رواية احببت فلاحة الفصل السادس عشر 

سندس بتفتح فونا وجدت رساله مبعوتلها 
مجهول .هههههه اهلا بست الحسن جوزك بيخونك وبيحبنى انا ههههه وهيقابلنى بكرة فى مطعم ٠٠٠٠.......الساعه ١٠
سندس أول ما شافت الرساله انصدمت وفضلت تبكى لحد ما نامت 
تانى يوم سندس صحيت وصلت وذهبت ليوسف 
سندس. يوسف حبيبى 
يوسف .نعم يا سندسي 
سندس تعالى نروح مطعم ........الساعه ١٠ 
يوسف اشمعنا الساعه ١٠
سندس حكتله الرساله إللى جاتلها 
يوسف .حبيبتى الكل لاحظ ان سيف اتغير حتى العمال إللى ف الشركه وقت الصلاة بيخلى الكل يقوم يصلى واللى ميصليش بياخد خصم 



ياحبيبتى اوثقى فيه وهو هيقولك من نفسه ولو مقليكش ابقى اسأليه 
سندس حضنته. شكرا يا احلى  اخ ف الدنيا😘😘
يوسف. انا ع سيف وهاخدك انت وهنا ونخرج 
سندس حاضر 
سندس رنت ع سيف 
سندس السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ازيك يا حبيبى 
سيف .وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته ازيك يا اجمل سندس ف الدنيا
سندس. يوسف وهنا خارجين وانا عاوزة اخرج معاهم 
سيف. لا يا حبيبتى دى اول خروجه ليهم بعد الجواز استني الساعه١١ وهاجى اخدك ونخرج يا قلبى 
سندس بخبث .لا تعالى الساعه١٠ 😉
سيف .معلش عندى مشوار مهم واما اجى هحكيلك  بس ادعيلى يتحل من غير خساير
سندس .فى اى يا سيفو قلقتنى 
سيف ما متقلقيش يا قلب سيف اما اجى هحكيلك سلام 
سندس .ف رعايا الله 
سندس  .يوسف اخرج انت وهنا وسيف هيجى ياخدنى 
يوسف ماشى سلام يا قلبى 




يوسف ذهب إلى هنا وجدها جاهزه
هنا .السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ازيك يا عسل 
يوسف .وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته ازيك يا عسل😂😂😂😂شيفانى بيبى يا بت 
هنا .لا شيفاك سيد الرجاله😂😉
يوسف .بتسبيتينى ماشى يا هنايا معاك اليوم كله عاوزه تروحى فين 
هنا انا بشجع سياحه بلدى 😂اطلع بينا ع الاهرامات ومن ثم المتحف المصرى ومن ثم حديقه الحيوان 
يوسف لالا يابت حزينه اوى ع بلدك😂يلا هتخلصى مرتب.ي
**€€€€€€€
 عند سيف 
وصل المطعم إللى هيقابل فيه سرين
سيف السلام عليكم ورحمة الله وبركاته 
سرين هلا يا حبيبى مالك 
سيف سندس طلعتةبتخونى واحد بعتلى الصور ونفس اعرف هو مين عشان اشكره وعاوز اتجوزك 
سرين .انت كده شكرته يا حبيبتى انا موافقه
سيف انت إللى بعته الصور 
سرين ايوه 
سيف صقف بايده دخل عمها وأبوها 
سيف ورالهم صور سرين وهى فى احضا*ن شباب  وحكولهم إللى حصل 
عمها .يا عيب الشوم عليك يا خى هيدى تربيه بنتك انا اخدها عندى ع الدوار واربيها انا قومى يابت 
سرين سيبنى يا عمى اتكلم يا بابا 
أبوها انا اسف يا اخى خدها وانا هخلص شغل واجى وراك (كده حكايه سرين خلصت عمها خدها ربها ف الدوار بتاعه 😂)
سيف خلص وذهب لسندس وضرب كلاكس
سندس نزلت وركبت جمبه 
سندس  يلا قولى كنت فين 
سيف .الاول تقولى ازيك يا حبيبى وحشتنى مش كنت فين 
سندس يلا يا يا سيف والا🔪🔪🔪🔪
سيف وعلى اى الطيب احسن وحكالها كل إللى حصل 
سندس الحمد الله إلى أبعد شرها عننا 
سيف. الحمد لله عاوزة تروحى فين ياستى 
سندس  اختار انت 
سيف بصى طبعا انت كنت من المنصورة ومخر جتيش كتير ف القاهره يلا بينا ا شارع المعز 
سندس انا بسمع عنه شارع جميل اوى 
خدها وراحو شارع المعز اشترلها خاتم (تعاهدنا ع السير معا)واسورة(هنا نبدأ وفى الجنه نلتقى )
سندس الله الشارع ده تحفه 
سيف .عشان تعرفى انى بدورك أماكن جميله ويلا  ياستى اشتري لك ايس كريم وحمص الشام وتمشى ع الكورنيش 
وهما ماشين لقوا بنت بتبيع ورد 
ورد يا هانم ورد يا بيه 
سيف اسمك اى يا قمر وعندك كم سنه 
ورد .اسمى ورد وعندى ١٠ سنتين 
سيف عاوزك الورد ده كله بكام 
البنت ب ١٠٠جنيه 
سيف طلع ٢٠٠ جنيه وادهملها يلا روحى الوقتى يا حبيبتى 
ورد شكرا يا عمو وروحت 
سندس حضنته انت طيب اوى شكرا يا سيف 
وراحوا 
أول ماسيف روح احمد رن عليه هو ويوسف مكالمه جماعيه 
احمد اهلا اهلا كيف الحال 
سيف ويوسف .قد غبت وإليك اشتقنا 😘😘❤❤
احمد عاوزانا ف مصلحه 
سيف اى 
احمد ................
سيف ويوسف واو واحنا كمان معاك 
اى رايكوا 
يا ترى احمد عاوز اى 
يتبع....

تحميلات

أختر ما تريد:

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق