رواية حب حد التملك الفصل الخامس 


رنا بوجع تعيش مع الفا*جره زي مبيقولوا؟ 
شدها راهب لحضنه بحب ونطق هردلك اعتبارك.... النهارده فرحنا 
زقته ࢪنا بقوه ونطقت ابعد عني انت اغتـ*صبتني لايمكن ارضي بيك ف حياتي... انت السبب اني ابعد عن اهلي 
شدها راهب لحضنه ونطق انتي فاهمه غلط انا..... قبل ميكمل زقته رنا بكل عنف ونطقت لو مطلقتنيش ههرب واسيبك عشان الناس تقول انك مش راجل ومش.... قبل متكمل كلمتها كان كف من ايد راهب نازل علي وشها رفعت عنيها ليه بقوه مصطنعه ونطقت مش هخاف وههرب زي م.... قطعها صوت روان بتنادي  
بطلوا الاتتنين خناق وفتحوا باب العربيه 
رنا بحب ايه يا روان. ازاى سبوكي تخرجي 
روان بضحك جدوا قال اعيش معاكم وبابا قال ماشي رنا فرحت وفتحت لها الباب وخدتها وكانت هتركب ورا بس وقفها ايد راهب الي اتحطت علي رجلها عشان يمنعها تقوم ونطق علي فين؟ 










رنا بهدوء راجعه ورا 
راهب بغموض حد قالك انى السواق بتاعكم  انا جوزك يا هانم
رنا واكيد روان  مش هتركب ورا لوحدها
ابتسم وقال تقعد علي رجلك 
بصتله بغصب وقعدها علي رجلها  وبدأت تلعب معاها لحد موصلوا القصر  
كانت رنا زهقت فنزلت الحجاب شاب كان واقف بره شفها  يلهووووى علي الصاروخ اهو دي النسوان ولا بلاش ويجي واحد عبيط يقولك صنع بلادك  الاجنبي يكسب 
فجاه ظهر راهب من وراه بعد مكان بيركن العربيه ومسكه من قفاه ايوه انت صح الاجنبي يكسب بس انا املاكي مش اجنبي املاكي صنع بلادنا وللاسف الي يبصلها اشيل عينه وفجاه فضل يضرب فيه وشده رماه للبواب خد الكلب ده جوه اخلص واجيله
 وبص ل رنا  الى كانت اصلا بتترعش بس زاد رعبها اول مجت تجرى علي جوه فلقته مسكها من درعها ودخل بيها ونده بصوت عالي ام مصطفي 
خرحت ست متوسطت العمر نطق بصوت هادي خدي بالك من روان وبصوت مخيف قال علي منتناقش انا والمدام ف موضوع 
شدها من دراعها بعنف ودخل الاوضه قفل الباب ونكق بغيره وتملك قلعتي الطرحه ليه؟ 
ردت بتوتر مهو ا... اصـ..... اصل يعني 











خدت نفسها بتعب ونطقت  انت ناسي اني مش محجبه 
نطق بغيره وليه مبتتزفتيش 
قالت بحده اظن ده اختياري و.... قاطعها صوته بزعيق 
اختيارك تتعاكسي؟  عجبك كلامه..... متنسيش انك مراتي وانك بتاعتي بتاعتي يا رنا انتي ملكي من الطفوله 
بصتله بغضب وقالت بطل جنان انا انسانه مش جماد مش لعبه هتمتلكها انا بشر انا مش ملكك مش ملك حد خالص انا حره و..... قاطعه راهب ب قبله غاضبه جعلتها تبتلع باقي كلماتها كانت بتحاول تبعده عنها لكن للاسف كان اقوي منها كل محاولات الافلات فشلت لحد م زفها علي السرير وبدأء يفك سوست الفستان فهمت رنا قصده ونطقت بغضب انت اتجننت يا راهب ناوي تغتـ*صبني تاني؟ 
بصلها بذهول  ومكنش مستوعب كلمتها بس فجأه واتحولت ملامح للغضب ونطق بعنف انت هبله انا جوزك 
بصتله بغضب صح يا ابيه اتعصب راهب منها وقرب وقال بغضب متقوليش يا زفت 
تصنعت رنا البراءه ونطقت امال اقول يا ايه...؟ 
راهب قولي زي مأي واحده بتنادي جوزها 
بصتله رنا بغباء وقالت وهي بتقوله ايه قرب منها بهدوء وشدها لحضنه ونطق بحبك 
تنحت رنا ف كمل وبتقول كمان وحشتني يا جوزي يا حبيبي يا ابو العيال  
رنا باسبهلال أبو العيال؟ 
شدها راهب وقال ايوه مهو بأذن الله هيكون في عيال كتير كمان 











رنا بغباء ليه هنفتح حضانه 
قرب منها وهمس تؤتؤ هتبقي ماما بس 
رنا ولسه مش فاهمه هنفتح دار ايتام؟  ا
اتعصب من غباءها وانها مش حاطه ف حسبتها تكون ام لطفل منه بس حاول يهدي وشدها لحضنه اكتر وقال هتبقي ام لابننا خلص كلمته وطبع قبله علي جبنها 
زقته رنا بغضب ده ف احلامك انا ههرب منك قبل متلمسني مش هتعرف توصلي 
شدها ليه بكل قوه ونطق بعيون حمرا زي الجمر  تفتكرى سهله؟  هتروحي مني فين؟ 
بصتله بتحدي وقالت ارض الله واسعه يا ابن عمتى 
نطق بحده مش هتعرفي تعملى حاجه 
صوتها طلع بغضب نفس غرور ابوك هيوصلني لل وصلتله امك ههررب منك زي مهي عملت وخليك انت بغرورك 
راهب بغضب....... 


تحميلات

أختر ما تريد:

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق