رواية قلوب ارهقها نبضها الفصل الرابع عشر 


ال١٤.#قلوب_ارهقها_نبضها 

يدخل أسد هوا والشرطة للبيت يبعد عن القصر ب ٣٠ كيلويمتر..
بدأ أسد يخبط الباب بقوة..
تارا بخضة:اي دا..
سمر:شكلو أسد جيه..
تارا:عندي فكرة ............
سمر:تمام...

يفتح أسد ويدخل الى بيت هو والشرطة وغضب يعمي عينيه ..
أسد بغضب:تااارا تاارا..
فهد :بااابي..
ارتمى فهد في حضن والده..
أسد:انت كويس حبيبي
فهد:ايوا..
وقعت عيني أسد على سمر وهي ضامة رجليها لصدرها وبتعيط (بثمتيل)...
أسد بصدمة:سمررر
فهد في نفسه:يابابي هي بتكب عليك اووف عايز اتكلم بس خايف ...
فلاش باااك..
تارا:بصي انا هخرج من الباب الخلفي للبيت انتي لازم تتقني دورك
سمر :دور ايه
تارا:لازم تفضلي تعيطي على مايدخل أسد وقوليله بأنك مخطوفة انتي كمان










سمر:تمام بس لو فهد قال له حاجة..
تارا وهي بتبص لفهد..
تارا:اسمع انت اقسم بالله لو نطقت بحرف واحد ودع حياة اختك مفهووم
فهد:اييييه 
تارا:مش هعيد كلامي..
وخرجت تارا بسرعة من الباب الخلفي وفي الوقت دا دخل أسد
.....
باااااك
أسد بصدمة:سمر (انتو عارفين سمر صحيح دي كان أسد معجب بس خانتو 🤦‍♀️)
سمر بدموع وثمتيل:أسد 
ورتمت في حضنه
سمر بثمتيل:انت عارف اني دقت أنواع عذاب من دي لإسمها تارا دي هي هي لخلتني اخونك والله وهددتني بيك
أسد وهو يبعدها من حضنه..
أسد:مش فاهم حاجة ازاي تارا عارفاكي
سمر:عشان كنت بكون معاك وهي بتشوفنا دايمن ..
شرطة:هي تارا فين
سمر:مش عرفة دا بقالنا ساعة واحنا بنستناها..صح يافهد
فهد بتوتر:احم ايوا صح .
أسد وهو بيشيل فهد على دراعو..
أسد:تمام ..
سمر:أسد مش هتاخدني معااك
أسد :بصفتك اي ماضي قفلت عليه 
سمر:بس انت لسه بتحبني 
أسد ساخرا:افهمي بقا يابنتي انا في حياتي كلها محبيتك ولاحتى اعجبت بيكي بس انا كنت متأثر بموت أمي وخليتك جنبي عشان انسى همي
سمر بصدمة:مستحييل
فهد ببتسامة نصر:يلا بينا يابابي شكلها مامي جهزت غدا 
أسد:تمام حبييي..
أثناء خروج فهد وأسد من البيت 
شرطي:ياافندم والهانم هتفضل هنا
أسد:مش بيهمني خودوها في أي داهية..
سمر:مستحيييل..

يخرج أسد وفهد من بيت ...

فهد وهو بيعيط بصمت وهي و يضم أسد اكثر ..
أسد بقلق:خير في اي يفهد..
فهد وهو يمسح دموعه:ولا حاجه..

♡♡♡♡♡جنة بخضة:انتي عارفة ياعشق اني أجيت مصر وشكلي نسيت طريق بيت بتاعكم.
عشق بتنهيدة:اووف خوفتيني تمام انت فين دلوقتي 
جنة:جنب مصنع اسمو****
عشق :تمام نصف ساعة و هكون عندك
جنة:اكي

....
ملاك بقلق:في اي..
عشق بفرحة:جنة اجت هنا 
ملاك بفرحة:بجد يسسس

غيرت عشق هدومها بسرعة وخرجت من البيت ...

.........

راجح:راضية راضية
راضية:خير في اي
راجح:اخويا هيزورني النهارده جهزي العشاء..
راضية:تماام

........

في قصر عامر...

علياء:في ايه يارامز وشك مصفر ليه كدا
رامز:ولا حاجه هروح ارتاح شوية
علياء:تمام

يدخل رامز الى اوضته وغرق في ذكرياته مع أخته ملاك ...

فلاش باااك

......
عماد:شكلو رامز وحشته اخته
علياء:دا باين من وشو ..
عماد:الله اعلم عامله ايه ملاك دلوقتي 
علياء:مش عارفة انا قريت في مواقع تواصل ان أسد عرف ولادو
عماد:عملو ايه دلوقتي 
علياء: هيكتبو كتابهم بكرا
عماد:جبتي منين المعلومات دي ياعلياء
علياء:من ملاك ومواقع التواصل

يدخل في الوقت دا شاب وسيم..(اخو زوجة عماد)

سهيل:السلام عليكم
عماد:وعليكم السلام تعال تعال 
علياء بخجل:لو احتجت حاجة ياعماد قولي
عماد وهو يغمز لها:احم تمام
تطلع علياء الى غرفتها وهي تضع يدها على قلبها اللي كان هيخرج من مكانه ...
علياء:اووف شكلي وقعت

......








سهيل:اموت واعرف هي ليه بشوفني بتهرب 
عماد بضحكة:هي بتتكفس من الرجالة
سهيل:امم تمام
عماد بخبث:انت عايزها تفضل قاعده هنا معاك
سهيل:ياريت واكمل بتوتر اه ااه بقصد لا لا عن اذنك ياعماد انا اصلا كنت جاي اشوف اختي هي فين..
تتطلع في الوقت دا خديجة مرات عماد....
خديجة:.......

♡♡♡♡♡♡♡
يفتح عامر الباب ...
عامر بصدمة:لميييس
لميس بدموع وهي ترتمي في حضنه ...
لميس بعياط:مش قادره ابعد عنك ياعامر ونبي بلاش طريقتك البارده دي
عامر وهو يبعدها عنه ببرود وجواه نارا ...
عامر:ميصحش دا يالميس ياريت تغوري لبيتك اه واكمل بجمود مصطنع اجهضتي جنين

راجية من جوا:مين اللي بيخبط ياعامر ..
بعدت لميس عنه ودخلت الى غرفة مامته..
شافتها لميس لم تستطع امساك دموعها ورتمت في حضنها 
راجية وهي تطبطب على ضهرها بحنان واكملت بستغراب..
راجية:مين انتي يابنتي..
لميس بعياط:........

♤♡♡♡♡♤♤♤

تسمع ملاك خبط على الباب..
ملاك:واخيرا جم
بتفتح الباب ووووو

تحميلات

أختر ما تريد:

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق