رواية غرام الصقر الفصل الحادي عشر 

 

رواية غرام الصقر الفصل الحادي عشر 



غرام : أشرقت محدش يعرف حاجه عن الموضوع ده لان لو حد عرف حاجه كلنا هنروح فدهيا 

أشرقت : متخفيش محدش هيعرف حاجه بس هو صقر عارف انك عارفه

غرام بتسرع : لا صقر ميعرفشي حاجه ومش لزمن يعرف 

أشرقت : امال انتو اتجوزتوا ازاي 

غرام : مش دلوقتي دلوقتي أنا هروح اشوف صقر 

أشرقت : ماشي وانا هروح لروح 










أشرقت دخلت لروح وغرام راحت لصقر 

غرام : صقر 

صقر : نعم في حاجه

غرام : لا مفيش بس انا عاوزه اروح 

صقر : خلاص ماشي يلا اوصلك

غرام : انت مش هتروح معايا 

صقر : لا أنا هروح الشركه 

غرام : ماشي تمام 

عند روح في الغرفه

روح : هم اتاخرو كد ليه

أشرقت : أنا جيت 

روح : امال هي فين غرام 

أشرقت : غرام مشيت 

روح : هو حصل حاجه 

أشرقت : لا مفيش حاجه حصلت 

وفجأة دخل أسد 

أسد : سيلا تتجوزيني

وهن الكل اتصدم وهناك من نزلت عليه هذهي الكليمه مثل الصاعقه

روح بصدمه : اسد انت بتقول ايه 

أسد : سيلا أنا بكلمك إنتي موفقه

سيلا بصدمه : انت متاكد انت فاهم انت بتقول ايه

أسد : ايوا انتي موفقه

سيلا بفرحه : ايوا موفقه

روح : طب فقروا الاول انتوا متأكدين 

أسد : خلاص يا روح 

سيف : مبروك يا أسد مبروك يا آنسه سيلا 

أسد : الله يبارك فيك 

سيلا بفرحه : الله يبارك فيك 

أشرقت : مبروك 

أسد وسيلا : الله يبارك فيكي

سيف : طب احن هنستاذا احن بأ يلا يا أشرقت 

أشرقت : يلا 
في العربية عند سيف وأشرقت

سيف : هو انا ليه حاسس أن روح  مش مبصوته  أن أسد خطب سيلا مهو اكيد يعني مش هيفضل العمر كل كد لزمن هيجي يوم ويتجاوز

أشرقت : ماشي مهو لم يكون بيحبها بس هو لس بيحب غرام هو مفكر لم يخطب سيلا كد يبا بيعزب غرام أو بيصد إلهيا عملتوا في  وبيعمل زيها بس غرام أساسا بتحب صقر وعمرها محبت أسد 

سيف  : ايه المخليكي متأكد كده أن غرام بتحب صقر

أشرقت : علشان غرام هي القلتلي 
أشرقت لتحاول تغير الموضوع علشان متحكيش حاجه لان سيف صاحب صقر : هو انت هتروح البيت 

سيف : لا طلع علي الشركه وممكن اتاخر النهارده علشان تعرفي بابا 

أشرقت  : تمام 










صقر وصل غرام القصر وسبها ومشي من غير مينطق معاها بحرف حتي إنو كان  طول الطريق ساكت وغرام كانت مستغربه وحس أن في حاجه مديقه 
صقر وصل الشركة وكان في الوقت ده سيف  كمان وصل ودخل المكتب عند صقر 

سيف  : صقر مراتك طلعت بتحبك 

صقر : مين القلق 

سيف : أشرقت طب انت هتعمل ايه

صقر : أنا هطلق غرام 

سيف  : انت بتقول ايه بقلك بتحبك تقلي هطلقها

صقر بغضب : امال عاوزني اعمل ايه 

سيف  بهدوء : عاوزك تفتح قلبك يا صقر أنا عارف انك بتحبها بس بتكابر عارف ليه علشان انت خواف

صقر : أنا مش خواف يا سيف 

سيف : لا خواف يا صقر لانك خايف تفتح قلبك تاني خيف تخسرها صح 

صقر : ايوا انا خواف يا سيف بس برضو أنا مبحبش غرام ولا عمري هحبها ولا هي ولا غيرها 

سيف : بكره تندم يا صاحبي 

صقر : يلا علشان نحضر الاجتماع

سيف : يلا 

*★*★*★*★*★*★*★*★*★*★*★*★*

غرام وصلت القصر وطلعت الاوضه غيرت لبسها ولبست بجامه لونها زهري ورفعت شعرها علي هيأت ديل حصان وطلعت تستكشف القصر 
غرام وهي مشي مبهرة من جمال وتصميم القصر 
غرام : يخربيتك كل ده قصر عايش فيه لوحدك 
غرام في الحظ ديه افتكرت الاوضه الكانت مقفوله وصقر فتحها ودخل جاب منها لبس لغرام لم كانت ريح المستشفى عند روح 
غرام وصلت أدام الاوضه بس للاسف الاوضه كانت مقفول بلمفتاح 

غرام بفضول : يتر ايه الجو الاوضه وليه صقر قفله بلمفتاح عادي مسيري أعرف ايه الجو اااه اده أنا مالي جعانه كد ليه دانا لس وكل قبل  مروح لروح المستشفى عادي منا كنت تعبانه يعني لزمن أكل وتغزه أنا هنزل أكل أحسن منا عماله اكلم نفسي زي المجنين كده اه يا بطني

*★*★*★*★*★*★*★*★*★*★*★*★*
جيه الليل علي ابطلن منهم النائم ومنهم اللس صاحي  والساعه حاليا بقيت 11 بليل 

ملاك : أنا خيف يا سما ماما لو عرفت هطين عيشت الجابوني

سما : طب وهي ايه الهيعرفه بس بصي يا ملاك البسي  وانا هبق تحت البيت الساعة 12 يلا سلام 

ملاك قفلت مع سما وقعدت تفكر هتعمل ايه طروح الحفله ولا متروحش يطر تعمل ايه يطر تعمل ايه وهن أخدت قرار 











ملاك : منا مش صغيرة أنا دخل الجامعه وخلاص قربت اكمل ١٩ يعني كبيره وهعرف اخد بالي من نفسي ولو حد كلمني هوقفوا عند حدو أنا هدخل البس واليحصل يحصل 

وفعلاً ملاك قامت لبست فستان تحت الركبه لونوا اسود وجي من اول فوق لحد خصرها ديق ونازل بواسع وكان قط ولبست هيلز اسود و سابت لشعرها الأشقر القصير العنان لكي يتدل لحد رقبتها من تحت ولم تضع أي مساحيق تجميل 

نزلت تحت لقيت سما مستنياها وركب العربيه وكانت لبس فستان لحد الركبة لونو زهري ولبس هيلز نفس لون الفستان

( سما أحمد السويدي فتاة يتيمة معان أمها عيش بس مش بتسأل عليها ومتجوز سما عيش مع جدها وجدتها أهل ابوها سما عينيها عسلي وبشرتها امحاوي شعرها طويل لونه اسود و تبلغ من العمر ١٨ عام وهي صحبت ملاك الانتيمه) 




تحميلات

أختر ما تريد:

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق