رواية جحيم عشقه الفصل الثاني والعشرون 

كيان برجفه......باسم

باسم كان قاعد علي السرير وحاطط رجل علي رجل وماسك سلا"ح في ايده

كيان رجعت لورا بخوف......انت بتعمل اي هنا

باسم ابتسم بخبث وبص ليها نظره خبيثه 

كيان اخدت الروب بسرعه ولبسته 

باسم بنظره شهوانيه......انتي خايفه مني انا مش هعملك حاجه انا بس عايز منك طلب بسيط ولازم تجاوبي عليه

كيان كانت خايفه منه وجسمها بيترعش.....عا..يز اي 

باسم.....تقوليلي مكان زهره فين 

كيان هزت راسها بالنفي......انت عايز منها اي زهره اتجوزت يا باسم ابعد عنها

باسم ضحك بخبث.......ما انا عارف انها اتجوزت وعلشان كده انا عايز احاسبها






كيان متكلمتش وباسم قرب منها

كيان برعب......متقربش مني يا باسم 

باسم......يبقي تقوليلي مكان زهره فين

كيان.......انت عايز منها اي كفايه اللي عملتوا فيا انت اي يا اخي

باسم......انت شكلك مش ناويه تقوليلي مكانها 

سحبها من دراعها جامد وكيان صرخت برعب وخوف منه

باسم.....هشششش مش عايز اسمع صوتك فاهمه والا واللي خلق الخلق اكون قا"تل بنتك

كيان هزت راسها بخوف ومتكلمتش

باسم مشي ايده علي وشها وكيان كانت بتحاول تبعده عنها

باسم.......يلا يا روحي قوليلي زهره فين 

كيان مردتش عليه باسم قرب منها وسحب شعرها جامد 

كيان دموعها نزلت بخوف منه 

باسم قرب منها واتكلم بخبث.....امممم خلاص انا مش عايز اعرف مكان زهره فين 

كيان بصت ليه بخوف وباسم بادلها النظره بخبث

__________

زهره كانت نايمه وضهرها لسليم 







سليم كان صاحي وباصص نحيتها مستنيها تنام علشان ياخدها في حضنه

بعد ما اتاكد انها نامت قربها منه بحذر لحد ما بقيت في حضنه

بص ليها بحب وهو بيرجع شعرها لورا فضل يتأملها

سليم بهمس......انتي متعرفيش انا بحبك قد ايه يا زهره انا من اول مره شوفتك فيها كنت عايزك تكوني فيها مراتي وملكي يا زهره انتي لما اختفيتي عرفت انك اتجوزتي بس مكنتش اعرف مين قررت ابعد عنك بس مقدرتش ولما شوفتك وعرفت انك اتطلقتي كان اسعد يوم في حياتي وكنت قابل انك تكوني مراتي حتي لو جوازك كان حقيقي بس فرحتي انك ملكي انا وبس دي حاجه مش قادر اوصفهالك

وانا اللي قولت لليل انه يخلي كتب الكتاب النهارده يا زهره انا بعشقك ومستني اليوم اللي تكوني فيه مراتي قدام ربنا انا بحبك يا زهرتي

سليم باسم راسها وغمض عينيه ونام 

___________

عند ليل كان بيبص لسمر بغضب وخبث

سمر بتحاول تفك نفسها.......فكني يا ليل ارجوك انا ماليش دعوه

ليل بهدوء.......قوليلي مين شريكك 

سمر بنفي......معرفوش صدقني يا ليل فكني واوعدك اني هسافر ومش هتشوف وشي تاني بس فكني وسيبني امشي 

ليل.....تؤ انتي مش هتمشي من هنا غير لما اعرف مين معاكي في الجر"يمه دي انا مش عبيط ولا مختوم علي قفايا يا سمر انا ليل

سمر بخوف......والله يا معرفش اانا عملت ده كله علشان بحبك يا ليل انت ازاي قدرت تعمل فيا كده وانت عارف اني بحبك ومقدرش اعيش من غيرك انت واحد اناني 

ليل بحده......اخرصي والا مش هتطلعي من هنا فاهمه 

سمر.......كله بسبب كيان هي اللي دخلت بينا وبوظت كل حاجه كنا هنتجوز وكنت هتبقي ملكي يا ليل بس هي السبب في كل حاجه انا بكرهها يا ليل وعملت كده علشان تطردها برا البيت

_________

كيان بخوف......انت قصدك اي

باسم بتلاعب......اللي فهمتيه يا روحي

كيان رجعت لورا ولسه هتجري علشان تفتح الباي باسم سحبها من ايدها جامد عليه......راحه فين انتي مفكره انك هتقدري تهربي مني تؤ انا 

مش هسيبك غير لما اخد اللي عاوزه 

كيان.....ابعد يا باسم اوعي تفكر تقرب مني والا 

باسم......والا اي

كيان بصت جمبها علي الفازه

كيان زاحت باسم ومسكت الفازه وضر"بته بيها علي راسه

باسم حط ايده علي راسه.....اااااه يا بت ال.... 

كيان جريت علي الباب وفتحته وخرجت بخوف 

كانت بتجري وهي بتبص وراها لحد ما اتخبطت في شخص رفعت رأسها ووشها كان احمر جدا

يتبع       

         الفصل الثالث والعشرون من هنا  



تحميلات

أختر ما تريد:

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق