رواية قلوب ارهقها نبضها الفصل العاشر 


ال١٠.#قلوب_ارهقها_نبضها 

ملاك بتنهيدة :وأخيرا مشي
فتحت الباب ودخل أسد ويشدها ليه ويطبع قبلة في شفتيها ..

تحاول ملاك ان تبتعد عنه..

ملاك:اممم...ممم

لم يستطع آسد مقاومة نفسه وبدأ يفتح لها ملابسها..

ملاك وهي بتفتكر ماضيها

تنزل عليه بقلم قوي

يبعد عنها أسد بصدمة

أسد:بتعيط ليه
ملاك:حراام عليك انت إيه حياتي ادمرت كلها بسببك ابعد عني واخرج من حياتي بقا..
أسد:ملاك انتي كويسة

ملاك اغمي عليها

أسد بخضة وهو يحملها ووضعها على سرير..
أسد:ملاك فوقي حبيبتي خلاص فوقي
في الوقت دخلت عشق
عشق بستغراب:أسد 
ينضر اليها أسد :هي لسه اغمئ عليها 
 تقترب عشق من ملاك ..
عشق:انت قربت ليها صح
أسد بتوتر: هي عامله اي دلوقتي 
عشق:مش هتصحي دلوقتي 
أسد: هتصحي امتي
عشق:ساعه كدا
أسد:تمام عن إدنك 

خرج أسد من بيت ملاك وهو يلعن نفسه في سره...

♡♡♤♤♤♤♤♤♤

تارا:دي طلعت جميلة أوي
سمر:اووف دلوقتي هتقرب من أسد أكثر
تارا بخبث:صح بس عندي خطة تانيه
سمر:اي هي
تارا:............







سمر:ماشاء الله لك انتي ابليس في شكل بني آدم

♡♡♡♡♡♡♡♡♤♡♤♤

ملاك وهي تفتح عيونها بملل
ملاك:اعع دماغي وجعاني
عشق:انتي كويسة دلوقتي ياملاك
ملاك وهي بتفتكر اللي حصل الصبح 
ملاك:اسد فين
عشق: مشي احكي لي اي اللي حصل
ملاك:......حكت لها كل شيء
عشق: هتتجوزيه
ملاك:مش عارفة
عشق:اممم انا جعانة عملتي اكل 
ملاك:ايوا عملت كب كيك
عشق:بجد انا متحمسة ادوقها

بعد نصف ساعة تحمل عشق كب كيك وتخرج من منزل وتتوجه الى كل*ب جارتهم وتديله كب كيك

ملاك بزعيق :ليه عملتي كدا ياعشق
عشق:بعد اذنك هروح اتمشى شوية....

بعد ساعة

ملاك :فهد الحقني
فهد:في ايه؟
ملاك:كل مابعمل أكل لعشق بتاخدو وترميه للكلاب
فهد:بس الكلاب ذنبها ايه

ملاك بغضب:فهد غور لأوضتك♡♡♡♡♡♡♡

لميس :اخويا لو شافني هينفخني
عامر: مش هيشوفنا المكان مش معروف هنا  
لميس:بجد

عامر وهو يقترب منها أكثر
عامر:بجد
ويلتهم شفتي*ها بشف*تيه 

♡♡♡♡♡♡♡

في قصر أسد...

أسد:سلام عليكم
معتز:وعليكم السلام
أسد:لميس فين
معتز:خرجت مع صاحبتها 
أسد:امم تمام
معتز:ها طلعت ملاك 
أسد:ايوا هي
معتز بفرحة:يسس يلا بينا نشوفوها انا وحشني جننها
أسد:تمام يلا بينا

♡♡♡♡♡♡♡
عشق:اععع طعم كب كيك لسه عالق في فمي منك لله ياملاك

صوت من ورائها...
علي:وحشتني أوي 
عشق وهي تلتف بسرعة..
عشق:انت بتعمل اي هنا







علي:امم جاي آخد تحاليل dan
عشق:بس انت اخدتهم امبارح واصلا احنا مو في مستشفى اصلا عشان تاخد أوراق dan..

علي :بصراحة وبدون لف ودوران عايز اتكلم معاكي شوية 
عشق:اسفة بس انا مبكلمش رجال
علي:ايه

تركها علي وجلس في ناحية أخرى بعيد عنها ...

اما عشق فجلست امام بحر..

بعد قليل سمع علي
عشق:الحقوني انا بغرق
انتفض علي من مكانه وتوجه اليها 
علي:هاتي ايدك 
عشق:اطلبها من بابي
علي🤦‍♂️🤦‍♂️:يارب صبرني....

♡♡♡♡♡♡♡♡♡
فهد :عملتي اي في الامتحان صراحة انا سبت الورقه فاضيه
جودي:وانا كمان سبت الورقه فاضيه
فهد🤦‍♂️:اعع يانهار أسود هيفتكروا أننا غشينا..
ملاك:ايه محلتوش ليه امتحان
فهد:بصراحة كان سهل بس انا زهقت وقعدت ارسم
جودي:وانا كمان
ملاك:على اوضتكم يلا 

تسمع ملاك خبط على باب تفتح باب تجدها عشق هدومها مبلوله
عشق بتعطس:آتشه آتشه 
ملاك:يرحمك الله شش صحيتي جيران ادخلي
عشق:آآآآتشه 
ملاك بخضة:بسم الله رحمان رحيم دي عطسة ولا ايه

تدخل عشق الى اوضتها ووو

♡♡♡♡♡♡♤♤
فهد :جودي انتي ليه معلقه ورقه عليها بيضة
جودي:انت شايف الفرخه دي
فهد وهو بيبص عل الفرخه 
فهد:ايوا
جودي:دي صورتها وهي صغيرة

♡♡♡♡♡♡♡♡
تسمع ملاك خبط على باب
ملاك بزعيق:اوووووف هفضل رايحه جايه عل الباب 
تفتح باب وووووووووو. 


تحميلات

أختر ما تريد:

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق