رواية جحيم عشقه الفصل التاسع 9 بقلم  ملكه القلم 
 #جحيم_عشقه
#ملكه_القلم 
#الفصل_التاسع

كيان برجفه وصدمه....انت بتقول اي بس انا بنتي ما"تت
باسم ببرود....لا ما"متتش بنتك عايشه تقدري تروحي تسأل ليل عمل كده ليه علشان اي خد بنتك وحرق قلبك
كيان وايدها بتترعش.....يعني انا بنتي عايشه كل السنين دي وانا مفكراها ميته للدرجه دي هونت عليه يعمل فيا كده ليه انا عملتله اي 
باسم قرب منها.....روحي واسأليه علشان ينتقم منك علي حاجه انتي معملتهاش بس انا اللي هاخد هخلصك منه
كيان بصدمه وخوف.....هتعمل اي
باسم....اممم هعمل اي دي حاجه متخصكيش امشي يلا قبل ما اغير رائي واخدك معايا لاني بصراحه مش قادر استني اكتر من كده
كيان رجعت لورا بخوف ومشيت وهي بتفتكر كلامه مكنتش بعدت كتير عن الفيلا 
وصلت وحالتها بتعبر عن حزنها
كيان وصلت لباب الفيلا وفضلت ترن الجرس وتخبط جامد 
فتحت واحده من الخادمات لما سمعت صوتها
كيان زاحتها ودخلت.....نادي ليل بيه
الخدامه....بس.. 
كيان بعصبيه وزعيق.....بقولك نادي ليل بيه 
ليل طلع علي صوتها وابتسم بسخريه نزل ووقف قدامها
وبدون اي مقدمات كيان ضربته بلقلم 
ليل اتعصب ولسه هيتكلم كيان رفعت صباعها في وشه واتكلمت بعصبيه....انا بس اللي هتكلم وانت هتسمع
كيان بدموع وحزن....ليه تعمل فيا كده هو ده الحب اللي حبتهولك هو ده معني الحب بالنسبالك ازاي قدرت تعمل فيا كده ازاي هونت عليك





للدرجه انا وحشه في نظرك
ليل حاول يمثل البرود.....انتي طول عمرك وحشه في نظري ثم ان اي اللي رجعك تاني 
كيان ضربته في صدره....مش مهم اكون وحشه في نظرك مش مهم اي حاجه بس مش للدرجه انا حبيتك حب عمرك ما هتتخيله بس انا عملت اي ها قولي عملت اي غير انك حرمتني من كل حاجه حلوة في حياتي انت بجد انسان قلبك اسود مش عارفه ازاي حبيتك انا بستغرب نفسي ازاي قادره احبك الحب ده حتي بعد ما عرفت الحقيقه لسه بحبك حرام عليك يا اخي حرام
ليل....الكلام ده كله مش فارق معايا قوليلي رجعتي ليه
كيان بقوه....رجعت اخد بنتي اللي حرمتني منها تلت سنين انت ازاي قدرت تعمل فيا كده انت اي انت ازاي كده
ليل اتجمد مكانه واتكلم....بس دي مش بنتك
كيان....انت بتقول اي لسه بردو بتكدب لا دي بنتي حتي لو انت مش معترف بكده بس الشبه اللي بينا كبير ومستعده اعمل تحليل DNA
واثبت انها بنتي يا اما اخد بنتي بالذؤق يا المحاكم تجمعنا
اتخيل لما يعرفوا انك حرمت ام من بنتها وكمان الام عايشه السنين دي كلها مفكره بنتها ميته انا كنت بموت لما عرفت الخبر وان بنتي ما"تت وهي بتتولد اي مش فارقه معاك للدرجه دي هو ده حبنا اللي الكل كان بيحكي عليه
ليل....انتي اللي نهيتي كل حاجه بينا انتي اللي خونتيني وانا عملت كده علشان احسسك بنفس الاحساس اللي انا حسيته
كيان بغضب.....بس انا مخنتكش انا مش خاينه انت اللي مريض يا ليل مريض
ليل....اخرصي انتي مصدقه نفسك لا يا كيان مرضاش لبنتي ان امها تكون واحده خاينه انا بنتي هجبلها ام تكون احسن منك
كيان....اسمع يا ليل انت عايز تتجوز مع السلامه اتجوز لكن بنتي انا هفضل معاها اعوضها اللي اتحرمت منه واللي انا اتحرمت منه
سامع لكن موضوع جوازك ده مش فارق معايا
انا هاخد بنتي يا ليل ومحدش هيمنعني
ليل....عايزه بنتك هتعيشي هنا هتتقبلي كل اللي هيحصل هتكوني زوجه وهتدي جوزك حقوقه بدون مناقشه
كيان مسحت دموعها.....وانا موافقه بس انا وعدت نفسي اني مش هعيش هنا في الفيلا دي
ليل ببرود.....تمام في اوضه برا تقدري تقعدي فيها براحتك 
كيان....عايزة اشوف بنتي 
ليل....كنزي نايمه دلوقتي 
تقدري تروحي ترتاحي شويه لن بكره هيبقي صعب عليكي اصل بكره خطوبتي

يتبع

                    الفصل العاشر من هنا


تحميلات

أختر ما تريد:

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق