رواية صعيدي اوقعني في حبه الفصل الرابع 

البارت الرابع

اللهم صلي وسلم على نبينا محمد 💚🌿

لطف والكل بصدمه...نعم بتقول ايهههه 

يوسف بتوتر...احم ايوه هخطبها يا جماعه 

لطف بدموع...طيب انا هسيبكم واطلع أنام فوق 

خالها...ماشي يا حببتي روحي ارتاحي وانت يا يوسف سيب البنت دي هنا وروح ارتاح 

يوسف ..اسيبها ازاي يعني يا بابا 

الاب ..سيبها الحريم ...

يوسف...بابا ديانا مش بتعرف تتكلم مصري 

الاب بغضب..كمان كمان مش بتعرف تتكلم طيب طيب يا ولدي 

♡♡♡♡عند تميم وحور  

تميم بغضب ....حووووور 

حور جات تجري نعم في ايه 

تميم بكل غضب ضربها بالقلم...ايه دااااا ومسكها من شعرها 

انطقييي مين دا ويا تري الهانم قاع. ده ب.ن.ت ولا 

حور ببكاء .. اياك ثم اياك تغلط في تربيتي ولا تشك فيا 

تميم بغضب...انتِ عيزاني اشوف مراتي في ح.ض.ن واحد تاني واسكت 

حور ببكاء...تميم افهمني الاول اتكلم معايا دا اخويا في الرضاعه ويبقا ابن خالتي انت متعرفش حاجه عني 

تميم بأسف...حور انا آسف 

حور ببكاء..انا دايما بتظلم وفضلت تبكي 

تميم وهو بياخدها في حضنه 

تميم بحزن...انا آسف انا افتكرت انك ملكيش غير اخوكي دا 

حور ببكاء ...انا مليش حد فعلا 

تميم بهزار وهو بيضربها علي راسها من ورا ...اومال انا ابقا ايه يا عبيطه انتِ كيس جوافه 

حور بضحك ..لا كيس ايه قصدك شوال جوافه 

تميم بضحك..شوال يا جاكي قرد طيب تعالي 

حور وهي بتجري وتضحك..تميم اعقل وقول يا مسا 

تميم ...طيب يا ستي هقول يا مسا تعالي بقا عرفيني عليكي 

حور ...وانت برضو تعرفني عليك الله بقيت جوزي 

تميم ..اكيد وهنقول كل حاجه بصراحه 

حور بص يا سيدي انا اسمي حور عندي ٢٣ سنه متخرجه من كلية تجاره معايا اخ واحد مازن دا متجوز دمعت وهي بتفتكر كنت خدامه ليه وليها مش معايا اصحاب محبتش قبل كدا واللي شوفته في الصور دا ابن خالتي واخويا في الرضاعه كان بيودعني عشان مسافر وخالتي متقدرش تاخدني من اخويا بس كدا 









تميم وهو بياخدها في حضنه ...اعتبريني اخوك وسندك وجوزك وكل حاجه وتعالي قوليلي علي اللي عوزاه من غير كسوف وكمان آسف اني شكيت فيكي وفي نفسه(يا تري مين اللي بعتلي الصور وليه بعتهم هي بتقول انها ملهاش حد..!)

حور بكسوف..طيب ممكن تبعد شويه 

تميم..لاااا واتكلمي يلا 

حور بتوتر وقلبها بيدق جامد...اتكلم انت بقا 

امنيه يوسف 

تميم ..حاضر اسمي تميم عندي ٣١ سنه الابن الوحيد بشتغل مهندس ليا اصحاب في كل حته 

حور باستغراب...اي دا انت مهندس 

تميم ...ايوه بس بتوتر وبحب رانيا من صغري 

حور ..تميم هي الحجه قالتلك علي الجواز  

تميم..ايوه صح عايز اعرف ازاي وافقتي 

حور وهي بتحكيله كل حاجه 

تميم ...يعني انتِ مغصوبه 

حور ...بصراحه لا كنت عايزه اهرب من جحيم اخويا 

تميم بغضب...دا الحيوان دا لو بس قرب منك ه.م.وته 

حور بضحك ...اهدأ يا تميم 

تميم ..طيب يلا ننام بقا الصبح صبح علينا 

حور بكسوف ..هنام جمبك 

تميم..لا علي الارض طبعا انتِ عشان كلمتك كلمتين تفتكري نفسك حاجه

حور بصدمه .....











أمنيه يوسف 

♡♡♡♡عند لطف ويوسف 

يوسف...هي لطف فين 

لطف وهي نازله من فوق انا اهو يا يوسف فين الاجنبيه بتاعتك 

يوسف بتوتر ...عايز اتكلم معاكي في حاجه مهمه 

لطف بحده..وهي بتبتص علي العيله ...انت ملكش كلام معايا تاني 

الجده في سرها ...جدعه تربيتشي 🙂😂

الخال في سره...ربيه ابن....دا 

يوسف بصبر...لطف انا عايز اتكلم معاكي في حاجه ضروريه 

آدم اخوه من وراه تتكلم مع خطيبتي ليه يا يوسف 

يوسف والكل بصدمه.......

لطف بحب..دوووومييي 


تحميلات

أختر ما تريد:

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق