رواية طفلتي اليتيمة الفصل الثاني 



طلعت كيان وخبطت علي الباب 
فارس: ادخلي ي كيان 
دخلت كيان وكان فارس قاعد على الكنبه 
فارس: تعالي ي كياني احكيلي بق حكيتك
كيان: حاضر يا ابيه بص 






انا كيان محمد عندي 6سنين اهلي ماتو وانا عندي 3سنين وانا رحت عشت مع مرت عمي و عمي كنت مرت عمي تروح تقول اللي عمي احنا لزم نرميه في ملجاء وكنت ضربني وتقول اللي عمي اني بضرب بنتو وفي مره عمي جبني من شعري ورمني قدام الملجاء وفي واحده اسمه ناديه جوه بتكرهني عشان انا احل من بنتها وكنت بتضربني تحبسني في غرفه ضلمه وانا عندي نوبه من ضلمه وفي مره جوز ناديه دي دخل عليه الاوضه وكان عاوز يعمل في حاجه وحشه وانا هربت وبس كده 
فارس بيحزن على صغيرته: خلاص ي قلبي انا هجبلك حقق وعوضك عن كل حاجه وهخليكي مبسوطه ومتشوفيش يوم وحش في حياتك 





كيان: بجد ي ابيه 
فارس: بجد ي قلب ابيه 
اتصل فارس بي اسر 
اسر: الو ي ابو الصحاب فينك ي جدع كده تسيب مراتك لوحده طب مش عشاني عشان اللي في بطني اهااا ي حيوان 🤣🤣
فارس بعصبيه: اسر احترم نفسك وسمعني 
اسر بضحك: لو مش عجبك طلقني🤣🤣
فارس بنفز صبره: اسررررر 
اسر بخوف: خلاص خلاص قول ي معلم عاوز ايه 
فارس: عاوز مربيه اللي كيان تكون كويسه ومتعلمه 
اسر: كيان كيان مين 
فارس: هبق اقولك بكره بس عاوز يكون عندي مربيه بكره 
اسر بي اعجب: حاضر ي صحبي 
وقفل بي بص لق كيان نامت قاعد جنبها فارس 
فارس والله ي كياني ما هخليكي تشوفي يوم وحش في حياتك تاني وهرجعلك حقق ي بنوتي وهخليكي احسن انسانه في الدنيا واللى جاي حلو اوى فى حياتك ي كيان قلبي 
نام هو كمان وخدها في حضنو ♥
صبـ(⛅)ـُ(آٍلـٍـً(🌺)ـٍورٍدً)ـ(⛅)ـٍآٍآٍحً يوم جديد مليء بي الحداث 
صحي فارس وقعد يبص علي كيان وهي نايمه زي الملاك قام ورح دخل خد شور وخرج لبس بدله سوده وصفف شعره صحيت كيان 
كيان وهي بتفرق في عيونه ايه ي ابيه انتي هتسبني وتمشي 
فارس: لاا ي قلب ابيه بس هنزل تحت وهبعتلك فستان تلبسي عشان نتعرف على المربيه اللي هتقعد معاكي عشان تخد باله منگ 
كيان: و هتلعب معايا ولاا هضربني زي مرت عمي 
فارس: محدش هيقدر يكلمك طول مانتي معايا ي كياني يلا هنزل و الفستان هطلعولك داده احلام 
كيان: ماشي ي ابيه 
فارس بيغمز: طيب فين بوسه ابيه 
كيان: خد ي ابيه😚
فارس ضحك ونزل وبعت الفستان مع داده احلام 
داده احلام: كيان ي بنتي خدي الفستان بتاعك وبيقولك لبسي ونزلي 
خدت الفستان كيان ودخلت فتحت البوكس وطلعت الفستان وكان لونه موڤ وشكلو جميل صوره تحت 👇
لبست كيان الفستان وسرحت شعره وكان شكله جميل جداً وجذاب ونزلت كيان وتفاجاء بيها زين و حياه 
اسر: ايه مين القمر صغنن دي 
فارس بغيره: اسر احترم نفسك تعالي ي كيان ي حبيبتي 
كيان: نعم ي ابيه 
فارس: ده ابيه اسر هو مجنون بس طيب واعتبري زي كده ماشي 
كيان: ماشي 
فارس: وده حياه اللي هتقعد معاكي طول الوقت وهتفضلو مع بعض 
حياه بطيبه: تعالي ي كوكي ونزلت حياه اللي مستو كيان انا بق ي ستي ابله حياه اللي هتلعب معاكي وهنزاكر سوا ونعمل كل حاجه 
كيان بي فرحه: ماشي ي ي جميل 
اسر ضحك علي طريقته: انتي بق كيان 
كيان بي لمضه: مش عجبڪ كيان ولاا ايه 
اسر بي خوف مزيف: خلاص خلاص لحق ي فارس 
فارس: ملكش ده ي اسر بي كياني 








اسر: ماشي يلا بق ي فارس عشان في اجتماع مهم 
فارس: بصي ي كياني انا رايح شركه وانتي بق هتقعدي مع ابله حياه ماشي ي قلب فارس 
كيان: ماشي بس متاخرش ماشي 
فارس: ماشي عاوزه حاجه اجبهالك 
كيان: اهاا عاوزه شكولاته كتير 
فارس: ماشي ي قلب فارس يلا باي حياه خلي بالك منها 
حياه: حاضر ي استاذ فارس 
ونزل فارس من القصر هو و اسر 
ف مكان أول مره نروحه 
المجهول: اها ي مدام مشو تقدري تدخلي 
كنزي: ماشي سلام 
ودخلت كنزي وهي معاها ناس كتيرر مسكين سلاح واول لما شفت كيان انتي بق اللي غيرتي ابني 
كيان: حضرتك مين 
كنزي: انا هقولك انا مين طخ 
حياه اتخضت: وخرجت من المطبخ علي صوت رصاص ولقت حياة علي الارض 


تحميلات

أختر ما تريد:

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق