رواية احببت مشوهها الفصل الثاني عشر 


نرمين أحمد هو اللي قت*ل ابوكي وده بأمر من امه وناس تاني بسبب فلوسه 
اميرة بصدمه لااااااا مستحيل انتي بتكدبي وازاي وبابا مات من وأنا صغيرة
نرمين لا انا مش بكدب وكمان لو مش مصدقه أسألي مامتك هتقولك
اميرة بصدمه وشك وانتي عرفتي ازاي
نرمين عرفت من اسماعيل وده كان دراع أحمد اليمين
أميرة طيب وإسماعيل ده فين دلوقتي
نرمين معرفش بس اعتقد مات
أميرة ازاي مات واي اللي يسبت كلامك
نرمين لأنه أحمد عرف اني عرفت منه وهو كان عايز يخط*فني واكيد كان هيقت*لني أنا وابنه وأنا مش بكدب وده كل اللي عندي 








أميرة بصدمه اكبر يعني انتي حامل منه يعني كان بيخدعني طول الفتره ده ومش بيحبني طيب ليه
نرمين بكسر وخدعني أنا كمان عشمني بحبه وأنا حبيته فعلاً وسلمت نفسي ليه وبعد ما بقيت حامل بيقولي شوفي الولد ده ابن مين واكملت ببكاء ربنا ينتقم منه
أميرة بقوة إحنا لأزم ننتقم منه وانتي هتساعدني
نرمين باستغراب ازاي
أميرة هقولك
فراس وهو في مكتبه
فراس ازاي يعني حتت بت مش عارفين تجيبوها
والمجهول والله يا بيه دورنا في كل مكان وكأن أرض انشقت وبلعتها
فراس بغضب انتوا مطرودين مش عايز اشوفكم تاني
بس فراس بيه وقفل فراس في وشه
والباب خبط
فراس ادخل 
السكرتيرة فراس بيه في اتنين بره عايزه حضرتك
فراس اتنين مين وعايزين اي
السكرتيرة مش رضيوا يقولوا اسميهم بس بيقولوا معاهم  معلومات مهما
فراس طيب دخليهم
السكرتيرة بإحترام تمام يافندم
فراس قمر انتي كويسة ومين ده
قمر أيوه الحمدلله وده محمد وأكملت بخوف جوزي
فراس بغضب وضر*ب محمد فهو يحب قمر زي اخته وهو اللي مربيها
قمر بصرخ فراس لأ أهدي وأنا هفهمك
وفراس بغضب تفهميني اي بعد ما خا*نتي ثقتي ده انا اللي مربيك كنتي تعالي قوليلي اني بحبه وكنت جوزتكم بس مش تروحي تتجوزي من ورايا
محمد وهو يمسح الدم ممكن تهدأ إحنا كنا مجبروين لأنه خالتك وأحمد كانوا عايزين يحطوا حاجة في العصير
ويحطوها في اوضة في فندق وهي احم
فراس بصدمه وغضب كمل
محمد وهي مغير حاجة ويخلوك تروح واول تشوفها يتهمك بي انك اغتصبتها  وانت لما تعرف كده هتقول اتجوزها عشان احمي شرفها







فراس بغضب ياولاد الك*لب والله ما هر*حمهم وذهب من قمر وحضنها ولسه هيتكلم محمد ضربه متقربش من مراتي رده ليه وقاله ده أختي وانا اللي مربيه وايدك تقيله ياغبي
محمد بس مش اتقل منك
فراس دلوقتي إنتوا لازم تروحوا مكان آمن ومش تظهروا غير لما اقولكم فاهمين
محمد وقمر فاهمين
قمر بدموع فراس اوعي تقت*لهم
فراس متخافيش مستحيل بس لازم ياخدوا عقابهم واكمل في حاجة تاني سمعتيها
قمر بتفكير اه كانوا بيقولوا هيخلصوا منها لأنها بقت ورقه خسرنها وأحمد كان بيقول لأ انا بحبها 
فراس بتفكير ورقة خسرنها لاااااااااااا وذهب
في مكان قديم
ملاك بقوة أنا وصلت فينك مجهول من وراها شاطره بتسمعي الكلام
وبتبص قمر وبصدمه..............
بكرهويحطوها في اوضة في فندق وهي احم
فراس بصدمه وغضب كمل
محمد وهي مغير حاجة ويخلوك تروح واول تشوفها يتهمك بي انك اغتص*بتها  وانت لما تعرف كده هتقول اتجوزها عشان احمي شرفها










فراس بغضب ياولاد الك*لب والله ما هر*حمهم وذهب من قمر وحضنها ولسه هيتكلم محمد ضربه متقربش من مراتي رده ليه وقاله ده أختي وانا اللي مربيه وايدك تقيله ياغبي
محمد بس مش اتقل منك
فراس دلوقتي إنتوا لازم تروحوا مكان آمن ومش تظهروا غير لما اقولكم فاهمين
محمد وقمر فاهمين
قمر بدموع فراس اوعي تقت*لهم
فراس متخافيش مستحيل بس لازم ياخدوا عقابهم واكمل في حاجة تاني سمعتيها
قمر بتفكير اه كانوا بيقولوا هيخلصوا منها لأنها بقت ورقه خسرنها وأحمد كان بيقول لأ انا بحبها 
فراس بتفكير ورقة خسرنها لاااااااااااا وذهب
في مكان قديم
ملاك بقوة أنا وصلت فينك مجهول من وراها شاطره بتسمعي الكلام
وبتبص قمر وبصدمه..............



تحميلات

أختر ما تريد:

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق