رواية اين حقي الفصل الثاني 
محمد: شبعتي يست هانم
ممممم شويه
محمد: شويه؟! دا انتي ناقص تاكليني
بهزر معاك يعم اه شبعت الحمد الله 
مممم ماشي ها تحبي تروحي فين
درررريم بااااااااارك
ايه هو انتي عاوزه تخلصي فلوسي يمااا 
فدايههه اللاه😂😂
ايه: دااااارييي ي داررريي
محمد بضحك: ايي😂😂
بقولك اي ي دراييي
قولي يختي 
انا عاوزه3الاف اجيب شبشب 
نعممممممم يختي اي تلات ايييي 
ايييي انت بقيت بخيلللل اوييي ي داديي 
محمد بهزارر: مفيش فلووس 
ايه بضحك وهي بتلقد البنت: يعني ايييييي مفيشش فلووووس





محمد وهو م قادر يمسك نفسووو: يعني مفيش فلوس بصي خدي100
ايه: ثااااانك يووووو دارررررييي
محمد يلا يست الناس بتبص علينا😂👉🏻 
                            < في دريم بارك> 
هااا يستي تحبي تلعبي ايي
مممممم قطر المو**ووت
محمد بصدمهه نعمممم يختيييي لا يستي مرتفاعات نوووو
خلاص خليك انت بقا ونا هلعبها ولو وقعت هتكون انت السبب
محمد: تعالي بس مش هيدخلوكي علشان طولك القصير دا ي كنزايه 
ايه: تعالا
ايه بزعل يعني اي مش هينفع اطلع العبه 
ي فندم طولك غير سامح 
يعني ايي اناومش قصيرر ابدا انا155سنتشييي 
تقدري تلعبي لعب الاطفال ي فندم 
ايه: بغضب طيببب
محمد بضحك: هم**وووت ي طفلهه ههههع
محمد: تعالي نلعب الساقيه
ايه: يلااااااااااااااااا
طلعو اللعبه وبادت تلف جامد ومحمد مغمض عينو وايه ماسكه ايدو 
وبعدين مره وحده اللعبه وقفت بيهم فووق
ايه بعد بخوف: يختاااااااااي هموووووت نزلوووونييي يخربيتكووووو هموتونيييي الحقونيييي ينااااااس 
محمد: بضحك يخربيتك اسكتي هتلمي علينا الناس
ايه: يختاااااي دنا لسه ثغننه نزلوووونييي من هنااااااااا
محمد: اهدي شويه 







ايه بهدوء: في سرها يارب ما اموت وفضلت تدعي من خوفها محمم صعبت عليه حاول يهديها 
اهدي ي ايه مفيش حاجه يبنتي اللعبه هتشتغل تاني وهننزل 
يارب ي محمد 
بعد خمس دقايق اللعبه اشتغلت تاني ونزلو 
ايه: الحمدلله يارب اننا نزلنا بخير 
محمد: الحمدلله ايدا دا بابا بيتصل
الو ي بابا
انت فين ي......  انت والبنت ترجعو حالااا
محمد: في اي ي بابا
احمد: ارجع منغير كلام وترجع بسرعهه
محمد: حاضر ي بابا 
ايه: في اي ي محمد 
مش عارف بابا عمال يزعق وبيقول نرجع بسرعه
يلهووي يارب استر
بعد نص ساعه روحو اول ما ايه دخلت احمد مسكها من شعرها
كنتي فين ي صايعه وفضل يضرب فيها 
ولله ي عمو كنت مع محمد بعياط 
محمد بيحاول يحوش ابوه عن ايه بس ي بابا حرام عليك ابعد عنها دي طفله وبعدين كانت معيا 
احمد وانت تخدها من غير متقولي لي هو بيت سايب 
وفضل يضرب في ايه بدون اي رحمه ونرمين و صفاء واقفين مبسوطين في ايه 
محمد قدر بعد عذاب ان يبعد ابوه عن ايه ودخلها الاوضه
ايه بعياط ووش وارم اه اه انا عملت اي ي ربي علشان اضرب كدا لي ي بابا سبتني لوحدي ومشيت لي ماخدنيش معاك ي بابا لي تسيبني هنا علشان ياخد فلوسي ويعذبني ك دا ومحمد قاعد 
هو اي زنبي اني اكون يتيمه وامي ترميني علشان تتجوز طب لي جابتني ع الدنيا من الاول انا بكرهاااا اوووي.
ايه: محمد بعد اذنك اطلع برا هغير وانام عندي مدرسه الصبح 
محمد بحزن: حاضر 
تاني يوم الساعه5:16دقيقه ب الظبط ايه لقيت جردل ميا مكبوب عليها 
ايه ب فزع: اه اه الحقوني همووووت
صفاء وهي واقفه: قومي ي هاانم علشان تجهزي الفطار وتروقي قبل ما تغوري ع المدرسه 
ايه: في حد يصحي حد كدا وبعدين أنا مش خدامه هنا 
صفاء وهي بتمسكها من شعرها: بصي ي روح امك الدلع الي كان في بيت ابوكي تنسيه تماما هنا في نظام جديد مش هتوافقي عليه هيحصل فيكي زي اخر مره فاكره ولا افكرك
flash back 
قومي ي ايه علشان هنضف 
ايه اي: انا مش هنضف يععع يعني اي انضف هاتو خدامه انا مش خدامه عندكو انا قاعده ب فلوسي 
صفاء: نعم نعم يختيييييي مش اي هتنضفي ي احمدددد ي احمددد تعالا شوف بنت اخوك بتقولي اي وبتعمل نفسها بتعيط 
احمد: اي ف اي 
صفاء: بنت اخوك بتشتمني وبتقول عليا خدامه وانها قاعده ب فلوسها هنا واني اخدمها ك دا ع بقولها قومي اكنسي معيا علشان تعبانه 💔
احمد بشر: انتي ي بت ي ايه 
ايه نعم ي عمي 
احمد اي الي بتقوليه لي مرات عمك هنا 
انا بقولها إني مش خدامه اخدمها 
لقيت قلم نزل ع وشها واتجابت من شعرها الطويل الناعم 
انتي هنا تخدمينا كلنا فاهمه 
لا مش فاهمه مش هخدم حد 
احمد طيب انتي الي جبتيه لنفسك ي بت اخويااا 
احمد بصوت عالي صفااااااااااء
صفاء: نعم ي احمد 
احمد: جهزي العقاب للبت دي
صفاء من عيني حاضر 
ايه بعياط وخوف علشان عارفه العقاب اي 
خلاص ي عمي ولله اخر مره مش هعمل كده تاني انا اسفه 
احمد بضحك: للا لا مفيش الكلام دا بسرعه ي صفااااء
صفاء: جايه اهوووو: جت صفاء ومعها معلقه سخنه جدااا
ايه: الحقووووني هيموتوني حد يلحقني احمد و هو بيجيبها من شعرها اخرسي ي بت الك..... (وللاسف دا الي بيحصل ديما لم الاهل يسيبو اولاده لناس تانيه تربيهم)  
صفاء عاقبت ايه ا
ايه بصريخ اههههه
back 
ايه وهي بتبص ع ايدها الي شبه محروقه 
بعيون بدمع أنا قايمه اهو اجهز الفطار💔
ايه جهزت الفطار وروقت ولبست يونفورم المدرسه 
عمي أنا رايحة المدرسة وهطلع ع تيته ع طول ابات معها
احمد: غوري داهيه تاخدك وسكت استنيي هنا امي لو عرفت حاجه ي ايه ولله ما هرحمك
ايه بخوف حاضر والله ما هقول حاجه 
ونزلت ومحمد نزل يجري ورها ايه ايه استنيي هوصلك المدرسه 
ايه منغير ما تبصلو لا شكرا انا عارفه طريقي 
محمد ايه انتي زعلانه مني 
وازعل لي هو انت عملت اي؟! 
اامال اي حاسك زعلانه 
لا مفيش حاجه سلام علشان هتاخر ع المدرسه  وسابتو ومشيت 
عدا اليوم الدراسي علي خير لان ايه متفوقه جدا في درستها بس معندهاش صحاب بتخاف تكون صدقات ايه خلصت ومشيت ع بيت جدتها 
اول ما دخلت طلعت تجري ع ست كبيره 
تيتااااااا حبيبتي وحشتيني اووي اوي ي تيته 
جدتها وانتي اكتر ي قلب تيته فينك ي حبيبتي مش بتيجي 
ايه بخوف شويه وكدب: اصلي بذاكر ع طول بكون مشغوله ولله ي تيته 
جدتها بحب'ربنا معاكي يحبيبتي واشوفك اكبر دكتوره يقلبي 
ايه امين يارب ي تيتا
وقعدو مع بعض جدتها ايه 
نعم ي تيته .     انا ملاحظه ي بنتي انك وشك اصفر و خسيتي اوي انتي مش بتاكلي اوعي تكون صفاء العقربه عملالك حاجه 
لا ابدا ي تيته دي طنط صفاء عسل وبتحبني 
طب خير ي بنتي باذن الله  انا داخله انام ي تيته 
تصبحي ع خير ي قلبي 
ايه اول ما دخلت 
تيتاااااااااااه 
ي ترا اي شافت اي دا الي هنعرفو البارت الجاي عارفه ان الروايه مش مشوقه اوي بس حبيت اكتب حاجه بتحصل في المجتمع 
يتبع.....
                  الفصل الثالث من هنا 
 

تحميلات

أختر ما تريد:

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق