألماني....Wenn du die Waffe nicht gehabt hättest, wärst du gestorben, aber du wärst auf deinem Land gestorben 
«لو مكنش معاك الس*لاح كنت هتمو*ت بس هتمو*ت في ارضك» 
ادريانو...Hab keine Angst mein Freund 
«لا تخف صديقي» 
عاصم....Ich habe keine Angst und die Lieferung ist erledigt 
»انا لا اخاف وهيا اتم التسليم«
وبدأو التسليم....
عند حياه وحمزه... 
حمزه...جاهزه
حياه...اه تمام 
حمزه....اتحركي واحنا معاكي 
حياه بتنهيده....حاضر 
وبدأت تتحرك للموقع...
حياه قبل ما تدخل عندهم...يااللللللللله 
ودخلت... 
༺༺༺༻༻༻
عند ياسين... 
راح يمشي وراه دارين لحد ما وصلوا المخزن... 
دخلت جيسيكا وعمرو كان هناك وياسين واقف برا بيسمع... 
دارين.... اهلا اهلا يا عمرو
عمرو....خدي الورق اهو وابعدي عني 
دارين بسخريه....طبعا طبعا بس مش قبل لما اد*مر ياسين بئا 
عمرو....ارجوكي ابعدي عنوا بئا انا غلطان اني وافقتك بس لولا ان امي كنتي هتم*وتيها
دخل ياسين في الوقت دا....
ياسين بكره....ليه بس ياعمرو ما تسبها تد*مرني 
دارين بخضه....ياسين 
ياسين....اه ياسين يا دارين هانم 
دارين....ياسين انت انت عرفت منين 
ياسين....مش مهم المهم اني مش هسيبك وهتتس*جني 
دارين بشر.....مش هتقدر 
ياسين بوجع....ليييييه عملتيييي فيااااا كداااا انا حبيتكككك ليه غدرتي بياااا
دارين....انا الي عملت دا كلووو انا الي خليتك تعمل حدثة بعدتك عن اهلككك ووقفت جمبك انا الي بدمر*ككك انا دماااا*رك يا ياسين 
ياسين....لييييه انا قدمتلك الحب بس 
دارين....انا مش جيسيكا الايطاليه الي تعرفهااا واه عارف يوم ما قولتلك ان في حرا*ميه دخلو البيت مكنش في حد وانا الي دبرت الموضوع ويوم ما رديت على امي هي امي فعلا كل حاجه كانت متدبره منييي قصه جيسيكاااا وهم 
ياسين....لدرجادي انا غبيي لدرجادي كنت عاييش في وهممم بس مش هسيبك غير في السج*ن 
دارين....تعرف انا مين انا دارين ماجد النويري من المافي*ا 
ياسين بصدمه....بتكدبي صح 
دارين...لا حقيقي ويمكن دي الحاجه الحقيقيه فعلا الي قولتلك عليها 








ياسين....انتي لازم تمو*تي وانت ياعمرو
عمرو....والله هددتني تق*تل امي 
دارين طلعت سلا*ح وقالت....اتشاهد على روحك يا ياسين 
ياسين....انتي بتعملي ايه 
دارين....هخل*ص عليك ياحبيبي وضحكت بسخريه
ولسه بتضرب طلقة جه عمرو قدامها وجت في... 
دارين اتصدمت وياسين نزل بسرعه لمستوى عمرو الي وقع في الارض.... 
༺༺༺༻༻༻
عند حياه... 
حياه....سلم نفسك ياعاصممم 
عاصم برعب....ااا انتي مين 
حياه.... مش عارفني ياعاصم بيه ولا ايه انا تالين او بمعنى اصح حضرة الظابط حياه 
عاصم....انتي انتي تقدري تخداعيني 
حياه....سلم نفسك انت والبشواات الي معاكم احسن لكم
عاصم بسخريه....انتي في ارضي وعاوزاني اني اسيبك كدا 
حياه....وانا احب اني اخل*ص عليك في ارضك
عاصم بسخريه....انتي لوحدك وانا هنا انا ورجالتي مش هتتطلعي عايشه يا حضرة الظابط
حياه بسخريه....ههه لا واضح انك غبي اوي يا عاصم اكيد مش هاجي لوحدي في مواجهة معاك ادخلوااا
دخل حمزه ومعاه القوات... 
عاصم.... وكمان حمزه باشا هنا او اقول النمر
حمزه....والله هتنورنا في حبل المشن*قه يا عاصم بيه 
عاصم....هخل*ص عليكم واحد واحد ولا هتقدروا عليا 
في الوقت دا جه ماجد والد عاصم.... 
ماجد.... والله منورين يا بشوات 
حياه....اهلا اهلا بالباشا 
ماجد.... اهلا يا حياه انتي اخت التعلب مش كدا 
حياه....ايوه صح معلوماتك صح 
عاصم....ايه يا باشا مش جايه تقبضي عليا ولا ايه اتفضلي
وفجأة حصل اشتباك بين الطرفين... 
حياه شافت عاصم وهو بيهرب... 
راحت وراه... 
حياه....اثبت مكانك ياعااااصم 
عاصم.... حياه
حياه....سلم نفسك احسنلك 
عاصم....حياه انتي هنا لوحدك ممكن اخل*ص عليكي وخلاص 
حياه....مش هخاف يا عاصم 
عاصم بهدوء....حياه انتي بنت ذكيه وصغيره وحرام انك تمو*تي عندي ليكي عرض هايل تيجي معايا ونسافر على ايطاليا وانتي ذكيه وتعرفي تفكري في عرض زي دا 
حياه بغ*ل....مش انا ياعااصم الي اخون بلدي واهلي مش انا انا مش كل*به زيك خونت بلدي عشان الفلوس اخويا ما*ت وهو بيحاربكم بيحارب اعداء بلده اخويا راح بطل وانا كمان همو*ت زيه بطله اتشاهد على روح*ك يا عاااصم. 
عاصم....انتي الي اختارتي 
ورفعوا الاتنين المسد*سات على بعض.... 
༺༺༺༻༻༻ 
عند ياسين.... 
دارين خرجت جري من المخزن وركبت عربيتها وطلعت على المينا لعاصم.... 
وياسين قاعد جوا وماسك عمرو.. 
عمرو بطلوع الرو*ح....س سامحني يا ياسين ه هي الي هددتني ب بوا بوالدتي واختي ار ارجوك خد بالك من منهم يا ياسين ب بيه
ياسين....انا مسامحك يا عمرو بس فوق وقاوم انت الي هتقوم وتخلي بالك منهم 
فضل يسند في لحد ما قام معاه وخرجوا برا وهو سنده ركبوا العربيه
ياسين....هوديك المستشفى
عمرو بتعب....اطلع ورا عربية دارين بسرعه قبل ما تهرب يلا
 وطلع ورا عربيه دارين كانت لسه مبعدتش...
༺༺༺༻༻༻
عند يونس... 
يونس....جاهز سابت وقف القناص اضربب... 
فجأة ضرب بالقناص على على ادريانو الالماني.. 
واحد من القوات....ياباشا الاشتباك ابتدأ
يونس....خد جزء من القوات واقف امن على الظابط حياه يلا بسرعه
مشيوا وراحوا عند حياه... 
༺༺༺༺༻༻
مراد....حمزه روح ورا حياه مشيت ورا عاصم بسرعه يلااا
راح حمزه لحياه... 
حياه....نزل سلا*حك وسلم نفسك احسن لك 
عاصم....مش عاصم الي يتهدد
حياه بتحدي....يبئا ترمي السلا*ح وتعاركني يلا
رمت حياه السلا*ح... 
عاصم....وانا مش هزعلك 
ورما السلا*ح بتاعه هو كمان... 
هجم*ت عليه حياه وضربته بالبوكس جه يرده ليها ميلت لتحت وضرب في الهوا فجأة سحبت رجله وخلته يقع على الارض وحطت السلا*ح في وشه وقالت....قولتلك ارمي سلاحك انت الي صممت اتفضل بئا 
زقها عاصم وقام اتعدل....اتشاهدي على روح*ك ياحياااااه 
دخل في الوقت دا حمزه.... 
جه يتكلم حياه شاورتله يسكت.... 
حياه....انا قولتلك سلم نفسك كتير استقبل بئا 
ضربت طلقه في رجله... 
عاصم بوجع....اااااه









حياه بكره....قولتلك انت مسمعتش مني
دخل مراد في الوقت دا بعد ما القوات خلص*ت على رجاله عاصم... 
مراد....انت لوحدك دلوقتي رجالتك كلهم روحهم بقت فوق 
عاصم بوجع.... مين قال كدا ادخلووووو
دخلو ٦رجاله مقنعين وجسمهم قوي ... 
عاصم....خلص*وا عليهمممم
هجم*ت الرجاله على حياه وحمزه ومراد وفي الوقت دا جه يونس بالقوات... 
بدأ اشتباك تاني والقوات قض*ت على رجاله عاصم بس بعد خساره عدد كبير من القوات.... 
حياه....وقتك انتهى امسكواااا
༺༺༺༺༻༻
عند ياسين.... 
فضل ماشي ورا دارين لحد ما وصلوا المينا... 
نزل وساب عمرو وهيا نزلت دخلت وشافت القوات جريت على جوا لحد مكان عاصم.... 
دارين بخضه....عااااااصم 
حياه....اهلا بيكي وفرتي علينا مشوار 
دارين بصدمه.... حيااااه
دخل في الوقت دا ياسين.... 
ياسين.... حيااه بتعملي ايه هنا 
دارين بغل....كويس انك هنا يامراد تعرف انا بنت*قم منك في ياسين عشان عارفه انو غالي عليك اوي وكمان بنتق*م منه عشتن كان ناجح جدا في شغلوا..وانتقمت منك عشان قتل*ت اخويا مازنننن 
مراد بصدمه.... مقتلت*هوش انتو السبب في. دا كله 
عاصم....لا قتل*ته 
مراد....انتو الي الي دمر*توا هو كان كويس وكان صاحبي كان طيب انا اكتر حد اتوجع عليه ابوكم السبب بعت حد يقت*لني بعد ما عرف اني الرائد مراد مش سالار الامريكي ومازن دافع عني مازن كان اطيب حد شفتوا انتو السبببب 
دارين بصدمه وعياط....ا احنا السبب ازاي م مازن ما*ت بسببنا لااااااااااا
عاصم.... مش هسيبكم انتو السبب ابعدوووو بئا عننا اخويا راح بسببكم بكرهكمممم حيااااااااااه
حياه كانت مديه ضهرها لعاصم... 
وفجأة ضر*ب رصاصه في ضهرها وحياه وقعت في الارض وضهرها ن*زف بغزارة... 
مراد.....حيااااااه لاااااا 
حمزه.....حياااااه 
ياسين ويونس....حيااااه قومي 
القوات هجم*ت على عاصم واخدته واخدت دارين..... 
مراد قاعد وواخد حياه في حضنه وبيبكي....حياه فوقي ابوس ايدك









حمزه....حياه انتي اقوى من كدا قاومي
حياه بطلوع الروح....مراد.. ا انا... جه وقت اني اا.. اسيب الددنيا.. ق قول ل بابا ووماما ووسساره ان اني بحبهم اوي ان انا مبسوطه ان اني خدت ح حق احمد وه.. همو*ت ش شهيده.. ان انا مش خايفه من الم*وت و اه اح احمد ما*ت عل.. على ايد ع عاصم اس اسأل يو يوسف با باشا ان انا مبسوط طه اني ه هروح لأحمد ه.. هتوحشني يامر مراد.... 
وبصت على حمزه وابتسمت بوجع وانتظرت طلو"ع روح"ها... 
»انني خفت حين نظرتي داخل عيني وابتسمتي بوجع وابتسامتك تحمل الكثير والكثير من المعاني لاتتركيني💔«
«اشعر بأن لقائي مع الله لقد اقترب لا اخاف من الموت ولاكن اخاف ان اتركك وحدك لن اتركك💔» 
«اشعر بأن انتي نظرتك تلك نظره طويله اخيره على الدنيا اخاف عليكي لا تتركيني وحدي💔» 
»لا تخف يا اخي ربما يكون هذا حلماً 

تحميلات

أختر ما تريد:

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق