رواية قلوب ارهقها نبضها الفصل العشرون  


 



 رواية قلوب ارهقها نبضها الفصل العشرون 



ملاك وهي بتفتح عينيها بتعب بتلاقي نفسها في أوضة عمليات
ملاك بتعب:انا فين؟
أسد بلهفة:انتي كويسة هلأ ياملاك
ملاك بخضة:وينو فهد 
فهد :انا يامامي اهوو بصي جبت لإلك شكلاطة
ملاك بإستعاب:دا مستحييل يعني كل لمريت بيه مجرد حلم وانو فهد لساتو عايش
ملاك:انا شو بعمل في مستشفى 
أسد:انتي عارفة انك كنتي فاقدة وعي ل ٣ أيام
ملاك بدموع:يعني كل لمريت بيييه كان حلم وأكملت بفرحة يسسسس كان حلم
أسد بحدة:ماتتحركيش كثيير ياملاك دا مش كويس لصحتك
ملاك بفرحة:ونبي بدي اضمك
أسد :انا
ملاك:لا فهد
فهد:بس انتي هلأ تعبانة أوي يامامي
ملاك:آه على فكرة انا شو بساوي في أوضة عمليات..
أسد بتنهيدة :كان عندك مشاكل في قلب لدا طرينا نعمل لإلك عملية 










ملاك:هااه
أسد وهو ببوس دماغها..
أسد:لازم ترتاحي هلأ يا قلب أسد
فهد:احم احم عن ادنك يامامي
ملاك بكسوف:باي حبيبي

♡♡♡♡♡♡♡♡♤♡

في قصر أسد دمهاوي..
أسد:فهد مو لازم تخبر مامي بأي شيء مفهووم
فهد:مفهووم
أسد:يلا حبيبي روح لأوضتك عشان ترتاح
فهد:تمام بابي موااح 

بيدخل أسد لأوضتو وبيستلقي على سرير وبغمض عيونو ويتدكر...
فلااااش باااااااك
أسد وهو راح يصتدم بشاحنة لكن بحركة دكية من أسد خلا شاحنة بتصتدم مع شجرة بينزل صخر بسرعة من شاحنة عشان خاف لتنفجر بص ليه أسد بستغراب وتدكر انو سائق خاص بتارا وانو نفس شخص لكانت في حضنو ملاااك..

راح مسكو من تلابيتو ..
أسد بصوت كفحيح أفعى:انت ياحيو*ان للمست جوزتي صح
صخر بخوف:ابعد انت ..بتخ..نقني
أسد بزعييق:تكلم ياحيو*اان
صخر بخبث:كم راح تدفع لإلي لو قلت لإلك انو فهد لساتو عايش وأسرار لخططو لشي دا

في لحضة دي بعد عنو أسد
أسد بهدوء:راح تاخد شركة لفي دبيل
صخر بصدمة:بجد انت بتهزر.
أسد:أمور دي مبهزرش فيها يلا تكلم ..
صخر:حكى لهو كل شيء ...آه وبنسبة لمراتك انا مو لمستها صور كانو مفربكه
أسد:بس  مركز بيقول انها مش مفربكه لهي لصورة فهد
صخر:تارا دفعت رشوة لصاحب مركز عشان يكدب عليك
أسد:طب هلأ وينو فهد
صخر:في شاحنة
أسد بصدمة:شوو؟وطلع يجري لشاحنة لقا فهد نايم هنيك
أسد:ازاي تركتو لوحدو في عربية ..آه انت هلأ كنت بدك تعمل معي حادث
صخر:لا حادث دا لكنت حعملو مش مخطط ليه بس انا لما كنت جاي بصيت عليك في مرايه للعربية وعرفتك فشعرت بشوية دنب وقلت لازم تاخد ابنك عشان انا كماان كرهت فا*سقة تارا
أسد:مين لساعد تارا؟؟
صخر:معتز
أسد:هااه مين معتز دا
صخر:جوز أمك 
أسد:ايييه؟








صخر:عن ادنك هلأ وتفضل رقمي لو حتجت حاجة خبرني
أسد:وينها تارا هلأ
صخر:مش عارف 
أسد:ليش بتساعدني 
صخر:الم تسمع ان واحد زيي تائب الى الله. 
أسد:مستحييل انت تتوب 
صخر بغيض:ليش مالي شيطان دا انا كماان بني آدم بس طمع كان عامي عيوني
أسد:الله يتقبل توبة عن إدنك
صخر:ادنك معاك
صعد أسد سيارته وفرحة مسيطرة عليه

صخر بتنهيدة:لو كنت عارف ياأسد انو توبتي كانت على إيد سكرتيرة خاصة بيك..
"تسريع الاحداث "
دهب أسد مباشرة الى بيت ملاك لكنهو وجدها فاقدة وعيها ..أخدها بسرعة للمستشفى وعلم انها لازمها عملية دلوقتي فوافق أسد وأجريت عملية....

اما عشق وجنة فضلو يعانقون فهد ....بعد قليل دخل فهد الى أوضته وجد جودي بتعيط 
فهد:وحشتني
بصت ليه جودي ورتمت في حضنو وبدأت بتعيط أكثر حتى ستسلمت عينيها بنوم...(ياحبيبي يافهد دا رواية راح تصير وحشة لو خرجت منها 😘😘)

#اسكربيت_بين_مؤلفة_و_أسد 

في أوضت أسد ..
أسد بزعييق:نهيييلة نهيلة
كاتبة نهيلة:خير شو في
أسد:اي قر*ف لبكتبيه دا انتي عارفة انو بسبب خيالك واسع كنت راح افقد ابني وكماان خليتي متابعين حزينين
كاتبة نهيلة:آسفة مش حعيد غلطة دا
أسد بتهديد:بصي يانهيلة قسما بالله لو مو زوجتيني بملاك في بارت دا راح اقتلك
نهيلة بخوف:تمام تمام أوامرك ياباشا
أسد:يلا انقلعي وروحي كملي كتابتك لرواية..
نهيلة:اشطا  بس انا تعبانة اكتب نهردا
أسد :ميهمنيش يلا جوزيني لملاك ياحيوا*نة
نهيلة بغضب:اييه حيوا*نة راح اخليك تفقد عيلتك كلها 
أسد بصوتعالي:شووو
نهيلة بخوف:آه بهزر

(شكلي نكدتها عليكم شوية بس كتبت اسكربيت دا عشان تخففو شوية من زعل 🤣🤣🤦‍♀️بسببكم كان أسد راح ياكلني🙂)

■■العودة للواقع■■









بيغلق أسد عينيه بقوة وهو بيفكر ازاي راح يعاقب معتز

♡♡♡♡♡♡♤
راجية:لازم تشرح للميس كل شيء يبني حرام تخليها زعلانة كدا
عامر:تماام يامامي

♡♡♡♡♡♡
عشق:ساعة تأخرت هلأ 
ملاك:شوو راح تتركوني لوحدي في مستشفى
عشق:طبعا لا راح اخلي جنة تبات معاكي وانا راح اروح للبيت ارتاح شوية عشان تعبت في عملية تبعك
ملاك:تمام بس انتي مو خبرتيني وين كنتي دالك يوم
عشق بتهرب:بعدين
عندما خرجت عشق من مستشفى
عشق بصدمة:.............



تحميلات

أختر ما تريد:

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق