رواية قلوب ارهقها نبضها الفصل السابع 


فال٧.#قلوب_ارهقها_نبضها 

ملاك بغيض:يلا بينا ياجودي
فهد:مامي انا آسف
ملاك:حسابي راح يكون معاك في بيت..
أسد:فهد ملاك ممكن اتكلم مع مماكم شوية لوحدنا
جودي بفضول:على شو راح تكلمو
أسد:على شغل
جودي :تمام يلا بينا يافهد











يخرج فهد وجودي من مكتب ويجلسو مع نهلة.....

♡♡♡♡♡♡♡#بقلم_نهيلة_حميمي 

ملاك بتوتر:خير عايزني في إيه
أسد وهو يقترب منها وقلبه يكاد يخرج من مكانه بسبب تلك دقاته عنيفة..
أسد بتوهان في عينيها:انزعي نقاب عايز اشوفك
ملاك:شو اي قلة أدب دي
أسد وهو يقترب أكثر
تعود ملاك بخطوات بطيئة للوراء  حتى التصقت مع حائط
أسد:عايز اشوفك  دلوقتي

مد يده لنزع نقابها لكن اوقفه دخول علي..
علي:احم أسد عايز اتكلم معاك شوية..
أسد بغيض:كان لازم تطرق في باب

استغلت ملاك حديثهم وبتعدت عن أسد بسرعة وخرجت من مكتب ودربات قلبها لا تتوقف
ملاك:اي احساس غريب دا
فهد:بشو بتحسي يامامي 
ملاك:انت بدات اصمت كل دا بسببك
جودي:هو عمو زعق لك يامامي 
ملاك:ششش ويلا بينا من هون...

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♤♤♡
تارا:مش عارفة ليش أسد فاضل باص ليها طول اجتماع
سمر:ليكون معجب بيها
تارا:مستحييل لازم نعمل حاجة عشان أسد يكرها ويبعد عنها
سمر:بس جميع مواقع تواصل بيقولو انو أسد طلع مخلف نسخة عنو
تارا بخبث:مو تخافي راح اق*تل نسخة دي 

♡♡♡♡♡♡♡♡♤♤♤♤

علي:الحمد لله دخلت في وقت مناسب انت شو كنت عايز تعمل 
أسد:ابص على وشها
علي:خير انشاء الله دا حرام وهي تقربك منين
أسد:دي ملاك وانا شاكك مية في مية انها ملاك كانت صغيرة وكنت بفضل باصص ليها في عيونها وكانت دايما تتوتر
علي:بس دا مش يخليك تصدق انها ملاك #بقلم_نهيلة_حميمي
أسد:تفضل دي 
علي بستغراب:اي دا..شعرة
أسد:ايوا بدي تحليل DAN يكون  عندي دلوقتي 
علي :شوو؟انت شاكك بأنو فهد ابنك
أسد:نعم
علي:بس تحليل DAN بتضهر تحاليلو على ٢٤ ساعة
أسد:طيب ...

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

في منزل ملاك ......

ملاك وهي تمسك أدن فهد
ملاك بغيض:انا غبية 
فهد:اه
ملاك بغيض اكثر:شووو؟
فهد:مامي انتي بتوجعيني خلاص انتي غبية اه بقصد دكية يلا اتركي ادني









ملاك:على اوضتك يله
فهد:اممم بس انا جوعااااان
ملاك:يله على أوضتك

بعد دقائق تسمع ملاك طرق على باب

ملاك:اهلا عشق تفضلي 
عشق:سلام عليكم 
ملاك:وعليكم سلام شكلك تعبانة
عشق وهي تستلقي على أريكة
عشق:اوي اوي

♡♡♡♡♡♡

سمر:شو طريقة لهت خلي أسد يبعد عن يارا(تقصد ملاك)
تارا بخبث:راح انزع نقابها في شركة 
سمر بضحكة خبيثة:هههه دكية
 بس خايفة لتكون جميلة
تارا:لو كانت جميلة مو كانت لبست نقاب
(يعني فتياة وحشا*ت هما لبيلبسو نقاب🤦‍♂️ فقط الله ينعلك ياتارا)

سمر:اممم تمام ايمتا راح تبلشي خطوة دي
تارا:غدا

♧♧♧♧♧◇♧♧
تحكي ملاك كل شيء حدث في شركة 
عشق بصدمة:شوووو؟فهد وجودي مين جابو معلومات دي كلها
ملاك:وانا كمان مش عارفة
عشق:بالله عليك ياملاك أطفال دو من وين
فهد:انا من مريخ
جودي:وانا من زحل
عشق بضحكة:ههههه تعالو تعالو
جلس فهد وجودي بجانب عشق
ملاك :انا قلت لإلك مو تخرج من أوضة
فهد ببرود:زهقت يامامي
عشق:فهد جودي انتو من وين عرفتو أمور شركة دي
فهد:مو عارف
جودي:انا جبتهم من دماغي
عشق🤦‍♂️:انا عارفة من دماغك بس ازاي عرفتوهم يعني وين قرأتوهم
فهد:اممم قريتهم في ملف مامي
عشق :اممم تمام

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

في قصر أسد...

يدخل أسد بغير عادته 
يدخل الى قصر وعلى وجهه ابتسامة واسعة..

معتز:بسم الله رحمان رحيم شكلو ابني تلبس
لميس:مساء ورد ياأسد تعال تتعشى
أسد:طيب

جلس أسد جانب معتز..وبدأ بتناول عشائه..

لميس وهي تتصفح مواقع تواصل..
لميس بصدمة:...........

تحميلات

أختر ما تريد:

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق