رواية قلوب ارهقها نبضها الفصل الحادي عشر 



ال١١.#قلوب_ارهقها_نبضها 

لميس:يلا باي
عامر:باي 

اثناء رجوع لميس للقصر أغمي عليها في شارع ..
اتجمع الناس حواليها
شخص:تصلو بإسعاف

♡♡♡♡♡♡♡♡♤
ملاك وهي تفتح فمها بصدمة:معتز
معتز:الله اكبر اي جمال دا معقول تكوني ملاك
ملاك بدموع وهي ترتمي في حضن عمها ...
ملاك بدموع:وحشتني أوي
معتز:وانت كمان ياروحي
ملاك:اتفضلو 
ونضرت الى أسد بضيق اما أسد فبادلها نضرات اعجاب بادية من عينيه...











جلس أسد ومعتز في صالون في وخرج فهد وجودي من الغرفة...
معتز بصدمة:أسد انت بقيت قصير.
ملاك وهي تهمس في أدن فهد
ملاك:ونبي حبيبي سلم عليه من غير قله أدب
فهد بخبث:طبعا هسلم على عمي الاقرع
ملاك بغضب:فهد

جودي وهي ترتمي في حضن أسد
جودي:وحشتني أوي ياعمو
أسد بضيق:عمو مش عايز اسمعها تاني ناديني بابي مفهوم
جودي:هااه بابي واكملت بحمااس كان نفسي اقولها من زمان ..

سلم فهد على معتز وأسد شاله معتز ووضعه على رجله..

معتز:ماشاء الله نسخة عن ابوك
فهد:ابوي
معتز:ايوا هي ملاك مقلتلكش حاجة
ملاك بتوتر:جودي ملاك تعالو معي دقيقة
فهد:تمام

تخرج عشق من غرفتها بعد أن اخدت شاور وصلت فرضها 
عشق بخضة:بسم الله رحمان رحيم
معتز وهو يلتفت حوله في ايه مالك يابنتي انتي شفتي عفريت
عشق في نفسها:لا بس شفت اصلع امامي
عشق:احم لا لا ياعمي وانا بقول ليش بيت منور هو طلع منور بيك ياحج
معتز:شكرا حبيبتي على فكره انتي مين..

♡♡♡♡♡♡♡♤♤
ملاك:آسفة بس أسد ابوكم ومعتز جدكم اسفة بجد عشان خبيت عليكم حقيقة
فهد ببرود:كنت عارف انو ابويا
ملاك:ازاي
فهد:اول مرة شفتيه توترتي كثير وكنتي دايما بتنطقي اسمو في منامك
ملاك:بجد
جودي بفرحة:يسسس عندي اب

♡♡♡♡♡♡♤
تخرج ملاك وفهد وجودي من غرفة بعدما عدلت ملاك ملابسها..

♡♡♡♡♡♤♡♡♡

لميس وهي تفتح عيونها ..
لميس :انا فين 
عامر:انتي كويسة حياتي
لميس:هااه انا شو بعمل في مستشفى
عامر:تصل بيا راجل وقال بأنك فاقدة وعي
لميس:مين راجل دا؟
عامر:انسي المهم لازم اكلمك في موضوع حمل دا..
لميس بخضة:شووو حمل انت بتهزر
عامر بغضب:ياريت كنت بهزر ياريت مو قربت منك 
لميس:اي كلام لبتقولو ياعامر 
عامر وهو يمسك شعرها بقوة:انا قربت منك عشان عايز ادمر اسد مو عشان أجيب ولد منك واكمل بصوت كفحيح افعى:لازم تجهضي قر*ف دا لفي بطنك مفهوم..
لميس بدموع وعدم استوعاب:انت مش عامر انت مش عامر
زقها عامر بقوة على سرير وخرج من غرفة...
عامر وهو يتنهد بحزن ..









تارا بخبث:ابدعت ياعامر
عامر:حراام عليك انت عايزا دمري أسد بس لميس شو دنبها 
تارا:ملكش دخل والا ودع حياة أمك

خرج عامر من مستشفى وقلبه يعصر من شدة حزن..

اما تارا فتدخل عند لميس..

لميس وهي ترتمي في حضنها..
لميس ببكاء:...... 

◇◇♡◇◇◇♡♡

معتز:انتي مين
عشق:انا عشق صاحبت ملاك
معتز:تمام 
تخرج في ثلك أثناء ملاك وجودي وفهد...
تجري جودي وترتمي في حضن جدها..
جودي:جدي جدي حبيبي
معتز وهو يضمها اكثر:الله اي جمال دا
جودي:بجد انا جميلة 
معتز:لك انتي قمر..

جهزت ملاك شاي وقدمته لضيوف..

أسد:ملاك بتمنى تكوني جاهزة من هون للغد عشان كتب كتابنا
ملاك بتوتر:هااه تمام راح فكر

خرج معتز وأسد من منزل ملاك بعدما سلمو عليها .....

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

تارا بخبث:خلاص حبيبتي بطلي عياااط 
لميس ببكاء:هو ليش تغير في ليلة وحدة
تارا:دا اصلا كان بخونك
لميس بصدمة:شوو
تارا:صح ....تفضلي
لميس وهي ترى صورة:ايدا وأغمي عليها .. 

تارا:ههههه راح ادمر أسد من طرفك يالميس
تارا بثمتيل:يادكتووور يادكتووور
دكتور وهو يدخل إلى غرفة ..
دكتور:في إيه 
تارا:فقدت وعي
دكتور:أنا قلت ليها تبعد عن توتر 

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

في مكان آخر ....

يجلس رامز أمام بحر وهو يتنهد بحزن ...
رامز:وحشتني اوي ياملاك

تقترب منه فتاة بملابس ممزقة وهي تحمل على يديها بعض ورود
جنة:.........

♡♡♡♡♡♡♡♡♤♤
عشق:يابني علشان تعرف تداكر 
لازم تحب مادة 
فهد:ما أنا جيت احبها لقيتها مرتبطة (وهدا مايسمى بغباء🤦‍♀️)
عشق:مين دي
فهد🤦‍♂️:مادة


تحميلات

أختر ما تريد:

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق