رواية صعيدي اوقعني في حبه الفصل الثالث 

البارت التالت 

حور بصدمه....انت بتضربني يا تميم 

تميم ...واك.س.ر عضمك كمان لو قولتي لرانيا كدا تاني 

حور ببكاء...والله هي اللي بدأت 

تميم بغضب ...انتِ كذابه وحتي لو كدا ميدكيش الحق انك تقوليلها كدا دا بيتها قبل ما يكون بيتي ولا بيتك فاهممههه 

رانيا بتمثيل الطيبه..خلاص يا تميم اهدا خلاص انا مش زعلانه 

تميم ...تعالي معايا وشدها وخرج 

حور فضلت تبكي ...ياربي اخرج من ظلم اخويا ومرات اخويا يطلعلي تميم ومراته يارببب انا عملت ايه لدا كله

♡♡♡♡♡عند تميم ورانيا 

تميم بغضب ...انتِ ايه اللي موديكي عند حور 

رانيا بكذب..انا روحت عشان اقولها ان تميم مش هيفرق بينا واعرفها نظامك 

تميم بزعيق ...ملكيش دعوه بنظامي حور هعرفها انا انتِ ملكيش دخل فاهمههه

رانيا بخوف...حاضر حاضر 

 سابها تميم 











♡♡♡♡♡

لطف وصلت الصعيد آخيرا 

لطف بفرحه...يالله ونبي الصعيد وحشني موتتت 

وراحت سألت راجل عن بيت ...الجارحي 

وفعلا الراجل وصلها 

لطف وهي بتجري لجوا...تيته 

كلهم اتصدموا ....لطفففففف 

لطف بفرحه ...عرفت اهرب منهم عرفت وباستغراب...فين تيته 

الخال بترحيب ..تعالي سلمي علينا الأول يا بت الغاليه 

وبعد ترحيب من العيله 

آخيرا الجده ظهرت ورحبت بيها 

لطف بخجل ..اومال فين يوسف 

الجده بضحك..يوسف يا ستي سافر 

لطف باستغراب وحزن..سافر امتي 

الخال ...سافر من سنتين واهو ممكن يرجع انهارده او بكرا وشك حلو علينا 

وعادت الفرحه علي وجه لطف تاني 

♡♡♡♡♡عند هبه ام تميم وتميم 

هبه...كل حاجه جهزت يا تميم ؟

تميم ..ايوه يا امي وجبت الفستان لحور وكل حاجه 

هبه بفرحه ...مبروك يا روحيي 

تميم بحزن ...الله يبارك فيكي اروح اجهز انا بقا 

هبه...وانا هروح اجهز حور 

وفعلا ركبت لحور 









هبه بفرحه...يلا يا حور قومي 

حور بحزن ...ممكن اقولك حاجه 

هبه باستغراب..قولي يا حببتي 

حور ببكاء ...انا مش عايزه اتجوز تميم 

هبه....يا مرييي دا لو سمعك نهارك مش هيفوت قومي يا بنتي تميم طيب والله وهتحبيه وهيحبك مع الوقت

حور...طيب انا عايزه اتصل بحد 

هبه...اخوكِ صح 

حور ببكاء ..ايوه نفسي يكون معايا انهارده 

هبه ...انا اتصلت بيه وان شاء الله هيجي 

حور ..ان شاء الله 

هبه بهزار..يلا يا بت قومي دا بناتي جايين انهارده والحبايب كلهم هيتجمعوا 

حور باستغراب ..اي دا انتِ معاكي بنات 

هبه..ايوه معايا أمينه ومها 
وبدأت تجهز حور 

وفعلا بعد نص ساعه سمعوا صوت زغاريط واغاني من تحت 

امينه بفرحه....مبروكككك يا عروسه وراحت حضنت حور 

وكذلك مها وعيالهم 

واتعرفوا علي حور وجهزوها وسط فرحه كبيره 

بعد وقت كانت حور تحت مع النساء 🙂😂طبعا وسط نظرات حقد وكرهه من رانيا 

وتميم مع الرجاله 

♡♡♡بعد وقت 

تميم ...كفايا كدا يا حجه 










هبه ..كفايا يا حبيبي خد مراتك واطلع 

وفعلا تميم اخد حور وركبوا الاوضه 

♡♡♡تميم وحور 

حور ..هروح اتوضي عشان اصلي العشا 

تميم ..ماشي بعد ما تصلي عايز اتكلم معاكي في كذا حاجه 

حور راحت اتوضت 

تميم وهو قاعد فجأه رساله جاتله 

غفلوك يا معلم وجوزوك واحده م.ش ب.ن.ت 
وبعتوله صور حور وهي في ح.ض.ن وا.حد 

تميم بغضب .....حوووووووووور 

♡♡♡♡عند لطف كانت مستنيه يوسف 

لطف بفرحه..آخيرا هشوفه 

بنت خالها سميه بضحك...آخيرا يختي

وفجأه ظهر يوسف وهو معاه بنت طويله وشعرها احمر(مش اصفر لا🙂😂)

كلهم رحبوا بيه وظهرت فرحة لطف واتفضحت اكتر ما هي مف.ضو.حه 

ابو يوسف ..مين دي يا يوسف 

يوسف بتوتر وهو بيبص علي لطف...دي دي خطيبتي 

لطف والكل بصدمه......

تحميلات

أختر ما تريد:

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق